Hop til indhold
ling

Advarsel: Dansk moden kvinde på Voksenlisten

Recommended Posts

Har besøgt B......en halv time kr.800., syntes hun jer dejligud på billederne, kan godt lide modne damer med lidt til gården og gaden,det er ikke hende på billederne, mødte en mager dame, gætter på omkring 70 ,lidt skør i hovedet, konfus,

med hængebryster og slap hud,dårlig sex, skulle selv spille den af i munden på hende, var ude efter 20 min. er der slet ikke noget godt at sige?, jo hun bor pænt, er der andre der har besøgt hende??

Ps. Så hellere ofre 200 mere og få en superbehandling hos BLY. i Husum

Kan desværre ikke finde ud af at sætte link ind, har ellers fået kurus af Organizer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt B......en halv time kr.800., syntes hun jer dejligud på billederne, kan godt lide modne damer med lidt til gården og gaden,det er ikke hende på billederne, mødte en mager dame, gætter på omkring 70 ,lidt skør i hovedet, konfus,

med hængebryster og slap hud,dårlig sex, skulle selv spille den af i munden på hende, var ude efter 20 min. er der slet ikke noget godt at sige?, jo hun bor pænt, er der andre der har besøgt hende??

Kan desværre ikke finde ud af at sætte link ind, har ellers fået kurus af Organizer.

Kunne godt være denne profil.

http://www.voksenlisten.dk/danskmodenkvinde

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ang bly, her snyder fotos også meget, hun skriver at hun ikke ikke er tyk aaaaa det ved jeg nu ikke hvad jeg skal sige til , der 10 15 kg mere end billed viser

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej Rasmus.

Vi skal da ikke ikke have nogen ny debat, det tillader hjemmesiden ikke, men kvinden fra Hvidovre er da - 15KG fra billederne, og det ligner slet ikke, jo måske for 10 år siden?????? har ikke skrevet noget om BLY`s vægt,men kvaliteten er i orden,men du kan da prøve  at tage til Hvidovre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan sagtens genkende ling's beskrivelse. Især med hensyn til at hun er lidt loco. :shock:

Besøgte hende selv i Hvidovre for 1½ års tid siden, i den tro om en rigtig milf type. Der blev jeg slemt skuffet, da hun var meget slasket og med lange hængebryster.

Var overbevist om da jeg blev lukket ind i hendes private lejlighed at hun var godt oppe i alkoholpromille, og nærmest stensikker da jeg gik derfra.

Selve sexen var decideret ringe. Middelmådigt blæs (med gummi), og hun forsøgte at være kinky at høre på, hvilket gjorde jeg havde svært ved at holde rejsningen.

Endte med at færdiggøre mig i missionæren efter 15 minutter, og gjorde mig et olympisk forsøg på at komme ud døren så hurtigt som muligt. Hun nåede dog at bemærke til mig inden jeg var nået ud, at hun havde glemt at lukke soveværelsesvinduet. Bekræftede nærmest min mistanke om at hun ikke var helt ædru.

Min anbefaling er, BLIV VÆK. :-|

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er advarsel ikke lige hårdt nok. Hvad med "skuffende" istedet?

Dårlig oplevelse - ja, dyr - ja. 

Når jeg nær-studerer billederne synes jeg at det fremgår at hun er godt oppe i årene og noget slap i huden. Så det kommer ikke bag på mig.

Men OK 800 for en halv time, det burde mere være 500 i den alder.

Har selv prøvet nogle GMILF´er. Der er to typer, dem der nyder det og yder noget og er rene og pæne. Og så dem der har glemt at de ikke er 25 mere og derfor bør yde lidt ekstra eller være billigere. 

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Du

Jeg følte mig lige lidt fristet til at svare dig.

Hvis du besøger en moden kvinde får du selvfølgelig ikke en med superfast skind. Du burde du vide.

Men prisen er jo sat for at du skal få lyst til at komme forbi.

Men som alt andet i denne verden får man hvad man betaler for. Kvalitet koster.

Jeg må sige at det er da en dårlig holdning at fordi massøsen er blev voksen skal hun da ha samme 

beløb som andre. Hun yder jo det samme. Du har jo selv valgt at besøge hende.

Hvis du søger en voksen pige er der jo pæne steder med disse. Bl.a  i Hvidovre og i Buddinge.

Hilsen Sexpack

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...