Hop til indhold

Stor skuffelse med Emma

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde læst en masse gode beretninger om denne smukke pige;

https://nympho.link/n22162/7544/star-is-back-to-cph

Så hende havde jeg besluttet mig for at jeg gerne ville møde. Jeg skrev til hende tidligt på dagen og ville egentligt også gerne have møde hende relativt tidligt. Men hun kunne først om aftenen. Fint nok, vi lavede en aftale. Hun skrev flere gange i løbet af dagen og spurgte, om jeg nu også ville komme. Hver gang svarede jeg hurtigt, at det ville jeg. Sidste gang var en halv time før vi skulle mødes og kort før jeg tog afsted. 

MEN: da jeg ankom, fem minutter før det aftalte tidspunkt, sender hun en besked om, at hun er nød til at aflyse. Kæft, jeg var var skuffet efter at have set frem til det hele dagen. Jeg tror overhovedet ikke på hendes undskyldning, som var noget med noget familiehalløj.

Ærgerligt, hun ser elllers sød ud, men jeg kommer ikke til at lave en aftale med hende igen.

Redigeret af OneGuy

Skrevet
  • Author
hornydick skrev, for 2 timer siden:

Hva tid havde du aftale med hende?

Det har jeg med vilje af diskretionshensyn ikke skrevet. Hvorfor spørger du?

Skrevet

Sorry to hear. Last time I visited her, the communication was quite slow.

The girl herself is lovely though but I would probably also steer clear if such thing happened to me.

Skrevet

Fordi jeg selv havde aftale med hende her til aften.

Ved hun SMSede en del inden jeg gik.

Trist hun måtte aflyse dig,når man ha glædet sig til lækker besøg.

hun er bestemt værd at besøge.

Man blir forblændet af hendes udseende,øjnene specielt.

Men hendes sprogkundskaber og selvsikkerhed også

Redigeret af hornydick

Skrevet
  • Author
hornydick skrev, for 29 minutter siden:

Fordi jeg selv havde aftale med hende her til aften.

Ved hun SMSede en del inden jeg gik.

Ah. Havde du i det mindste en god oplevelse med hende?

Redigeret af OneGuy

Skrevet

Læg det bag dig at hun brændte dig af.

Det er self irriterende. Men book igen.

Tror jeg var der før dig.

Havde lækker tid med hende.

Men jeg bokker en time næste gang med hende.

Havde 45 min den her gang. Og det var ikke nok.

Ikke fordi jeg ik ku komme,men hun ha bare det her udstråling der gør at man ikke ha lyst til at gå derfra.

Petit pige som lever sig ind i akten og som man må kneppe i al det stillinger man ha lyst.

Hun rører ved sig selv, og gør meget for selv at opnå klimax.

Redigeret af hornydick

Skrevet
  • Author

Godt at høre, at du have en god oplevelse. Men jeg kommer aldrig til at booke hende igen. 

Skrevet

Æv, hun aflyste!

Jeg prøver selv at få en aftale i stand med hende i morgen, men er nysgerrig på, hvor hun holder til, kan du oplyse det?

Skrevet
  • Author
HrGrey skrev, for 9 timer siden:

Æv, hun aflyste!

Jeg prøver selv at få en aftale i stand med hende i morgen, men er nysgerrig på, hvor hun holder til, kan du oplyse det?

Det var i København Ø. Nærmere vil jeg ikke komme det.

Skrevet

Unfortunately, I cannot recommend Emma.

While her pictures are real, my meeting with her was brief and disappointing. Despite agreeing on the details for a one-hour meeting in advance, she seemed unaware of the arrangement and became offended, abruptly ending the meeting.

While this was fine for me, such miscommunication reflects a lack of professionalism.

Skrevet

Jeg har skrevet til hende og havde næsten en aftale i hus. Hun bad om oplysninger om mig efter hun fik dem blev både profil og annonce fjernet. De er oppe igen og har skrevet til hende adskillige gange uden svar. Andre der har oplevet noget lignende? Hun ser sprød ud, men måske ikke besværet værd

Skrevet

Jeg ved ikke hvad hun forventede. Men skrev alder, vægt og højde og har ikke hørt fra hende siden 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.