Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Bella har haft forskellige annoncer på EG. 
Hvis du følger denne https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=70175&quick=1 kan du finde lidt om Belle.

Tænker det er en veltrænet flot pige

Skrevet

Nogen der kan udtale sig om hendes ansigt? Og estimere hendes rigtige alder? 

Skrevet

Jeg gad godt at vide hvor fit hun egentlig er mere. For de seneste billeder er lidt anderledes end de tidligere

Skrevet

Jeg kan anbefale søge funktionen på dette site. Så havde I fundet min anmeldelse: 

Bella anmeldelse

Hvis hun stadig arbejder som personlig træner er hun nok stadig rimelig fit

/B

Skrevet
ButterflyMan skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan anbefale søge funktionen på dette site. Så havde I fundet min anmeldelse: 

Bella anmeldelse

/B

Vil du betegne hende som smuk? Ift ansigt?

Skrevet
ButterflyMan skrev, for 14 timer siden:

/B

Mon ikke hun er lige så fit. Kun gået 4 mdr siden din anmeldelse. Hvori du skriver at hendes fransklundskaber er godkendt. Mener du godkendt som rigtig godt, eller godkendt som bestået, men ikke noget særligt? Passer den angivne alder?

• 2 weeks later...
Skrevet
G.G. skrev, den 21.1.2025 at 07:51:

Mon ikke hun er lige så fit. Kun gået 4 mdr siden din anmeldelse. Hvori du skriver at hendes fransklundskaber er godkendt. Mener du godkendt som rigtig godt, eller godkendt som bestået, men ikke noget særligt? Passer den angivne alder?

Du må selv vurdere. Jeg var travlt beskæftiget med at slikke hendes fisse så min dømmekraft er upålidelig. Som sagt har jeg intet negativt at berette. 

/B

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.