supermor 6 Skrevet 27. Januar Kære alle mænd Jeg er en kvinde på 32, der i nogle måneder har gået med tanken om at forsøge mig som glædespige. Mit spørgsmål er - jeg er en meget kraftigt behåret kvinde, og allerede efter en nat efter barbering kan man både se og mærke sorte stubbe. Jeg kan fint håndtere at skulle barbere fisse og ben lige inden et evt. møde - men af personlige grunde ønsker jeg ikke at fjerne mine hår under armene. Vil det være et nogo? Jeg har ikke trimmet i flere år - og der er meget. Håber at få nogle gode, ærlige input. /A 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 481 Skrevet 29. Januar Personligt ville jeg nok vælge dig fra. Jeg synes ikke hår under armene er sexet og når jeg betaler for at være sammen med en pige, kan jeg jo heldigvis vælge det fra. Jeg er lidt mere large omkring hår på fissen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 565 Skrevet 29. Januar Jeg er kun ok med hår på hovedet. Ønsker ikke går på fissen, ben eller under armene. Desværre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 589 Skrevet 29. Januar supermor skrev, den 27.1.2025 at 14:48: Kære alle mænd Jeg er en kvinde på 32, der i nogle måneder har gået med tanken om at forsøge mig som glædespige. Mit spørgsmål er - jeg er en meget kraftigt behåret kvinde, og allerede efter en nat efter barbering kan man både se og mærke sorte stubbe. Jeg kan fint håndtere at skulle barbere fisse og ben lige inden et evt. møde - men af personlige grunde ønsker jeg ikke at fjerne mine hår under armene. Vil det være et nogo? Jeg har ikke trimmet i flere år - og der er meget. Håber at få nogle gode, ærlige input. /A Jeg syntes du skal gøre det, som du finder mest behageligt for dig. Ja der vil være nogle der vælger dig fra, andre der vil vælge dig til. Personligt vil jeg ikke have et problem. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 69 Skrevet 29. Januar supermor skrev, den 27.1.2025 at 14:48: Kære alle mænd Jeg er en kvinde på 32, der i nogle måneder har gået med tanken om at forsøge mig som glædespige. Mit spørgsmål er - jeg er en meget kraftigt behåret kvinde, og allerede efter en nat efter barbering kan man både se og mærke sorte stubbe. Jeg kan fint håndtere at skulle barbere fisse og ben lige inden et evt. møde - men af personlige grunde ønsker jeg ikke at fjerne mine hår under armene. Vil det være et nogo? Jeg har ikke trimmet i flere år - og der er meget. Håber at få nogle gode, ærlige input. /A Jeg tror sagtens du vil kunne "gebærde" dig i "markedet". Jeg læser at du er KRAFTIG behåret og ikke KRAFTIG ? Hvor henne hører du til ? Helge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5025 Skrevet 29. Januar Skilgannon skrev, for 52 minutter siden: Personligt ville jeg nok vælge dig fra. Jeg synes ikke hår under armene er sexet og når jeg betaler for at være sammen med en pige, kan jeg jo heldigvis vælge det fra. Enig. Mister12 skrev, for 42 minutter siden: Jeg syntes du skal gøre det, som du finder mest behageligt for dig. Ja der vil være nogle der vælger dig fra, andre der vil vælge dig til. Og enig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 995 Skrevet 29. Januar supermor skrev, den 27.1.2025 at 14:48: Vil det være et nogo? For mig personligt? Ja. For markedet generelt? På ingen måde! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1870 Skrevet 29. Januar Måske du skulle beholde din dusk, så virker det hele mere naturligt, bare min tanke og jeg kan godt lide en dusk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridolfo 246 Skrevet 29. Januar Hår diverse steder på kroppen er naturligt, og absolut noget jeg går efter. Der er desværre for få der har hår de forskellige steder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
orne32 21 Skrevet 30. Januar jeg personlig elsker kvinder med hår på 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haffelafparret 34 Skrevet 30. Januar Uanset hvad, og hvor meget du gør, så kan du aldrig gøre alle tilfredse, gudskelov. Tror dog de fleste vil foretrække så lidt hår som muligt. Men hvis det ikke føles bekvemt for dig, at skulle barbere armhuler... Så lad være. Nogen vil vælge dig fra, andre vil være ok med det, og nogle vil være vilde med det naturlige look. Det handler ikke så meget om hvad vi mænd "er til" Stå ved dig selv, og gør hvad du føler dig bedst tilpas med. Tro mig, uanset hvad du vælger, så kommer der mænd alligevel Pøj pøj med dit frække projek:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1267 