Hop til indhold

Recommended Posts

Kære alle mænd

Jeg er en kvinde på 32, der i nogle måneder har gået med tanken om at forsøge mig som glædespige.

Mit spørgsmål er - jeg er en meget kraftigt behåret kvinde, og allerede efter en nat efter barbering kan man både se og mærke sorte stubbe. Jeg kan fint håndtere at skulle barbere fisse og ben lige inden et evt. møde - men af personlige grunde ønsker jeg ikke at fjerne mine hår under armene. Vil det være et nogo? Jeg har ikke trimmet i flere år - og der er meget.

Håber at få nogle gode, ærlige input.

/A

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt ville jeg nok vælge dig fra. Jeg synes ikke hår under armene er sexet og når jeg betaler for at være sammen med en pige, kan jeg jo heldigvis vælge det fra.

Jeg er lidt mere large omkring hår på fissen

Del dette indlæg

Link til indlæg
supermor skrev, den 27.1.2025 at 14:48:

Kære alle mænd

Jeg er en kvinde på 32, der i nogle måneder har gået med tanken om at forsøge mig som glædespige.

Mit spørgsmål er - jeg er en meget kraftigt behåret kvinde, og allerede efter en nat efter barbering kan man både se og mærke sorte stubbe. Jeg kan fint håndtere at skulle barbere fisse og ben lige inden et evt. møde - men af personlige grunde ønsker jeg ikke at fjerne mine hår under armene. Vil det være et nogo? Jeg har ikke trimmet i flere år - og der er meget.

/A

Jeg syntes du skal gøre det, som du finder mest behageligt for dig.

Ja der vil være nogle der vælger dig fra, andre der vil vælge dig til.

Personligt vil jeg ikke have et problem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
supermor skrev, den 27.1.2025 at 14:48:

Kære alle mænd

/A

Jeg tror sagtens du vil kunne "gebærde" dig i "markedet". Jeg læser at du er KRAFTIG behåret og ikke KRAFTIG ?

Hvor henne hører du til ?

Helge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skilgannon skrev, for 52 minutter siden:

Personligt ville jeg nok vælge dig fra. Jeg synes ikke hår under armene er sexet og når jeg betaler for at være sammen med en pige, kan jeg jo heldigvis vælge det fra.

Enig.

Mister12 skrev, for 42 minutter siden:

Jeg syntes du skal gøre det, som du finder mest behageligt for dig.

Ja der vil være nogle der vælger dig fra, andre der vil vælge dig til.

Og enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske du skulle beholde din dusk, så virker det hele mere naturligt, bare min tanke og jeg kan godt lide en dusk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hår diverse steder på kroppen er naturligt, og absolut noget jeg går efter. 

Der er desværre for få der har hår de forskellige steder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset hvad, og hvor meget du gør, så kan du aldrig gøre alle tilfredse, gudskelov. Tror dog de fleste vil foretrække så lidt hår som muligt. Men hvis det ikke føles bekvemt for dig, at skulle barbere armhuler... Så lad være. 

Nogen vil vælge dig fra, andre vil være ok med det, og nogle vil være vilde med det naturlige look. 

Det handler ikke så meget om hvad vi mænd "er til" Stå ved dig selv, og gør hvad du føler dig bedst tilpas med. Tro mig, uanset hvad du vælger, så kommer der mænd alligevel ;-)

Pøj pøj med dit frække projek:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Behold dusken, det er en mangelvare i dagens Danmark, og som andre skriver, så vil nogen fravælge dig mens andre vil tilvælge, unge som ældre.
De unge vil være nysgerrige, de har aldrig set en behåret fisse før, de ældre vil mindes deres spæde ungdom og første skolekæreste :)

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har slikket, eller bare set, en behåret fisse, men jeg husker tydeligt, som hele området bare er vådere og mere snasket. Lækkert :P
De fleste piger barberer sig, eller vokser, sikkert fordi, det er nemmere at holde en glat fisse ren mellem gæsterne.
Hårene på benene kan du skjule med et par sorte nylonstrømper, eller i det mindste minimere synet af dem.

Behold det naturlige look, og tilsæt så lidt sexet lingeri, så skal du nok blive populær i branchen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal være den du selv vil være - skriv i din annonce,  hvor du har hår, du skal nok få nok at lave - du skal syntes det er naturligt for dig, at løfte armene - sprede dine ben - derved vil en mand der falder for hvad du har - få den bedst oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er helt sikkert en del som vil sætte pris på din dusk, men selv fortrækker jeg selv det helt glatte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt klart også til at du ikke fjerner din behåring, er her fordi jeg selv overvejer at besøge en glædesdame og intim hår er sjældent, og du klart gøre hvad du selv har det godt med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med dig. 

Jeg har nu ikke læst alle kommentarer.

Men helt ærligt så skal du kun gøre det med din krop som DU haar det bedst med.... Du tiltrækker med det nok de kunder som passer præcis til dig uden at du skal ændre noget ved dig. 

Da findes nok mand som synes kvinder sexy med hår lige som kvinder med stor former eller kvinder uden bryster og tynd. 

Så mange forskellige typer kroppen det findes så mange forskellige smage er da. Og hvis en kunde en gang udtaler sig engang over din krop så er den kunde simpelthen ikke din passende kunde...

Derfor findes der ikke upassende GPer, kun upassende Kunder. 

Gøre det hvad du og din krop har det komfortabelt med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker også dusk.

Har lige for nyligt besøgt Pixie Pulsar på grund af hendes dusk og armhuler. Jeg elsker det.

Så jeg ville da også holde øje med dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
horny69 skrev, for 26 minutter siden:

Jeg foretrækker også dusk.

Har lige for nyligt besøgt Pixie Pulsar på grund af hendes dusk og armhuler. Jeg elsker det.

Så jeg ville da også holde øje med dig.

Så prøv og se på miza’s profil ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal selvfølgelig gøre, hvad du føler dig tilpas i. I disse tider er ingen, eller sparsom behåring, både på mænd og kvinder, et hit. For 50 år siden var det modsat.

Alene af den grund at du ikke tilstræber at følge flertallet, men følger dig selv, fortjener respekt.

Ved at du fx ikke barbere hår i armhuler, viser for mig, selvstændighed. Jeg vil gerne besøge dig, hvis du kommer i gang med jobbet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gør hvad du føler dig tilpas ved. Personligt vil jeg ikke kunne være sammen med en GP (eller en kvinde generelt) der har hår under armene, men det er der sikkert en masse andre der vil, så gæster skal du nok få en del af :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Piger er mere sexy  når der nøjes med hår på hovedet men der er nok nogle der er til hår   start med en annonce med dusk  se om der kommer nogle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...