Hop til indhold

Dansk GP uden andmeldelse?

Featured Replies

Skrevet

Hun er ikke dansk. Har været anmeldt 100 gange. 
Bl.a. som Karina/Kristina i Roskilde. 

Skrevet

Jeg anser da ikke @Sharky s udsagn  for en advarsel, men bare en oplysning om at hun er blevet anmeldt herinde, men ikke noget om det er dårlige anmeldelser.

At hun skifter navn er der da ikke noget odiøst i, hvis nu hendes rette identitet er blevet kompromitteret så er det da logik at hun skifter 'kunstnernavn'

Og @Sharky hvordan ved du at hun er udenlandsk ? har du besøgt hende og ved selvsyn/hørelse af sprog mm konstateret at hun er udenlandsk ?

Skrevet

Det har jeg læst i en anmeldelse her. Kan ikke huske under hvilket navn. Hun har heddet meget forskelligt og alene det synes jeg er et rødt flag…

Skrevet

Har haft hende på besøg, ingen kærest agtig oplevelse eller sprøjte orgasme ville helst sidde i sofaen og drikke vin

Skrevet

Kan vist ændre din overskrift ti gp uden indlevelse 

Skrevet
Clausch skrev, for 32 minutter siden:

Har haft hende på besøg, ingen kærest agtig oplevelse eller sprøjte orgasme ville helst sidde i sofaen og drikke vin

Tak for dette. Hvis man løb risikoen alligevel ville man så møde en dame der rent faktisk ligner hende på billedet ? Er hun køn (selvom hun gerne vil drikke vin på sofaen) ?

Skrevet
pricie1039 skrev, for 1 time siden:

Tak for dette. Hvis man løb risikoen alligevel ville man så møde en dame der rent faktisk ligner hende på billedet ? Er hun køn (selvom hun gerne vil drikke vin på sofaen) ?

Du skal ihvertfald lægge moms på de 39 år og 3 lag sminke i ansigtet... Alt er relativt som man siger, men klassisk smuk er hun ihvertfald ikke. 

Skrevet
  • Author
Moden slikken M skrev, den 23.1.2025 at 17:58:

Jeg anser da ikke @Sharky s udsagn  for en advarsel, men bare en oplysning om at hun er blevet anmeldt herinde, men ikke noget om det er dårlige anmeldelser.

At hun skifter navn er der da ikke noget odiøst i, hvis nu hendes rette identitet er blevet kompromitteret så er det da logik at hun skifter 'kunstnernavn'

Og @Sharky hvordan ved du at hun er udenlandsk ? har du besøgt hende og ved selvsyn/hørelse af sprog mm konstateret at hun er udenlandsk ?

Hvis man søger udner hendes gamle navne er det kun dårlige andmeldelser 

Skrevet

Hun er - som andre skriver - ikke dansk, men jeg mener hun taler sproget.

Hun har tabt sig en del på det sidste og har tidligere været på et lille hotelsted op Vesterbro.

Jeg har ikke mødt hende, men har været i dialog. Føler mig ikke sikker på, at hun er den rigtige at besøge. Blot en fornemmelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.