Hop til indhold

Recommended Posts

Mrxxxscor skrev, Lige nu:

Tak for korrekt link :)

Det var så lidt. Du kan fremover erstatte .dk med .link når det drejer sig om nympho

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun kom først i går, er her kun til i morgen og har først fået hendes billeder valideret i dag. Så tror ikke der er mange der kan nå forbi hende.

Men jeg blev da fristet af hendes profil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrxxxscor skrev, for 1 time siden:

En lækker lille ung kvinde

Hvis hendes opgivne højde/vægt er korrekt, er hun imo ikke en lille kvinde…kommer selvfølgelig måske an på hvor stor man selv her hahaha

Men lækker ser hun ud..,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber ikke der er mange der er villige til at betale 1500/2000 for 30/60 minutter. Ellers ender det med at blive det nye generelle prisleje. 

Jeg ved godt at det er styret af udbud og efterspørgsel, men alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oliekongen skrev, den 23.1.2025 at 17:19:

Jeg håber ikke der er mange der er villige til at betale 1500/2000 for 30/60 minutter. Ellers ender det med at blive det nye generelle prisleje. 

Jeg ved godt at det er styret af udbud og efterspørgsel, men alligevel.

Min timepris er højere og jeg skal ikke engang have tøjet af når jeg arbejder. 

en olie konge bør da kunne klare den pris. Du får da hverken advokat, reklamemand, eller enginører til den pris på timebasis 

Del dette indlæg

Link til indlæg

She is coming back. only doing 30 and 60 minutes it seems. new location in Nørrebro! She had issues at the other place

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
meUsex skrev, den 2.2.2025 at 10:56:

She is coming back. only doing 30 and 60 minutes it seems. new location in Nørrebro! She had issues at the other place

Ser ud som om denne skønhed beærer os med endnu et besøg... Har programlagt en uges tid med start på Nørrebro...

Nogen der vil fortælle om hvordan hun er at besøge...

Redigeret af Erhvervsmand1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...