Hop til indhold

Hvordan sikre at gode initiativer overlever?

Featured Replies

Skrevet

Nu har Evas Fredagsbar og Sexy Eventklub aldrig været noget for mig, sådan som oplevelsen er blevet beskrevet af dem som glad har deltaget.

Men uanset så har disse initiativer skilt sig ud som markante nyskabelser i branchen, og med stor succes.

Deltagerne har fået gode oplevelser og interessen for at deltage er tydeligvis blot vokset, efterhånden som vi har kunnet læse om de gode oplevelser som deltagerne har fået.

Som altid står og falder den slags initiativer med det engagement som få ildsjæle lægger i at skabe forandring.

Jeg synes at det er synd hvis den slags initiativer er fuldstændig afhængig af enkelt personers tilstedeværelse eller fravær i forum på EG eller i Skurvognen.

Jeg vil derfor gerne opfordre til at gode kræfter som kender hinanden fra egen deltagelse i disse initiativer, de går sammen om at bestræbe sig på at kunne langtidssikre disse arrangementer.

Sådan at det ikke nødvendigvis behøver at komme an på om de oprindelige kræfter bag, de fortsættende kan eller vil stå for nye arrangementer under de samme velkendte temaer.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

At der ikke er meldt noget ud på EG er ikke ensbetydende med at der ikke spekuleres, snakkes, undersøges og planlægges bag kulissen hos den enkelte.

Ting tager tid og de EG medlemmer som ønsker at være en del af den slags arrangementer, de skal nok finde hinanden, bare rolig :).

Husk på, at bare fordi der er en gruppe af mennesker som gerne vil ses i afslappede rammer med fælles interesse, mingling og hygge uden for sitet her i, så er der også en meget meget større gruppe som helst vil være fri..

At fortsætte med at opfordre til at ses og/eller blive frustreret over manglende opbakning kan tyde på at der trænger til at justeres på virkeligheds knappen :).

Vi kan arrangere og invitere alt det vi vil og er der opbakning så er det skønt, men i skrivende stund er der 81 medlemmer online og der er 1057 gæster......det giver en god indikation af hvor stor en procentdel af trafikken herinde er af mennesker som ønsker at være anonyme.......og det skal de have lov til :)

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, for 3 minutter siden:

At der ikke er meldt noget ud på EG er ikke ensbetydende med at der ikke spekuleres, snakkes, undersøges og planlægges bag kulissen hos den enkelte.

Ting tager tid og de EG medlemmer som ønsker at være en del af den slags arrangementer, de skal nok finde hinanden, bare rolig :).

Husk på, at bare fordi der er en gruppe af mennesker som gerne vil ses i afslappede rammer med fælles interesse, mingling og hygge uden for sitet her i, så er der også en meget meget større gruppe som helst vil være fri..

At fortsætte med at opfordre til at ses og/eller blive frustreret over manglende opbakning kan tyde på at der trænger til at justeres på virkeligheds knappen :).

Vi kan arrangere og invitere alt det vi vil og er der opbakning så er det skønt, men i skrivende stund er der 81 medlemmer online og der er 1057 gæster......det giver en god indikation af hvor stor en procentdel af trafikken herinde er af mennesker som ønsker at være anonyme.......og det skal de have lov til :)

Jeg er sådan set ikke frustreret og jeg oplever selv opbakning til egne initiativer.

Det var overhovedet ikke mit ærinde og da slet ikke når jeg ikke selv har interesse i at deltage.

Min pointe er bare at de nævnte succeser blev startet op med en meget aktiv promovering i forum på EG, og er siden blevet meget aktivt vedligeholdt i forum på EG.

Dette synes imidlertid ikke længere at være tilfældet, og derfor opfordrede jeg blot til i den bedste mening at andre griber bolden og fører stafetten videre.

Skulle det være tilfældet at initiativet ellers står og falder med de oprindelige kræfter bag.

Men held og lykke uanset :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 12 minutter siden:

Dette synes imidlertid ikke længere at være tilfældet, og derfor opfordrede jeg blot til i den bedste mening at andre griber bolden og fører stafetten videre.

Den der 'har den' (stafetten) er fint i stand til selv at bede nogen om at tage over hvis det ønskes :).

Fredagsbaren har stadig opbakning også selv om vi ikke drøfter eller promovere den, så vi er heeeeelt rolige :) <3

Skrevet
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Jeg vil derfor gerne opfordre til at gode kræfter som kender hinanden fra egen deltagelse i disse initiativer, de går sammen om at bestræbe sig på at kunne langtidssikre disse arrangementer.

Hvordan vil du, rent praktisk, gøre dette? Jeg tror ikke det ville virke særligt seriøst hvis jeg, eller nogen anden mand herinde, forsøgte sig at skabe noget der ligner Evas arrangementer. 

Jeg tror simpelthen det kræver at der er en kvinde som frontfigur for at sådanne arrangementer bliver til noget og rent juridisk bliver det hurtigt noget rod hvis man forsøger sig med at oprette en form for forening der kan stå for at køre Evas eller lignende arrangementer videre.

Rejsenetværk skrev, for 41 minutter siden:

Min pointe er bare at de nævnte succeser blev startet op med en meget aktiv promovering i forum på EG, og er siden blevet meget aktivt vedligeholdt i forum på EG.

Dette synes imidlertid ikke længere at være tilfældet

Selvom der ikke har været stor promovering herinde fra Evas side på det seneste har vi der ofte er med til hendes arrangementer alligevel været ude at spise sammen her i januar og jeg tror ikke nogle af os er i tvivl om at Eva nok skal komme stærk tilbage med et nyt arrangement inden længe.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.