Hop til indhold

Recommended Posts

bages skrev, for 3 timer siden:

ja det er lige i overkanten, hun ville have 2500 , men jeg fik hende talt ned. men fortrød. 

Var du hos hende? Eller fortrød du i døren?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pikkemand skrev, for 5 timer siden:

Var du hos hende? Eller fortrød du i døren?

Ikke hos hende. Lavede aldrig en endelig aftale. Blev bare nysgerrig,  men hun tændte mig egentlig ikke.  Det vil andre sikkert være !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig.

Alle tegn på scam.

"Hun" har aldrig været inde på min profil (rødt flag). Vil ha forudbetaling uden nogen form for verifikation, og bliver reel sur (klassisk scammer trick), når man - venligt - siger, at man ikke vil forudbetale. Truer med en "guardian". Og nej, jeg tror ikke det var et måneds abonnement på avisen hun prøvede at smide ind i handlen.

Sørgeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tog chancen - de store bryster trak virkelig.
Hun vil have "depositum" fordi hun er blevet snydt, og det kunne enten ære Paypal eller MobilePay. Jeg valgte det sidste og bad om et nummer at overføre til.

Men nej. Hun skulle have mit nummer og så lave en anmodning. Og jeg tog chancen. Anmodningen kom fint nok - 200 kr. og det har jeg råd til at tabe. Men modtageren var et udenlandsk firma "Starselect" som man skulle igennem. Og så stoppede festen.

Jeg har flere gange tilbudt hende at mødes og give det fulde beløb, eller sende til et dansk telefonnummer med MobilePay, men hu holder fast.

Jeg ved ikke om det er scam, men jeg stopper kommunikationen - selv om de enorme bryster næsten kan holde mig vågen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pikkemand skrev, for 3 timer siden:

Jeg tog chancen - de store bryster trak virkelig.
Hun vil have "depositum" fordi hun er blevet snydt, og det kunne enten ære Paypal eller MobilePay. Jeg valgte det sidste og bad om et nummer at overføre til.

Men nej. Hun skulle have mit nummer og så lave en anmodning. Og jeg tog chancen. Anmodningen kom fint nok - 200 kr. og det har jeg råd til at tabe. Men modtageren var et udenlandsk firma "Starselect" som man skulle igennem. Og så stoppede festen.

Jeg har flere gange tilbudt hende at mødes og give det fulde beløb, eller sende til et dansk telefonnummer med MobilePay, men hu holder fast.

Jeg ved ikke om det er scam, men jeg stopper kommunikationen - selv om de enorme bryster næsten kan holde mig vågen

Jeg oplevede det samme med hende her :-)

SugarDaters

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har skrevet lidt frem og tilbage med lækre Queen Lauren og aftalt et møde, men indtil videre har hun ikke fremsat ønske om forudbetaling. Nu må vi se om det kommer inden mødet alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtidsfund skrev, den 4.3.2025 at 11:41:

Har skrevet lidt frem og tilbage med lækre Queen Lauren og aftalt et møde, men indtil videre har hun ikke fremsat ønske om forudbetaling. Nu må vi se om det kommer inden mødet alligevel.

Opfølgning: På dagen for mødet skrev til jeg Queen Lauren for at bekræfte vores aftale om aftenen, og til min store overraskelse svarede hun hurtigt og bekræftede vores møde og uden ønske om forudbetaling. Nu steg spændingen med udsigten til at mødes med denne drømmebabe, var hun rent faktisk ægte?!? Havde hun lært lektien og fundet ud af det bedre kan betale sig at møde sugardaddies og have dejlig sex til god sugar! Jeg var pænt tændt! 

Igen 30 min inden hun skulle ankomme skrev jeg til hende og spurgte om hun var på vej og om hun vidste sit præcise ankomst tidspunkt (hun ville komme med offentligt transport). Klokken blev det aftalte tidspunkt men stadigvæk ikke noget svar eller syn af hende. Jeg skrev og spurgte om hun blev forsinket, men heller ikke noget svar. 40 min over det aftalte tidspunkt skrev jeg til hende om vi ikke havde en aftale og hvad der var sket siden hun ikke var mødt op. 

Det svarede hun på og fremsatte et ønske om at hun ikke ville tage afsted før hun fik tilsendt transport penge - nu kommer det (ØV). Til det svarede jeg at det ville koste mindre end 15kr med offentligt transport. Det medgav hun, men nu ville hun så også have 300 DKK i depositum. Til det svarede jeg at det var ikke aftalen vi havde indgået! 
Dertil kom hun med en historie om at HUN var blevet snydt flere gange og taget afsted uden at der var nogen når hun ankom eller sendt til den forkerte adresse. Hvortil jeg svarede at nu havde hun jo så netop demonstreret at hun IKKE mødte op til det aftalte tidspunkt, så nu ville jeg aldrig betale inden et møde. Uanset hvad jeg prøvede ville hun ikke mødes uden at få forudbetaling. 

Så kan desværre bekræfte i tråden at hun er vil franarre penge. Hun er selvfølgelig meldt til SD, men tvivler på der sker noget der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...