Hop til indhold

Perle Holbæk/slagelse

Featured Replies

Skrevet
M909090 skrev, for 3 timer siden:

Hej

Nogle der har besøgt Perle i Holbæk eller Slagelse og ved om hun lever om til sin profil tekst og billeder? 

https://annoncelight.dk/showad/388708

Velkommen til

Der er en ganske fin søge funktion herinde, oppe i højre øverste hjørne, brug helst mere end 3 bogstaver, eller for du for mange ligegyldige hits.

Da jeg skrev "Perle" fik jeg blandt andet dette frem, der dog er knapt et år gammelt, men mon der er så meget der har ændret sig?

Hun for gode ord med på vejen

Skrevet

Jeg var også engang nybegynder, men ja var glad for søgefunktionen. Rart med info fra community. (Note for søgeord, smukke fødder)
Besøgte hende i Slagelse i dag, hvistnok en velkendt adresse af hvad jeg læste mig til herinde før besøget. 

Hun er så sød og smuk, kan kun anbefales. Hun er omkring de 40 som der står i annoncen, hun har været en af de sygt lækre for 20år siden. Nu har hun de dejligste bløde balder og bollehåndtag. 
Det er længe siden jeg sidst var hos en PG så tog en time selvom en halv plejer at være rigeligt, det var godt givet ud for nød bare at mærke hende stille og roligt. Kom på hendes bryster første gang, nydelige bryster og smukt ansigt. Kom anden gang i munden på hende, hun er den bedste sutter jeg har oplevet. 
Smukke Perle

Skrevet

Besøgte hende i Slagelse for en måneds tid siden. Hun er en flot kvinde med en dejlig milf krop, og så er hun skide sød at snakke med. Hun er bestemt et besøg værd og lidt flere. Bestilte en halv time med øko blæs til at starte med, derefter slikke hendes flotte og velsmagende mis. Sex i forskellige stillinger og slutte af med blæs og sprøjt i hendes mund. Jeg kommer bestemt igen når vores kalender matcher

Mvh

Redigeret af Flinkermand36

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.