Hop til indhold

Annika Louise - brændt af

Featured Replies

Skrevet

Lavede en aftale med Annika til nogle dage senere. Jeg ville få adressen et par timer før mødet, på SMS, skrev hun. 
Der kom aldrig en SMS, heller ikke efter jeg skrev en høflig påmindelse

Hun eksisterer nok ikke i virkeligheden. 

Spild ikke jeres tid og få skuffet jeres forventninger, på hende. 

https://annoncelight.dk/showad/418242

Redigeret af Voiggodrengen

Skrevet

Der er 2 forskellige ting i din anmeldelse:

første del er at blive brændt af. Tror de fleste her er enige om at hun skulle have aflyst, hvis der er kom noget op, det er ikke okay ikke lige at skrive. Det er useriøst og selvfølgelig rigtig træls .

Den anden del at anklage hende for ikke at eksistere, det synes jeg ikke er okay, det har du ikke noget belæg for at skrive. Hun har været ret aktiv herinde og tror der mange inklusiv mig selv som vurdere hende til at eksistere i god stil.

Der er altid to sider af en oplevelse, måske I ikke er enige?

Skrevet
Dentilbagevendende skrev, for 59 minutter siden:

Der er 2 forskellige ting i din anmeldelse:

første del er at blive brændt af. Tror de fleste her er enige om at hun skulle have aflyst, hvis der er kom noget op, det er ikke okay ikke lige at skrive. Det er useriøst og selvfølgelig rigtig træls .

Den anden del at anklage hende for ikke at eksistere, det synes jeg ikke er okay, det har du ikke noget belæg for at skrive. Hun har været ret aktiv herinde og tror der mange inklusiv mig selv som vurdere hende til at eksistere i god stil.

Det er ganske OK at skrive at hun sikkert ikke eksisterer, det er jo netop HANS oplevelse der er gældende.

Skrevet

Jeg går ud fra at dette er den sammen Annika der blev anmeldt i december:

Skrevet
Dentilbagevendende skrev, for 4 timer siden:

Istedet for at irettesætte TS om hvordan han anmelder sin Oplevelse. Det er jo hele præmissen for en anmeldelse. 

Så kunne du give ham links til anmeldelse/anmeldelser af hende & Hendes profil herinde på EG.

Skrevet

ilfg de informationer jeg har fået fra AnnikaLouise så modtager hun kun besøg i ulige uger. 

Her på EG havde hun flg opslag 

Jeg har været en klovn og tabt min telefon i regnen igår. Den er desværre ikke til at redde, så jeg har købt en ny. Samme nummer, men har ingen info på den. Dvs at hvis du har lavet en aftale med mig pr tlf, kan jeg ikke se det. Beklager meget, men i er velkomne til at skrive igen :wub:

Ovennævnte kan vel være forklaring på det passerede, herunder den  "manglende" annonce, måske ikke allerede i fredags, men denne uge er da nr 4

Skrevet
gamlingen skrev, for 38 minutter siden:

ilfg de informationer jeg har fået fra AnnikaLouise så modtager hun kun besøg i ulige uger. 

Her på EG havde hun flg opslag 

Jeg har været en klovn og tabt min telefon i regnen igår. Den er desværre ikke til at redde, så jeg har købt en ny. Samme nummer, men har ingen info på den. Dvs at hvis du har lavet en aftale med mig pr tlf, kan jeg ikke se det. Beklager meget, men i er velkomne til at skrive igen :wub:

Ovennævnte kan vel være forklaring på det passerede, herunder den  "manglende" annonce, måske ikke allerede i fredags, men denne uge er da nr 4

Og TS anmeldelse er lavet i uge 3. Men nu har TS ikke oplyst om hvilken uge han har besøgt hende i, så det kunne have været uge 1, for at bruge den vinkel du ser fra.

Anmeldelsen er lavet i fredags, og når man læser det TS skriver, så gives der ikke udtryk for det var den dag han skulle besøge hende.

kan se du henviser til https://www.eroguide.dk/forum/topic/194004-ny-telefon-samme-nummer/?tab=comments#comment-1669322 Hvilket er lavet d.8/1-2025 af Annika Louise. 

Måske @Voiggodrengen kan oplyse om datoen for afklaringens skyld.

Skrevet
  • Author
Den Anonyme skrev, for 12 minutter siden:

oplyse om datoen

Aftalen blev indgået den 13 januar, pr mail i øvrigt, og besøget var samme uge. Så det har ikke noget med tabt tlf at gøre. 

Skrevet
Voiggodrengen skrev, 1 time siden:

Aftalen blev indgået den 13 januar, pr mail i øvrigt, og besøget var samme uge. Så det har ikke noget med tabt tlf at gøre. 

Du skrev bare du ville få en sms - så det var da noget med tabt tlf at gøre evt? 

Hun eksisterer i hvert fald, og er super sød.

Skrevet
Mastager skrev, for 1 time siden:

Du skrev bare du ville få en sms - så det var da noget med tabt tlf at gøre evt? 

Hun eksisterer i hvert fald, og er super sød.

Det har det jo ikke, når hun selv har været ude d.8/1-2025 og sige at hun havde købt ny, men samme nummer.

Ergo så er den teori med tabt tlf skudt ned. 

Skrevet

Kære allesammen 

Jeg er virkelig virkelig ked af min stilhed og manglende aflysninger. Det er på ingen måde fair, jeg lægger mig flat ned og undskylder mange gange. Der er desværre opstået noget i mit private liv som har taget al min opmærksomhed den sidste måned. 

Sender en personlig mail til alle jeg har haft kontakt med. 
Undskylder endnu engang.

DBH Annika  

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 1 time siden:

Kære allesammen 

Jeg er virkelig virkelig ked af min stilhed og manglende aflysninger. Det er på ingen måde fair, jeg lægger mig flat ned og undskylder mange gange. Der er desværre opstået noget i mit private liv som har taget al min opmærksomhed den sidste måned. 

Sender en personlig mail til alle jeg har haft kontakt med. 
Undskylder endnu engang.

DBH Annika  

Stor respekt for den besked. 

Skrevet

det behøver man ikke undskylde men respekt for du tager ansvar, vi kan alle komme i grænse situationer pøj pøj med hvad det nu er du er udfordret med

Skrevet

@AnnikaLouise Super god stil at melde ud, selvom du står i en svær situation i privaten. Respekt herfra. Håber alt bliver godt igen i privaten.

Redigeret af Den Anonyme

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.