Hop til indhold
Gæst

Melissa - Cassiopeia Stars

Recommended Posts

Gæst

Billederne yder altså ikke skønne Melissa fuld retfærdighed:

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=690

Melissa er høj, helt sorthåret, har smukke mørke øjne, taler det mest fantastisk sexede dansk-svenske - og så er hun ekstremt rar at være sammen med.

Jeg var forbi igår og måtte ud og vende på fortovet, da hun havde en aftale ventende og jeg gerne ville besøge hende i længere tid. Det bestemte jeg mig lynhurtigt for, da hun bød mig velkommen iført et bikinisæt - lige som jeg elsker det ;-)

Øv, ud i kulden og blæsten, men heldigvis var der plads til mig allerede 20 minutter senere, da hendes aftale ikke dukkede op.

Jeg aftalte og betalte for 45 minutter (1700,-) og smed tøjet, mens Melissa hentede byttepenge og et glas vand.

På sengen snakkede vi lidt og da mine fingre var blevet varme og min pik ved at være vågen, listede jeg en finger ind under hendes bikinitrusse og pillede ved hendes fisse, som hurtigt blev våd - især da jeg overlod arbejdet til min tunge.

Ingen fingre op i fissen var reglen, sagde Meiissa - og det var sammen med de manglende kys, det eneste jeg manglede.

Jeg fik vippet Melissa store dejlige (silicone)-bryster ud over bikinitoppen, så de stod lige ud i luften (igen: præcis som jeg elsker det) og så fik jeg ellers gummi på og lidt hurtig fransk, men det var helt på egen foranledning - for nu ville jeg kneppe!

Jeg gled op i Melissas dejligt våde fisse og vi tog os tid til lidt ridning inden vi endte i missionærstillingen, hvor jeg synes jeg kunne nyde hendes krop mest. 

Melissa stønnede stille mens jeg stødte, men de sidste 10 minutter gik der ren Duracell-kanin i den: Jeg kneppede som en besat i perioder på et halvt minut cirka - og Melissa stønnede højt, skreg, bed sig i armen og holdt fast i mig som en besat. Derefter et halvt minut med langsomme, dybe stød, hvor pulsen kom lidt ned - men nydelsen blev holdt.

Jeg havde lige inden vi gik i gang med knepperiet spurgt, om jeg måtte komme udover maven og brysterne på hende - og hun havde sagt nej med den forklaring, at det tog for lang tid at rydde op bagefter og det ikke gik, når der var så travlt som nu (dørklokken havde lydt to gange mens vi varmede op). Men nu mens vi var igang, var det tydeligt for mig at jeg ikke havde lyst til at trække mig ud, tage kondom af og sprøjte på hende - jeg ville kneppe hende. Og det bedste var at det ville hun også!

Melissa fik hverken orgasme eller var tæt på det, men det var ekstremt tydeligt at hun nød at have min pik oppe i sig. Og det var fanme frækt at se og mærke det! Og jeg ville have givet min højre arm arh, måske ikke...) for at få lov til at komme oppe i hende - for der var tryk på mine boller og jeg er sikker på at Melissa også ville have nydt at mærke hvor meget jeg kunne komme oppe i hende.

Så efter at have kørt Duracell/langsom-teknikken i knap 10 minutter var trykket i mine boller for stort og jeg tømte mig op i hende (ja, dvs desværre op i et kondom.....) - med Melissas skrig ringende i mine ører, hendes ben slynget om min røv og hendes negle boret ind i min ryg.

FUCK, det var godt!

Bagefter snakkede vi - længe!

Og da jeg gik derfra, så jeg at jeg havde tilbragt 1 time og ti minutter på klinikken fra jeg kom til jeg gik - det er fanme god service.

For dem der ikke gider læse så meget:

Krop: 10 ud af 10

Personlighed: 10 ud af 10

Stedet: Who cares......? Melissa gjorde hele forskellen og jeg er bange for at jeg er blevet forelsket i hende.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke ifølge anmeldelsen, hvis du læser efter. Men ifølge hendes menu på hjemmesiden, gør hun.

Hvis de skriver Kys, skal der da være kys. :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke ifølge anmeldelsen, hvis du læser efter. Men ifølge hendes menu på hjemmesiden, gør hun.

Hvis de skriver Kys, skal der da være kys. :P

På deres menu bruger de begreberne "kys" og så "våde kys". Mon "kys" så er tantekys?? :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...