Hop til indhold
Samy

Bedste thai massage Frederikssund (COCO)- NEVER AGAIN!!!!

Recommended Posts

Det er i det hele tage utroligt du har mødt hende, hvis det var hende?. Jeg har forsøgt tidligere at få kontakt til hende men så var hun der ikke og det er adskillige gange

men tak for advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
VildMedThai skrev, for 18 timer siden:

Det er i det hele tage utroligt du har mødt hende, hvis det var hende?. Jeg har forsøgt tidligere at få kontakt til hende men så var hun der ikke og det er adskillige gange

men tak for advarsel

Hun er der heller ikke.

De bruger billeder som ren bait, du får enten Fanta, Mona eller hvem de nu ellers har. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 30 minutter siden:

Hun er der heller ikke.

De bruger billeder som ren bait, du får enten Fanta, Mona eller hvem de nu ellers har. 

Så er jeg spændt på at høre hvem det er @Samy var sammen med

Del dette indlæg

Link til indlæg
VildMedThai skrev, for 2 timer siden:

Så er jeg spændt på at høre hvem det er @Samy var sammen med

Har besøgt stedet alene grundet Fanta's massage, den er efter min mening i toppen af thai massage her i landet.
Alt andet siger mig intet med hende. Selvom hun prøver og prøver med hendes tricks. :rolleyes:

Men har efterspurgt Coco nogle gange, som i bestille tid hos hende, men så er hun hos kæresten, så er hun optaget etc. Der var altid en undskyldning.

Så hvis TS rent faktisk har været hos Coco, så vil han nok være en af de første.

Du kan bare søge på annonce ID eller anmeldelser hvor stedet bliver nævnt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...