Hop til indhold

Recommended Posts

Hej herinde

 

For 5-10 år siden var der stort set unge piger på alle thai stederne. I dag synes jeg de er rigtig svære at finde...synes det er midaldrende kvinde alle steder. Og jeg har det bare sådan, at hvis jeg skal betale for god "massage" så sklal det altså være en ung sprød pige.

 

Nogen herinde der ved hvorfor det har ændret sig OG om der stadig er steder hvor man kan finde en ung sprød lækker sag :)

 

På forhånd tak.

 

JP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og forresten......før i tiden annoncerede de allesammen i Århus Onsdag......det er også helt forsvundet.

 

Nogen der ved hvor de "gemmer" annoncerne nu om dage :)

 

JP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej herinde

 

For 5-10 år siden var der stort set unge piger på alle thai stederne. I dag synes jeg de er rigtig svære at finde...synes det er midaldrende kvinde alle steder. Og jeg har det bare sådan, at hvis jeg skal betale for god "massage" så sklal det altså være en ung sprød pige.

 

Nogen herinde der ved hvorfor det har ændret sig OG om der stadig er steder hvor man kan finde en ung sprød lækker sag :)

 

På forhånd tak.

 

JP

de unge thaier der var der dengang, er vel bare blevet 5-10 år ældre :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Og forresten......før i tiden annoncerede de allesammen i Århus Onsdag......det er også helt forsvundet.

Nogen der ved hvor de "gemmer" annoncerne nu om dage :)

JP

De annoncerer ikke andre steder, i følge det de fortæller mig, har de ikke råd.

Mht til de unge! Jeg så en på Chabe for nogle uger siden. Slank med lidt markeret ansigt. Det var ikke hende jeg legede med, så jeg ved ikke hvad hun hedder. Hun er der sikkert hele dagen, da hun med garanti er her på 3 md visum. Du må prøve at troppe op. Den anden der er der er omkring 30, men til gengæld har hun en lidt større barm end thai-normalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De annoncerer ikke andre steder, i følge det de fortæller mig, har de ikke råd.

Mht til de unge! Jeg så en på Chabe for nogle uger siden. Slank med lidt markeret ansigt. Det var ikke hende jeg legede med, så jeg ved ikke hvad hun hedder. Hun er der sikkert hele dagen, da hun med garanti er her på 3 md visum. Du må prøve at troppe op. Den anden der er der er omkring 30, men til gengæld har hun en lidt større barm end thai-normalt.

 

Tak for svaret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Hej Jens.

 

Jeg har lagt mærke til det samme som du. Thai miljøet er faldet DRASTISK i standard over de sidste 5-10 år. Dengang var der som du siger mange unge piger, og de var ofte søde og charmerende og flirtede, når man fik massage. Tiden blev der heller ikke snydt med.

 

Idag er det ene af midaldrende, træt udseende thaier, som bare skal have det overstået hurtigst muligt og have dig ud af døren i en fart. Jeg forstår ærlig talt ikke, hvad der foregår, for det må da koste thai stederne en kæmpe bunke kunder, når man fører sig frem på den måde?? Jeg kommer næsten ingen steder idag i forhold til for år tilbage, hvor man bare kunne vælge frit og frejdigt og altid var sikker på at komme til hos en flot, ung thai pige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Naams veninde i Herluf Trollesgade er 23 og Anne ved Lampoo er 27. Kuvøseguf finder du ikke i byen :)

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers er der >Pim i Solbjerg, men det er godt nok lidt uden for byen. Hun er i hvert fald både ung, smuk og sød.

 

Redigeret af Administrator

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ellers er der Pim i Solbjerg, men det er godt nok lidt uden for byen. Hun er i hvert fald både ung, smuk og sød.

 

 

 

Er hun der egentlig stadig, hende Pim ?  Altså i Solbjerg ?  Jeg synes jeg havde læst et sted, at hun var taget hjem, men jeg kunne tage fejl...?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun der egentlig stadig, hende Pim ?  Altså i Solbjerg ?  Jeg synes jeg havde læst et sted, at hun var taget hjem, men jeg kunne tage fejl...?

 

Det er Malee der er taget hjem. Pim er stadig i Solbjerg, i hvert fald måneden ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der giver en præcis adresse?

 

Annonce i Ekstrabladet;

 

ÅRHUSNYT. SOLBJERG HOVEDGADE

92, kælderen. Nana thaimassage, 1. time 350,-.

