Hop til indhold

Recommended Posts

Var lige på et besøg hos Maya idag og hun leverer bare varen, hendes krop er super lækker. 

Fik den store tur med pussy massage af hele kroppen det var lækkert og holdt ikke lang tid. Hun virker til og nyde og lige få en finger a alt. 

Efter sex og massage lykkedes det hende og få liv i banditten en gang mere derefter ud i badet hvor hun vaskede mig og fik lige lidt bj i badet også. 

Stor thumps up herfra. 

https://annoncelight.dk/showad/349867

Redigeret af dickens

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er nysgerrig på om nogen kan berette nyere oplevelser og om det stadig matcher TS oplevelse?

Og er billederne nogenlunde retvisende?

Kysser hun?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr curious skrev, for 6 timer siden:

Er nysgerrig på om nogen kan berette nyere oplevelser og om det stadig matcher TS oplevelse?

Og er billederne nogenlunde retvisende?

Kysser hun?

Jeg var forbi for et par uger siden. Jeg havde en ganske fin oplevelse med hende. 

Billederne er absolut retvisende. Hun er et lækkert lille nips. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mau skrev, for 1 time siden:

Jeg var forbi for et par uger siden. Jeg havde en ganske fin oplevelse med hende. 

Billederne er absolut retvisende. Hun er et lækkert lille nips. 

Tak for svar!

Hun kunne godt være en jeg har lyst til at besøge. Selv om jeg er lidt spændt på hvor gammel hun er...

Kyssede du med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr curious skrev, for 11 minutter siden:

Tak for svar!

Hun kunne godt være en jeg har lyst til at besøge. Selv om jeg er lidt spændt på hvor gammel hun er...

Kyssede du med hende?

Hun er ihvertfald ikke 35 mere, det har hun været nogen år efterhånden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Btw.....er der nogen der kan fortælle hvordan hun er størrelses mæssigt i forhold til GIP ved PP?
På billederne ligner det hun er en lille nips, men billeder kan jo snyde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr curious skrev, for 5 timer siden:

Tak for svar!

Kyssede du med hende?

Lidt tantekys ... 

Så vidt jeg husker er hun sidst i 40'erne, men hun kan også godt være rundet de 50, men hun holder sig godt. 

KomBareDo skrev, for 4 timer siden:

Btw.....er der nogen der kan fortælle hvordan hun er størrelses mæssigt i forhold til GIP ved PP?
På billederne ligner det hun er en lille nips, men billeder kan jo snyde :)

Det er længe siden jeg har været hos PP, så jeg kan ikke huske om det var Gip jeg var hos, så den sammenligning kan jeg ikke levere, men Maya er et nips. Hendes højde og vægt (157/50) er angivet i hendes profil. Hun ligger ikke over det angivne, nok nærmere tværtimod. Jeg synes hun virker både lavere og lettere. 

Uanset hvad så har hun en sprød krop og er et godt knald.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er meget nysgerrig på hendes pussy slide massage da jeg har læst at hun er vanvittig til det, men jeg er lidt “bange” for at hvis den kommer til at smutte op ved et uheld og man kommer hjem med en sygdom.. 

er det sket for nogle eller er der nogle som kan berette om at hun har styr på sit shit så det ikke sker :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ringrideren skrev, for 5 timer siden:

Er meget nysgerrig på hendes pussy slide massage da jeg har læst at hun er vanvittig til det, men jeg er lidt “bange” for at hvis den kommer til at smutte op ved et uheld og man kommer hjem med en sygdom.. 

er det sket for nogle eller er der nogle som kan berette om at hun har styr på sit shit så det ikke sker :D 

Så er det jo bedre bare at gå videre ;-)

men på en god dag er hun virkelig fræk og dejlig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ringrideren skrev, den 22.7.2025 at 09:23:

Så skal du da bare bede om gummi på mens hun gør det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...