TysTysFyr 8 Skrevet 18. Januar (edited) Jeg er nok ikke den bedste til at lave en anmeldelse, som der virkelig tager folk med på en rejse. Syntes dog alligevel at Mimi skal have et shout out. Link - https://annoncelight.dk/showad/419448 Hun er lige nu i Nysted. Så det er godt sydpå man skal finde hende. Jeg har som mange andre herinde luret længe på diverse anmeldelser som gæst og skylder lidt. Jeg kan kun anbefale Mimi, rigtigt flot og sød. I mine øjne lidt en ener. Hun har tidligere været i Nørre Alslev og lidt i Herlev, i start december smuttede hun ud af landet men er tilbage. Jeg har efterhånden prøvet rigtigt mange forskellige piger, hun er den absolut bedste jeg har mødt. Massagen er rigtigt god og hun er meget legende også under massagen. Hun evner at pille de helt rigtige steder på de rigtige tidspunkter. hj/bj er helt i top hvilket jeg normalt holder mig til, men har også haft sex med hende 1 gang og det var også rigtigt godt, hun ligger sig ikke bare som en søstjerne. Det der i mine øjne adskiller hende meget fra alt andet jeg har prøvet, det er at hun faktisk virker til at nyde arbejdet. Det er i mine øjne bare en utroligt meget bedre oplevelse når man har følelsen af at pigen faktisk også har det godt med at være i det. Billederne er af hende og hun er rigtigt nem at skrive og tale med. Hendes Engelsk er rigtigt fint. Dog skal man være obs på at forholdene ikke er super gode hvor hun er nu. Det er ok. Badeforhold er ikke så gode og lokalet kan godt være lidt køligt i starten. Da det åbentlyst normalt står koldt og varmes op med gasovn når folk kommer. Det er en ældre Thai der åbner døren, men man skal ikke skræmmes væk af det. Mimi er derinde. Hun er heldigvis så god at det absolut er et besøg værd. Redigeret 18. Januar af TysTysFyr Stavefejl og placering 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2833 Skrevet 18. Januar TysTysFyr skrev, for 3 minutter siden: Dog skal man være obs på at forholdene ikke er super gode hvor hun er nu. Det er ok. Hvilken by er hun i pt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4936 Skrevet 18. Januar sweetstone skrev, for 5 minutter siden: Hvilken by er hun i pt ? TysTysFyr skrev, for 10 minutter siden: Hun er lige nu i Nysted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-addict1 101 Skrevet 19. Januar TysTysFyr skrev, for 21 timer siden: Dog skal man være obs på at forholdene ikke er super gode hvor hun er nu. Det er ok. Badeforhold er ikke så gode og lokalet kan godt være lidt køligt i starten. Da det åbentlyst normalt står koldt og varmes op med gasovn når folk kommer. Det er en ældre Thai der åbner døren, men man skal ikke skræmmes væk af det. Mimi er derinde. Hej Jeg er sikker på det er ikke i Nysted, men Herritslev, et stykke derfra dog samme postnummer. Og hvis det er der, så må din beskrivelse af forholdene være meget afhængig af øjnene der ser. Jeg var der for kort tid siden (dog en anden pige) og jeg var lidt chokeret over forholdene, kæmpe rod overalt, uhumsk rum hvor både mutter og pigen sad i hver deres seng og sofa med store dyner fordi gasovnen ikke kunne varme nok. Og du har ret massagerummet er koldt, for mig pissekoldt, og disse ting ødelægger alt for mig. Tror ikke det er et godt sted og støtte, jeg kommer der helt sikkert aldrig mere uanset hvilken kvinde der er der. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TysTysFyr 8 Skrevet 20. Januar Thai-addict1 skrev, den 19.1.2025 at 08:50: Hej Jeg er sikker på det er ikke i Nysted, men Herritslev, et stykke derfra dog samme postnummer. Og hvis det er der, så må din beskrivelse af forholdene være meget afhængig af øjnene der ser. Jeg var der for kort tid siden (dog en anden pige) og jeg var lidt chokeret over forholdene, kæmpe rod overalt, uhumsk rum hvor både mutter og pigen sad i hver deres seng og sofa med store dyner fordi gasovnen ikke kunne varme nok. Og du har ret massagerummet er koldt, for mig pissekoldt, og disse ting ødelægger alt for mig. Tror ikke det er et godt sted og støtte, jeg kommer der helt sikkert aldrig mere uanset hvilken kvinde der er der. Det passer nok meget godt, er ikke super kendt i området. Syns dog ikke det var uhumsk, lidt rodet kan vi godt blive enige om. Jeg har ikke set noget ift. sofaer mv. dette rum var jeg ikke igennem. Jeg kender ikke stedet som sådan, så det kan jeg ikke udtale mig så meget om. Dog ved jeg er Mimi er lejet ind i et rum og rent faktisk selv tjener største delen af pengene. Modsat størstedelen af Thai stederne, hvor huset tager 50% eller mere. Så jeg vil hellere tage et sted hen som dette hvor