  •   Tlf. 5281 8072

    (Østjylland)

Det kan også anbefales at kigge i OrganDonor's Thailiste Vest: http://goo.gl/maps/2NFn1. Står under Nana Thaimassage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jens.

 

Jeg har lagt mærke til det samme som du. Thai miljøet er faldet DRASTISK i standard over de sidste 5-10 år. Dengang var der som du siger mange unge piger, og de var ofte søde og charmerende og flirtede, når man fik massage. Tiden blev der heller ikke snydt med.

 

Idag er det ene af midaldrende, træt udseende thaier, som bare skal have det overstået hurtigst muligt og have dig ud af døren i en fart. Jeg forstår ærlig talt ikke, hvad der foregår, for det må da koste thai stederne en kæmpe bunke kunder, når man fører sig frem på den måde?? Jeg kommer næsten ingen steder idag i forhold til for år tilbage, hvor man bare kunne vælge frit og frejdigt og altid var sikker på at komme til hos en flot, ung thai pige.

 

Hej DirtyB

Jamen jeg er fuldstændig enig med dig. Jeg ved heller ikke hvad der er sket. Og jeg har det ligesom dig......hvis der ikke dukker nogle unge lækre nips op så kommer jeg der heller ikke mere.

Ved du om tendensen er den samme i andre byer? Eller er de unge piger bare blevet "moppet" ud af Århus?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Hej igen Jens. 

 

Jeg ved ikke noget om tendensen i andre byer end Århus.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen Jens. 

 

Jeg ved ikke noget om tendensen i andre byer end Århus.

 

Hej Igen DB

 

Ok. Tak for dine svar. Det er rart at jeg ikke er alene om at synes det er gået ned ad bakke :)

 

Så er vi da to der drømmer os tilbage til tiden hvor der var masser af unge piger at finde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej Igen DB

 

Ok. Tak for dine svar. Det er rart at jeg ikke er alene om at synes det er gået ned ad bakke :)

 

Så er vi da to der drømmer os tilbage til tiden hvor der var masser af unge piger at finde :)

 

Jo,der var da en masse skønne unge piger med strutbryster osv.

Men men - var de nu særligt gode til massage og det der vi ikke snakker om?

Ikke i min optik, med en enkelt undtagelse.

Jeg må sige at jeg nyder i den grad den helt fantastiske oplevelse jeg får hos de lidt ældre piger. Men alså ældre, de er 25-35 år, nogen 40. Men når jeg ser dem, såen som de nu blev født, så er de meget smukke og slanke. Det har nok noget med den der thaimad, ris, fisk, grønt - og en forfærdelig masse chili ;)

 

Men af ren nysgerrrighed: Er din facination af den unge krop udelukkende baseret på den flade mave, faste bryster og ..... ? og ikke på hendes evne til at gøre dig vild og kåd?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo,der var da en masse skønne unge piger med strutbryster osv.

Men men - var de nu særligt gode til massage og det der vi ikke snakker om?

Ikke i min optik, med en enkelt undtagelse.

Jeg må sige at jeg nyder i den grad den helt fantastiske oplevelse jeg får hos de lidt ældre piger. Men alså ældre, de er 25-35 år, nogen 40. Men når jeg ser dem, såen som de nu blev født, så er de meget smukke og slanke. Det har nok noget med den der thaimad, ris, fisk, grønt - og en forfærdelig masse chili ;)

 

Men af ren nysgerrrighed: Er din facination af den unge krop udelukkende baseret på den flade mave, faste bryster og ..... ? og ikke på hendes evne til at gøre dig vild og kåd?

 

Hej Aarhuselsker

 

Tak for din kommentar. Og sådan er det jo...nogen kan bedst lige moderen og andre kan bedst lide datteren ;-)

Men jeg vil godt give dig ret i, at nogle unge ikke er så gode til hverken det ene eller andet...MEN det samme synes jeg gør sig gældende hos de lidt ældre. Bevares...der er nok flere at de ældre end yngre, som gode til massagen......men man kan aldrig være sikker...heller ikke med de ældre.

 

Og så vil jeg da belønne din nysgerrighed med et svar :-) Ja, jeg er meget facineret af - og tænder rigtig meget på - den unge krop. Med den utroligt lækre glatte bøde hud og den skønne slanke krop med flad mave og slanke ben og de helt faste struttende bryster og lille numse. Det gør mig straks vild og kåd ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

 

Håber at I melder ind her hvis I møder en ung pige et eller andet sted ;)

 

Der kommer jo trods alt nye med jævne mellemrum.

 

Jens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...