Hop til indhold

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=2929

Min efterlysning gav ikke noget svar om Mu ... så jeg tog afsted for at teste. "Mu", som kalder sig "Mo" er som på billederne. Lidt kinesiske træk, men thai, og nok midt tyverne. Hun har været her før, og bliver nogle måneder i denne omgang. Brysterne er D størrelse, og hjulpet ... kraftigt, så de er noget hårde, men Mu er en følsom pige, så man kan få lidt sjov alligevel. Mu er spinkel, og brysterne er faktisk for store.

Når det er sagt ... Mu er en sød pige, god kontakt, og god afslappet humor. Vi startede med massage ... hård bad jeg om, da hun spurgte. Og hun gjorde det faktisk rigtigt godt.

Hun reagerer fantastisk på oralt, og så er hun stram ... hun klager lidt over størrelsen. Det er nok lidt smiger. Med en god portion creme, og langsomme stød, kan man holde Mu i bølger fra den ene orgasme til den anden. Stille og roligt. Det er en fed oplevelse.

Sølvgade er et "sjovt" sted. Det er ikke de fedeste lokaler, men billederne er ægte, og pigerne er normalt dejlige ... May, Mint, Mu ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter hvad jeg har hørt har Mint sin base i Norge, hvorfra hun nogle gange gæster i København når businessen dropper der oppe. Men som det i øjeblikket er i København, er det desværre ikke særligt lokkende att komme her. 

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt, at hun har været i Norge under sidste tur til DK. Jeg havde nu ikke indtryk af, at Norge er hovedbasen. Men det må vi spørge om, når hun dukker op igen. De fortsatte med at bruge hendes billeder efter at hun rejste ... altså indtil Mu's billeder kom på. Måske er det et lille tegn på, at de håber hun kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Undskyld mig at jeg spørger, men har aldrig været sammen med en Thai pige.

Men mit spørgsmål er, hvis jeg skal have sex det sted. Skal man bestille Olie-massage eller

Thai-massage? Eller er det andre ydelser man skal spørge efter?

 

For jeg syntes, at det er ret lave priser for det hvis der er sex inkluderet i massagen.

 

Venligst

Angath ( Thai newbie )

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld mig at jeg spørger, men har aldrig været sammen med en Thai pige.

Men mit spørgsmål er, hvis jeg skal have sex det sted. Skal man bestille Olie-massage eller

Thai-massage? Eller er det andre ydelser man skal spørge efter?

 

For jeg syntes, at det er ret lave priser for det hvis der er sex inkluderet i massagen.

 

Venligst

Angath ( Thai newbie )

 

 

Det er der heller ikke :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig oplevet at få noget af de på prislisten. De vil hellere sælge cocktails i halv eller hel time .... og det gør de ret godt. Massagen svinger i kvalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...