Skrevet 30. Januar Behold dusken, det er en mangelvare i dagens Danmark, og som andre skriver, så vil nogen fravælge dig mens andre vil tilvælge, unge som ældre. De unge vil være nysgerrige, de har aldrig set en behåret fisse før, de ældre vil mindes deres spæde ungdom og første skolekæreste Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har slikket, eller bare set, en behåret fisse, men jeg husker tydeligt, som hele området bare er vådere og mere snasket. Lækkert De fleste piger barberer sig, eller vokser, sikkert fordi, det er nemmere at holde en glat fisse ren mellem gæsterne. Hårene på benene kan du skjule med et par sorte nylonstrømper, eller i det mindste minimere synet af dem. Behold det naturlige look, og tilsæt så lidt sexet lingeri, så skal du nok blive populær i branchen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 994 Skrevet 30. Januar Du skal være den du selv vil være - skriv i din annonce, hvor du har hår, du skal nok få nok at lave - du skal syntes det er naturligt for dig, at løfte armene - sprede dine ben - derved vil en mand der falder for hvad du har - få den bedst oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
naturistdk 28 Skrevet 30. Januar Der er helt sikkert en del som vil sætte pris på din dusk, men selv fortrækker jeg selv det helt glatte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 142 Skrevet 30. Januar Spring ud i det, ville elske det Jeg bliver gerne første besøgende, hvis på Sjælland 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesp 35 Skrevet 30. Januar Jeg er helt klart også til at du ikke fjerner din behåring, er her fordi jeg selv overvejer at besøge en glædesdame og intim hår er sjældent, og du klart gøre hvad du selv har det godt med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 622 Skrevet 30. Januar Hej med dig. Jeg har nu ikke læst alle kommentarer. Men helt ærligt så skal du kun gøre det med din krop som DU haar det bedst med.... Du tiltrækker med det nok de kunder som passer præcis til dig uden at du skal ændre noget ved dig. Da findes nok mand som synes kvinder sexy med hår lige som kvinder med stor former eller kvinder uden bryster og tynd. Så mange forskellige typer kroppen det findes så mange forskellige smage er da. Og hvis en kunde en gang udtaler sig engang over din krop så er den kunde simpelthen ikke din passende kunde... Derfor findes der ikke upassende GPer, kun upassende Kunder. Gøre det hvad du og din krop har det komfortabelt med. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny69 115 Skrevet 30. Januar Jeg foretrækker også dusk. Har lige for nyligt besøgt Pixie Pulsar på grund af hendes dusk og armhuler. Jeg elsker det. Så jeg ville da også holde øje med dig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 145 Skrevet 30. Januar horny69 skrev, for 26 minutter siden: Jeg foretrækker også dusk. Har lige for nyligt besøgt Pixie Pulsar på grund af hendes dusk og armhuler. Jeg elsker det. Så jeg ville da også holde øje med dig. Så prøv og se på miza’s profil 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AnonymBuskFornøjer 10 Skrevet 31. Januar Du kunne godt skrive at du har hår under armene men så tiltrækker du nok bare det klientel. Jeg ville i hvert fald gerne betale ekstra for at være sammen med dig inden du barberede din fisse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ældre mand 21 Skrevet 1. Februar Elsker en stor dusk 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 274 Skrevet 2. Februar Du skal selvfølgelig gøre, hvad du føler dig tilpas i. I disse tider er ingen, eller sparsom behåring, både på mænd og kvinder, et hit. For 50 år siden var det modsat. Alene af den grund at du ikke tilstræber at følge flertallet, men følger dig selv, fortjener respekt. Ved at du fx ikke barbere hår i armhuler, viser for mig, selvstændighed. Jeg vil gerne besøge dig, hvis du kommer i gang med jobbet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1688 Skrevet 2. Februar Gør hvad du føler dig tilpas ved. Personligt vil jeg ikke kunne være sammen med en GP (eller en kvinde generelt) der har hår under armene, men det er der sikkert en masse andre der vil, så gæster skal du nok få en del af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 117 Skrevet 2. Februar Piger er mere sexy når der nøjes med hår på hovedet men der er nok nogle der er til hår start med en annonce med dusk se om der kommer nogle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg