Hop til indhold

AP Aromaterapi Massage, Randers

Featured Replies

Skrevet

Hey  -  er der nogen der kender til denne klinik, - og har noget godt at sige om det er en grøn klinik, og hvor i byen det er?

https://www.facebook.com/profile.php?id=100093280016498 

Skrevet

Desværre, så det er bare afsted med dig og se hvad hun kan. Kan umiddelbart se det er noget kropsterapi, som jo ikke er "thaimassage" - men man ved selvfølgelig aldrig hvad der sker når man smider tøjet :D

Skrevet
8940randers skrev, for 20 timer siden:

Grønt i privaten er bedste bud

Kender du stedet?

Skrevet
Mastager skrev, for 21 timer siden:

Desværre, så det er bare afsted med dig og se hvad hun kan. Kan umiddelbart se det er noget kropsterapi, som jo ikke er "thaimassage" - men man ved selvfølgelig aldrig hvad der sker når man smider tøjet :D

Jeg smider altid hele tøjet, - så må vi se hvad der sker når jeg kommer forbi, - men ved ikke hvor i Randers klinikken er...B)

Skrevet
Hadstengutten skrev, for 22 timer siden:

er der nogen der kender til denne klinik

Privat i lejlighed. Det er i Dronningborg, som hun skriver i overskriften. Pæn dansktalende dame, alder ca 60, god massage på massagebriks, hun kan tage godt fat, men jeg tror ikke der er noget ekstra at komme efter.

Skrevet
fila skrev, for 17 timer siden:

Privat i lejlighed. Det er i Dronningborg, som hun skriver i overskriften. Pæn dansktalende dame, alder ca 60, god massage på massagebriks, hun kan tage godt fat, men jeg tror ikke der er noget ekstra at komme efter.

Hej Fila, tak for svar, - skal man beholde underhakkerne på eller smider man bare det hele?

Skrevet

Jeg har ikke forsøgt uden, og ved ikke hvad hun vil sige til det, men hun må jo bare sige fra, hvis du prøver uden. Måske jeg bare er for forsigtig.

Skrevet

Jeg har besøgt stedet, hun er dejlig rolig, beder selv om at du tager underbukser af. 
Det er absolut grønt dejlig og kompetent 

Skrevet
Jagtvej skrev, for 4 timer siden:

beder selv om at du tager underbukser af.

Det har hun aldrig bedt mig om, selv om jeg har været der en del gange. Måske hun synes jeg er en type, hun ikke vil have liggende helt nøgen :D

Skrevet

Det tror jeg egentlig ikke, hun brugte hotstone på mig og det var tydeligt nemmere uden underbukserne

Skrevet

Hotstone har jeg prøvet, det er godt og varmt for musklerne. Tager hun ekstra for det?

Skrevet
Hadstengutten skrev, for 23 minutter siden:

Hotstone har jeg prøvet, det er godt og varmt for musklerne. Tager hun ekstra for det?

Det tror jeg ikke, jeg tog 1,5 time til 600  - det var med hotstone

Skrevet
Jagtvej skrev, den 20.1.2025 at 06:59:

Det tror jeg ikke, jeg tog 1,5 time til 600  - det var med hotstone

:)

• 5 weeks later...
Skrevet

Har også besøgt hende, hun giver en rigtig god og hård massage, hun fik virkelig gang i min gamle krop igen. Der var ikke antydning af ekstra, men det var nu heller ikke det jeg kom efter. Så hun kan varmt anbefales 

• 5 months later...
Skrevet

Er der nogle der har fået ekstra ved hende, jeg har været der nogle gange nu, hun pirre lillemand, men synes ikke der sker mere, er der event noget jeg kan gøre ?

Skrevet

Du har sikkert gjort det, men hvis jeg er et sted uden at vide, om der er ekstra, og lillemand pirres, så giver jeg i hvert fald udtryk for, jeg synes det er dejligt. (F.eks. "Mmm, det er dejligt", og måske gør det lettere for hende at komme til.)

Jeg har dog aldrig besøgt denne kvinde.

Skrevet
bjørnebandit skrev, den 17.8.2025 at 20:05:

noget jeg kan gøre ?

Hvordan pirrer hun? Hvis hun rører tæt nok på, så kan man vel sige ja tak til mere af det? Havde du underbukser på? Er hun i Danmark nu?

Redigeret af fila

Skrevet

Ja jeg havde underbukser på, hun masserer helt tæt på og strejfer, om det er med vilje eller et tilfælde, ja det er jo så et godt spørgsmål, har sagt mmm og det er dejligt. Det er ved hende selv privat så ja hun er i dk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.