Hop til indhold

SBBW , ALTID VÅD OG LIDERLIG

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Havde en aftale idag, men hun meldte afbud. 
Vi skulle ha mødtes i Kalundborg. 

Skrevet

Jeg har forsøgt at lave utallige aftaler med personen bag annoncen. Er blevet mødt med de mærkeligste afbudsbeskeder, gang på gang:-)

bilen er gået i stykker. Jeg har sovet over mig. Gud, det havde jeg glemt. Der er kommet noget i vejen, så jeg må aflyse. Min tand er knækket.

sjovt nok at 10 min efter den sidste afbudsbesked, ringer jeg op, tlf går på svarer. Og 2 minutter efter skriver personen “ Hejsa, du har ringet?”

Tror ikke der er en seriøs person bag. Menuen bliver osse ændret dagligt.

Skrevet

Kære alle ! Jeg har været hacket på alle profiler og mit tlf nummer har også været misbrugt , jeg har været udelukket og er endelig kommet ind igen med ny kode og når vi laver en aftale så overholder jeg den , og jeg tager stadig ikke imod men når mit sted i Sorø er klar får i det afvide alle sammen ! Modtag mine dybeste undskyldninger 

Skrevet
Smeden777 skrev, den 19.1.2025 at 04:21:

Jeg har forsøgt at lave utallige aftaler med personen bag annoncen. Er blevet mødt med de mærkeligste afbudsbeskeder, gang på gang:-)

bilen er gået i stykker. Jeg har sovet over mig. Gud, det havde jeg glemt. Der er kommet noget i vejen, så jeg må aflyse. Min tand er knækket.

sjovt nok at 10 min efter den sidste afbudsbesked, ringer jeg op, tlf går på svarer. Og 2 minutter efter skriver personen “ Hejsa, du har ringet?”

Tror ikke der er en seriøs person bag. Menuen bliver osse ændret dagligt.

Jeg er såmænd ægte nok men har i den grad været hacket , jeg undskylder mange gange for de ting der er opstået uden mit vidne :( 

Skrevet

Har haft kvinden på besøg , hun sutter satme godt pik , er meget nærværende og kysser dejligt , ingen mobiler i sengen , kneppede hende i doggy og sidelæns , og hendes bryster gyngede i takt med hvert et hårdt stød jeg gav hende fuck hun er kamp sød 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.