oldmanhavingfun 94 Skrevet 22. Januar https://annoncelight.dk/showad/368302 Er ellers de sidste par gange taget til Kerteminde og omegn på besøg, men var inde i odense igår og ville prøve 30min med Lin Kommunikation og alt det basale var udmærket og vi fik lavet en aftale om eftermiddagen. Parkering er fin man kan holde tæt på gratis i 1 time(hvilket i odense kan være svært i disse tider) Lin er det jeg vil karakterisere som lækker. Nøj hvor hun tændte/tænder mig. Lækker og fræk. Hun gav et fantastisk blow og red mig så englene de sang. Massage var ikke noget og skrive hjem om, selvom den var lidt fræk og hun har dejlige bløde hænder Jeg kan godt anbefale et besøg ved hende, hvis man er til en lækker fræk thailænder De bedste hilsner fra Oldman 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natdyr 56 Skrevet 22. Januar Er der mulighed for at bade før og efter akten ? Og kan du sige i hvilket område at Odense hun befinder sig i ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1471 Skrevet 22. Januar Der er vist lidt blandede anmeldelser på hende herinde, hvis man søger på hendes navn.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 94 Skrevet 22. Januar Ja mulighed for bad Tæt på tv2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 94 Skrevet 7. April Så er hun tilbage og jeg var pænt opstemt igår aftes.. Hun er en af de lækreste thai jeg har været sammen med. Nøj hvor er hun dejlig. Hvis du læser med lin, tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 414 Skrevet 7. April jeg skal vist til Oeeenseee snart 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2394 Skrevet 10. April Det bidrager ikke til anmeldelsen. Esbjerghanhund skrev, den 7.4.2025 at 22:31: jeg skal vist til Oeeenseee snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 94 Skrevet 19. Oktober Jeg har været morgen liderlig og til min store overraskelse så jeg hun er tilbage i odense Sagde jeg var først kunde og jeg fik en vældig god halv time med service og smil lidt udover det sædvanlige Lin er en af de lækrest thai jeg har haft omgang med hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 121 Skrevet 19. Oktober oldmanhavingfun skrev, 1 time siden: Jeg har været morgen liderlig og til min store overraskelse så jeg hun er tilbage i odense Sagde jeg var først kunde og jeg fik en vældig god halv time med service og smil lidt udover det sædvanlige Lin er en af de lækrest thai jeg har haft omgang med hehe Ja, vi er nok flere der har gået forventningsfuldt og ventet på, at Lin/Linny endelig kom tilbage til Odense igen Jeg har også lige fået bestilt en tid til 60min. hygge. Og ja, jeg glæder mig også til gensynet med hendes lækre krop, og hendes utroligt søde og charmerende væremåde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 121 Skrevet 19. Oktober Så er jeg hjemme igen efter et veloverstået genbesøg, med 60min hygge hos Linny. Hun er tilbage i sit gamle lokale i Odense, og det blev da også til genkendelsens glæde, med både kys og kram til at starte med. Jeg har ikke besøgt hende siden min tur til Herning i Pinsen, men det var nøjagtig lige så fedt denne gang. Jeg besøger jo næsten udelukkende Linny for at nyde hendes evner i sengen, og denne gang vil jeg bare sige, at jeg igen fik en uovertruffen behandling, med god tid og god mulighed for at nyde hendes lækre krop. Jeg fik ikke spurgt hvor længe hun bliver denne gang, men det bliver da helt sikkert til et genbesøg igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 94 Skrevet fredag klokken 08:02 Kan kun give dig ret dylmer. Kommer lige fra et morgen besøg ved linny. Selvom det var tidlig morgen var hun frisk og lækker som før Tak og ses snart igen Linny 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg