Hop til indhold

Blindfolded

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg har for et par år siden, været hos en kvinde der sad blindfolded på knæ, med et ordentligt sæt bryster hængende ud af blusen. 
Derefter et fremragende Øko blow med cim hvis man ønskede dette.

Ingen snik snak. Bare tak og farvel. 

Jeg mener at det foregik på Amager. 
Nogen der ved om hun stadig er aktiv, eller om andre der kører med sammen koncept?

Pft Kontant

Skrevet

Jeg tror ikke det er parret her du har mødt for hun har ikke kæmpe bryster, men konceptet er det samme. Blindfolded , lige på og hårdt, og du kan tømme dig i hendes mund.

Jeg har selv besøgt hende/dem en del gange, og er altid godt tilfreds. Og skal besøge hende igen på torsdag :P

https://annoncelight.dk/showad/410216

Skrevet
  • Author
Kdr7500 skrev, for 45 minutter siden:

Jeg tror ikke det er parret her du har mødt for hun har ikke kæmpe bryster, men konceptet er det samme. Blindfolded , lige på og hårdt, og du kan tømme dig i hendes mund.

Jeg har selv besøgt hende/dem en del gange, og er altid godt tilfreds. Og skal besøge hende igen på torsdag :P

https://annoncelight.dk/showad/410216

Jeg fornemmer at der er en anden mand med i spillet. 
Ikke noget for mig, men tak for input. 

Skrevet
Kontant skrev, den 24.1.2025 at 10:09:

aktiv, eller om andre der kører med sammen koncept?

Jeg kan se at der er noget tilsvarende ved 14 tiden i dette opslag. Måske det ligger inden for det du søger

Skrevet
Kontant skrev, for 12 timer siden:

Jeg fornemmer at der er en anden mand med i spillet. 
Ikke noget for mig, men tak for input. 

Velbekomme - ja det skal man selvfølgelig kunne deale med at manden er tilstede 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.