Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa Igen 

Tja nok svært at sige hej da jeg ikke har været på i baren 2 mdr  :-P  :-P

Men vi gør opmærksom på der er gang bang denne weekend og for de 100,-vil der være håndklæder sauna åben kaffe og the Vi laver event  men blander os ikke i hvad piger tager så længe de levere varen som aftalt ....Og det er de laver gangbanget .Jeg syntes selv det er en god ide man kan jo være med pigerne så længe man kan ss så billigt fra mit synspunkt.....Men som alle andre skal vi lære af det vi laver og det er blandt andet ved at læse hvad der bliver skrevet herinde Men glæder mig til du kommer i weekenden så byder jeg da på et glas champagne og siger velkommen med et smil 

knus

• Svar 103
  • Visninger 68.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Fordi den ene pige til 1500-2000 for en time, kan give mig noget 3 korte og middelmådige knald ikke kan. Intimitet. Varme. Følelsen af at man har noget helt specielt sammen, om det så er omfavnende

• Hvor er det dejligt at læse, at du har fundet et sted at købe sex på den måde, der fungerer bedst for dig, Rejse :-)

• Nu var min reaktion primært møntet på det faktum, at du endelig har fundet hvad du søgte, og så endda i Danmark Jeg gætter på, at det nok er de færreste etablerede piger, der kunne tænke sig at arb

Skrevet

Ja. Det passer sku meget nok godt med et par måneder, siden jeg var der sidst.

Tror ikke du var på siden her på det tidspunkt.

Skrevet

Hey Pia,

Hvilke tøser er tilmeldt? Kan vi holde antallet af transer på 1-2?

Skrevet

Hey Pia,

Hvilke tøser er tilmeldt? Kan vi holde antallet af transer på 1-2?

Se under Sexevents, og du får svar!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.