Jugger 122 Skrevet 2. Marts Ledelsen skrev, den 10.2.2025 at 16:30: Sendt pb Søger også gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madseren 2 Skrevet 3. Marts Ledelsen skrev, den 10.2.2025 at 05:58: Det er nogen gange i en pige der kommer fra Odense som annoncer på annoncelight det tilbyder det Mener hun var der i sidste uge og jeg besøgte hende forrige gang hun var er - hun kan virkelig tage imod Hun tager sine bryster frem, sætter sig på knæ og siger "knep min mund" - hvilket blev gjort med masser af gag lyde, spyt og savl De kontaktoplysninger kunne jeg også godt tænke mig :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 378 Skrevet 13. Juli Ledelsen skrev, den 10.2.2025 at 05:58: Det er nogen gange i en pige der kommer fra Odense som annoncer på annoncelight det tilbyder det Mener hun var der i sidste uge og jeg besøgte hende forrige gang hun var er - hun kan virkelig tage imod Hun tager sine bryster frem, sætter sig på knæ og siger "knep min mund" - hvilket blev gjort med masser af gag lyde, spyt og savl Vil du sende link? Pft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg