Hop til indhold
JonesFyn

Svendborg- sex i solcenter eller bil.

Recommended Posts

Jeg har kigget lidt på denne skønne milf, og umiddelbart ser alt jo godt ud!

https://annoncelight.dk/showad/419044

Men da jeg desværre får år tilbage har haft en lidt ærgerlig oplevelse i et solcenter bliver lidt tilbageholdende, selvom det er fucking frækt!

- er der nogle der har besøgt hende?

Vil dele erfaringer eller bare generel oplevelse af om det var godt? ;).

På forhånd tak.

God aften og ønske om vådt sværd til jer alle!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det er hende jeg tror så har hun også været i Odense og tilbudt det samme. Billederne ligner. besøg i bil eller solcenter, bookede sidste efterår og tog den udenfor i de fri hvor jeg tog hende på bagklappen af bilen, hun er fin nok men svær at booke, hun kan være lang tid om at svare og kan også finde på at annullere bookinger efter de er lavet. Men ved ikke hvordan hun er i Svendborg da hun ser ud at at have en master der styre hende, gætter det er noget sexplay hun har med en da jeg ikke fik indtrykket af at hun ikke var der af egen vilje, men hun havde heller ikke master på da hun var i Odense. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mindiskret skrev, for 3 timer siden:

Stadig ingen, som har besøgt hende? Jeg er interesseret.

Har efter 3 gange mødt på aftalt sted uden held så hun er disket det gider jeg ikke. Første møde med hende kom hun men der hvor vi skulle ha nydt det var op taget så aftalt at mådes en anden dag men uden held. Men ser ud som på billeder og virkede sød. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...