Hop til indhold

Hjælp til at arrangere GB?

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen, der kender nogen, som kan være behjælpelige med at arrangere et GB i KBH? Vi er et flot par i fyrrerne, hvir Q vil udleve sin fantasi om et GB. Vi er 100% seriøse, men nye i dette.

Skrevet

Hejsa

Jeg kan se der ikke er så mange der har givet svar her, så jeg vil da gerne skrive lidt om mine erfaringer

Når der indbydes til Gb, er det kvinden der sætter reglerne, og hvad hun vil have ud af det her,  i "gamle dage" var det ikke for bi-mænd, men jeg kan se det er ved at blive lidt moderne.

Kvinden bør gøre sig klart hvad hun ønsker,  og ikke ønsker, det skrives i indbydelsen.

Kunne være:

Ingen anal, ingen fingre i kusse, ingen gummi, ingen sperm i mund, ingen Marathon knep, ingen bisex. osv.
Vi hygger en runde til alle er kommet, så en lille pause og så en runde mere til dem der har kræfter til det.

Er det pengene der ønskes kan prisen godt sættes lidt højt, cirka 2.000,- hvis der er ønske større antal mænd entre omkring de 1.000,- Varighed det tager sjældent over to timer, jeg ved godt mange mænd godt ka li der står to timer i indbydelsen, selv om de er smuttet den første halve time

Hav en skarp mødetid, det er ødelæggende at nogen kommer for sent

Oplys generelt ikke hvor mange der er tilmeldt, mange ønsker bare at pumpe for alle mulige informationer

Indsæt et par gode foto, lav det på et tidspunkt der passer Jer, dagtimer kan være OK.

Legelejlighed.dk kunne være en mulighed, eller leje en hotel lejlighed for en kort periode

Der findes et gangbang elskede tysk par, de har denne hjemmeside: https://www.spassfucktor.com/

Skrevet
  • Author

Tak for svar. Vi fik en del personlige beskeder - desværre også flere falske/useriøse. Men, vi har fundet den rette, og alt kører nu...og vi glæder os helt vildt!

Skrevet
Chefen123 skrev, for 17 timer siden:

Tak for svar. Vi fik en del personlige beskeder - desværre også flere falske/useriøse. Men, vi har fundet den rette, og alt kører nu...og vi glæder os helt vildt!

Og kan man få lov at deltage?

Skrevet
Chefen123 skrev, for 17 timer siden:

vi har fundet den rette, og alt kører nu...og vi glæder os helt vildt

Det er skønt at høre,  jeg håber der kommer informationer om arrangement i denne tråd så hun kan blive max forkælet :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.