Hop til indhold

Opret en webklub til gangbang og sexparty

Featured Replies

Skrevet

De gange jeg før har deltaget i gangbang og sexparties, hvilket jeg ikke kan mere grundet impotens mm, der har det været mit klare indtryk at mange deltagere var gengangere.
Og at mange havde mødt andre deltagere tidligere.

Hvorfor ikke gå sammen om at efterspørge nye events for at kunne få indflydelse på hvor, hvem og hvornår et arrangement kan komme på tale.

Strik en hjemmeside sammen og opret jer som brugere både mænd, piger og steder der gerne vil være med.
Med forum, chat og administratorer.

Lad det koste 300 kr om året for mænd at være med!
Bare for at sortere tidrøvere, osere og gratister fra så kun de seriøse deltager som det er værd at ofre tid og engagement på at alle samles om at efterspørge og tilbyde arrangementer.

Beting jer at alle accepterer at betale depositum for at kunne tilmelde sig arrangementer.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Det er en vældig god ide Rejse,

men det ballancerer jo på kanten af rufferi paragrafferne.

Man må ikke aide og abette når man 100% skal følge reglerne.

Pigerne derimod kunne fint lave en sådan side OG invitere "brugerne" til at verificere sig således at man havde en slags "nøgle" til tilmeldinger.
Så er der lige GDPR - men det kunne køres rimeligt anonymt uden at give for mange personlige oplysninger.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.