Hop til indhold
Captain

Danmarks ældste aktive glædespige

Recommended Posts

Hejsa

Har nogen her et bud på hvem er der danmarks ældste aktive glædespige og hvor hun træffes ??

På forhånd tak

hej der er nogle gange en på ekstra bladet.. mette 65 år haverslev..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor kan Mette træffes, ved du det, - smid evt. en PM.

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej igen jeg giver en besked når jeg ser hende på igen..

Del dette indlæg

Link til indlæg

jamen BX, det er da godt så behøver du ikke at gå så langt...

Hvad hedder hun ?  :P

Nej, jeg ruller skam. Hun hedder Ferdinandine :P :P :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gad vide om en kvinde i den alder har årtier bag sig i branchen, eller om nogle også starter op i så sen en alder, at det måske kan overraske?

Det er en lidt sjov tanke med 25 eller 40 års jubilæum i den her branche, forbigåes det af de indviede hvis det forekommer, holder man måske en slags reception for de nærmeste.

Er der mandlige gæster der er kommer hos en sådan kvinde i mange år, og giver man måske en jubilæumsgave ved de 25 eller 40 års branche jubilæum :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Kan ikke undlade at nævne Cherie i Hvidovre, og som jævnligt kommer i det jyske...

På trods af, at min egen alder derved afgrænses - og så skidt da - er det i den her tid 30 år siden jeg besøgte damen første gang. Og den gang havde hun tilsyneladende allerede været sidst i tyverne i lang tid...

Og Cherie, hvis du læser dette: Du får hermed mine komplimenter - du bærer sgu alderen flot, og leverer varen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

nu har jeg aldrig besøgt mette 65 år, så jeg skal ikke kunne sige om hun er god eller dårlig. for 20 år siden arbejde hun i viborg og den gang var hun 50 år. mit bud er at hendes rigtige alder er 72-75 år

Del dette indlæg

Link til indlæg

nu har jeg aldrig besøgt mette 65 år, så jeg skal ikke kunne sige om hun er god eller dårlig. for 20 år siden arbejde hun i viborg og den gang var hun 50 år. mit bud er at hendes rigtige alder er 72-75 år

Tjaaa - hun har skrevet 65 år i hendes annonce i flere år. Sååå - mon ikke hun er de 65 ++++

Go' dag til jer alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest acer

Tjaaa - hun har skrevet 65 år i hendes annonce i flere år. Sååå - mon ikke hun er de 65 ++++

Go' dag til jer alle

Er det hende som også drev hunde kennel lidt uden for Viborg for en del år siden.?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan ikke undlade at nævne Cherie i Hvidovre, og som jævnligt kommer i det jyske...

På trods af, at min egen alder derved afgrænses - og så skidt da - er det i den her tid 30 år siden jeg besøgte damen første gang. Og den gang havde hun tilsyneladende allerede været sidst i tyverne i lang tid...

Og Cherie, hvis du læser dette: Du får hermed mine komplimenter - du bærer sgu alderen flot, og leverer varen!

Hej Professor

Jeg vil starte med at takke for komplimentet, (når man bliver så gammel som jeg, så er de meget nødvendige, du ved gamle travheste og savsmuld :D :D) men jeg tror du regner forkert, (så gammel er jeg ikke) men det lader vi ligge, jeg er også senil dement....(du ved alderen trykker)

Nu har jeg altid sagt jeg er 103 år gammel, fordi der altid i denne branche bliver lagt til og trukket fra i branchen og vi kommer jo ikke uden om at ungdommen hyldes...hvem har lyst til rynker og hængenumse, og mellem os herinde, er det jo kun pigerne der bliver ældre..slet ikke jer drenge, der er bare noget galt med jeres spegle ik? :-P  :-P  :-P

Sådan en detalje som tisseren ordnes med en blå pille, og den tabte hårpragt, skyldes den knivskarpe hjerne hihihi

Nej man er så gammel som man føler sig, og lur mig om der er nogen af jer der er over de 25 år?

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske er det lidt uhøflig at diskutere de lyserødes alder. Det ville svare til at de lyserøde startede en tråd om vores maver, lugt, formåen eller størelsen på vores rumsterstang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske er det lidt uhøflig at diskutere de lyserødes alder. Det ville svare til at de lyserøde startede en tråd om vores maver, lugt, formåen eller størelsen på vores rumsterstang.

Det kan være, at de allerede gør det i et lukket forum. Hvem ved? :lol: :lol: :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan være, at de allerede gør det i et lukket forum. Hvem ved? :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja det håber jeg da.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...