den enkelte Thai rent faktisk får de fleste af pengene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren6 25 Skrevet 27. Januar TysTysFyr skrev, den 18.1.2025 at 11:33: Jeg er nok ikke den bedste til at lave en anmeldelse, som der virkelig tager folk med på en rejse. Syntes dog alligevel at Mimi skal have et shout out. Link - https://annoncelight.dk/showad/419448 Hun er lige nu i Nysted. Så det er godt sydpå man skal finde hende. Jeg har som mange andre herinde luret længe på diverse anmeldelser som gæst og skylder lidt. Jeg kan kun anbefale Mimi, rigtigt flot og sød. I mine øjne lidt en ener. Hun har tidligere været i Nørre Alslev og lidt i Herlev, i start december smuttede hun ud af landet men er tilbage. Jeg har efterhånden prøvet rigtigt mange forskellige piger, hun er den absolut bedste jeg har mødt. Massagen er rigtigt god og hun er meget legende også under massagen. Hun evner at pille de helt rigtige steder på de rigtige tidspunkter. hj/bj er helt i top hvilket jeg normalt holder mig til, men har også haft sex med hende 1 gang og det var også rigtigt godt, hun ligger sig ikke bare som en søstjerne. Det der i mine øjne adskiller hende meget fra alt andet jeg har prøvet, det er at hun faktisk virker til at nyde arbejdet. Det er i mine øjne bare en utroligt meget bedre oplevelse når man har følelsen af at pigen faktisk også har det godt med at være i det. Billederne er af hende og hun er rigtigt nem at skrive og tale med. Hendes Engelsk er rigtigt fint. Dog skal man være obs på at forholdene ikke er super gode hvor hun er nu. Det er ok. Badeforhold er ikke så gode og lokalet kan godt være lidt køligt i starten. Da det åbentlyst normalt står koldt og varmes op med gasovn når folk kommer. Det er en ældre Thai der åbner døren, men man skal ikke skræmmes væk af det. Mimi er derinde. Hun er heldigvis så god at det absolut er et besøg værd. Hun kalder sig Mimi2000, er det lig hed hendes fødselsår, eller hvor gammel vil du skyde hende til ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1826 Skrevet 28. Januar (edited) Tyren6 skrev, for 10 timer siden: Hun kalder sig Mimi2000, er det lig hed hendes fødselsår, eller hvor gammel vil du skyde hende til ? Du behøver ikke at citerer hele så langt et indlæg for at spørge om så lidt, trådene bliver unødigt lange, og tilsidst ikke læsevenlige. Du kan blot tagge, eller citere et lille uddrag af det dit spørgsmål omhandler Dette er skrevet i den bedste mening Redigeret 28. Januar af Gløden 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jenskøge 10 Skrevet 31. Januar Mimi er i Odense var på besøg i går Torsdag, hun er som andre også skriver super sød og glad pige der er meget naturlig og smilende. Hun er dejlig slank lille størrelse med super dejlige små bryster og man må gerne røre. hun vil gerne snakke og meget her please. massage er super god og hun har mange kræfter hun piller de rigtige steder under massagen og teaser dejligt. havde bedt om hj men hun gav lækkert øko blow og fortsatte dejligt efter at have fyldt hendes mund med varm sperm. Wow hvor fræk hun er. kommer helt sikkert igen, men det er ikke nemt at vide hvor hun altid befinder sig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natdyr 53 Skrevet 2. Februar Hvor i Odense holder hun til ( område ) ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jenskøge 10 Skrevet 4. Februar Søndre boulevard Odense. håber jeg snart kommer forbi Odense snart igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TysTysFyr 8 Skrevet 7. Februar Opdatering. For at holde denne tråd brugbar. Jeg har også lige fundet ud af har har været et smut forbi Odense, hun er dog tilbage på Sjælland igen. Hun er nu i Nykøbing F. Linket til annoncen er stadig det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2833 Skrevet 8. Februar TysTysFyr skrev, den 7.2.2025 at 10:16: Opdatering. For at holde denne tråd brugbar. Jeg har også lige fundet ud af har har været et smut forbi Odense, hun er dog tilbage på Sjælland igen. Hun er nu i Nykøbing F. Linket til annoncen er stadig det samme. Er det i selve Nykøbing F, eller en af de små byer på Falster? . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TysTysFyr 8 Skrevet 8. Februar sweetstone skrev, for 2 timer siden: Er det i selve Nykøbing F, eller en af de små byer på Falster? . Det er i Nykøbing F, tæt på Torvet. Skal dog siges at jeg ikke selv har nået at være forbi på adressen, så ved ikke noget om lokalet mv. Regner med selv at smutte forbi inden for ikke alt for langt tid. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2833 Skrevet 15. Februar Besøgte Mimi i Nykøbing F sidste weekend, alle de rosende ord om hende, holder 100 %. Selve stedet, man står lidt til skue for omgivelser når man venter på at blive lukket ind, så bedst når det er mørkt. Indenfor er der pænt og rent, 25+ grader i massagerum. Mimi kan massere og sexe , og specielt er hun en pleaser, der vil gøre alt for du er tilfreds. Som en sjældenhed , er Mimi uden tatoveringer og har ægte små bryster. Kan 100 % anbefale Mimi. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DFyr_36 199 Skrevet 17. Februar Er der en annonce man kan se med Mimi? På forhånd tak /DFyr_36 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Lover Boy 188 Skrevet 17. Februar Bare vent og have tålmodighed, og klik på linket øverst i stregen. Hun er on off hele tiden, men er bestemt ventetiden værd Fint sted og dejlig Thai kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Lover Boy 188 Skrevet 17. Februar https://annoncelight.dk/showad/419448 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the_watcher 4 Skrevet 17. Februar sweetstone skrev, den 15.2.2025 at 10:47: Besøgte Mimi i Nykøbing F sidste weekend, alle de rosende ord om hende, holder 100 %. Selve stedet, man står lidt til skue for omgivelser når man venter på at blive lukket ind, så bedst når det er mørkt. Indenfor er der pænt og rent, 25+ grader i massagerum. Mimi kan massere og sexe , og specielt er hun en pleaser, der vil gøre alt for du er tilfreds. Som en sjældenhed , er Mimi uden tatoveringer og har ægte små bryster. Kan 100 % anbefale Mimi. Sweetstone, hvor i byen er det? Grønttorvet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 25. Februar Jeg så godt hun var i Odense på et tidspunkt. Overvejede virkelig et besøg, men tog det "sikre" kort i byen. Lidt ærgerligt at anmeldelser bliver smidt her, mens hun er på Fyn. Mest ærgerligt for Mimi, for hun havde helt sikkert fået et besøg ekstra mens hun var i Odense. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dalton78 37 Skrevet 10. Marts Jeg ville egentlig gerne holde hende for mig selv, men det er heller ikke fair. Hun er lige min type, petite, alt sidder rigtigt! Lækker lille numse, flad mave, så faste bryster og ingen tatoveringer. En rigtig lille godte. Og giver en super service. Mener hun har en søn i Thailand på 13 og mener hun sagde at hun var 38. Er ikke helt sikker, for hun ligner en der max er 28. Men vil prøve at finde ud af det næste gang. Jeg har prøvet hende i Næstved, Nørre Alslev, Nykøbing Falster og Nysted. Så nu venter jeg på at hun er tilbage i området. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Lover Boy 188 Skrevet 10. Marts Dalton78 ! Man "prøver" en bil, men nyder en kvindes selskab. Hvis hun i al fortrolighed har fortalt dig at hun har en søn på 13 år, og hendes alder, Var det så ik en ide og beholde det for dig selv, og ikke misbruge kvindes tillid ? tror hun havde fortalt om hendes søn, i hendes annonce, hvis det var noget hun mente vi alle skal vide. Du skriver du gerne vil beholde hende for dig selv, så var det måske en ide og lade være og misbruge hendes tillid. Forøvrigt kan jeg ikke se hvad vi skal bruge din viden om hendes 13 årige søn til ? Bare min mening om dit skriv. Jeg giver dig forøvrigt ret i at Mimi er en dejlig kvinde, og et besøg eller flere værd at bruge sin tid og penge på. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massageafhængig 40 Skrevet 11. Marts Jeg var forbi hende for nogle dage siden og hun skuffer bestemt ikke. Holder til i Ringsted for tiden. forholdene er ikke store, men brugbart. hvis der larmes, så kan det helt sikkert høres af andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4100stenbuk 3 Skrevet 13. Marts massageafhængig skrev, den 11.3.2025 at 22:12: Jeg var forbi hende for nogle dage siden og hun skuffer bestemt ikke. Holder til i Ringsted for tiden. forholdene er ikke store, men brugbart. hvis der larmes, så kan det helt sikkert høres af andre. Det sgu på tide, at der er kommet en ordentlig thai til Ringsted pt regner ik med, at det er i Nørregade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krazh 49 Skrevet 17. Marts Jeg har også været forbi hende i Ringsted og kan kun give en klar anbefaling. Fuld indlevelse og var nærmest grådig da det kom til afslutningen Nej det er ikke et af stederne i Nørregade 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TysTysFyr 8 Skrevet 19. Marts Som jeg har forstået det så er hun kun i Ringsted nogle dage endnu. Hun er tilbage i Nykøbing igen D.23 i denne måned. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg