Hop til indhold
Swarley

Sket ikke, GB anmeldelse flyttet til afholdte sexevent.

Recommended Posts

Jeg kan se af min anmeldelse af Gangbang med Tina og Lucy er blevet flyttet til allerede afholdte sexevent. Så nu ligger den ikke hvor i andre bruger vil se efter anmeldelser. Om det var overskriften der forvirrer og vores moderatorer tror det er et opslag ved jeg ikke. Jeg har skrevet PB til både @Bryan Mills og @Stapler om at få den flyttet tilbage hvor den høre til, nemlig under anmeldelse. Jeg kan se de har læst min besked, men afventer stadig den flyttes tilbage. Og at de kan svare tilbage på hvad der lige skete 

En anden bruger @Dillermand Junior , bar ude for det samme og den blev heldigvis flyttet tilbage, så håber at de har indset at de har været lidt for hurtige og flytter den tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er det for noget pjat? Den hører da naturligvis til under "allerede afholdte sexevents" hvor den ligger placeret? Andet giver da ikke en pind mening?

Du skriver om et sexevent der allerede er afholdt? Det kan da næppe være mere åbenlyst syntes jeg.

Er det navnet der forvirrer dig? Eller måske beskrivelsen så der også står at det inkluderer anmeldelser af allerede afholdte sexevents?

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

Hvad er det for noget pjat?

Er det nu også det - det tænker jeg ikke det er?

Der er sgu da ingen der kigger under "Allerede afholdte sexevents" for at finde anmeldelser af GangBangs.

@Bryan Mills og @Stapler nu er er det her jo ikke nye og fuldstændige ukendte problemstillinger.

Må jeg foreslå at i ændrer overskrifterne på følgende Forum Boards:

Sexevents >> Kommende Sexevents

Allerede afholdte sexevents >> Anmeldelser af Sexevents

Det tager 5 minutter at ændre det i ACP!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, for 3 timer siden:

Må jeg foreslå at i ændrer overskrifterne på følgende Forum Boards:

Sexevents >> Kommende Sexevents

Allerede afholdte sexevents >> Anmeldelser af Sexevents

Det tager 5 minutter at ændre det i ACP!

@Needy hvis jeg gætter rigtig så er det kun admin som kan lave ændringer på siden, og så kan du jo godt gætte udfaldet af din gode opfordring. Beklageligt men sandt. Måske admin skulle overveje at give de to moderatorer lidt flere beføjelser på siden da han ikke selv vil stå for noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har svaret i PB på denne. Men umiddelbart er mit svar:

Hvis mange på kort tid fortæller os at noget ligger forkert, så flytter jeg den til der hvor mange mener at den burde ligge. Oftere er jeg mere kritisk. Men blot fordi en bruger mener at det ikke er et Sex Event, så er det ikke ensbetydende med at det ikke er en sex event. En gang imellem er der grundlag for tvivl og misforståelser. Om en anmeldelse er let eller svær at fremsøge er ikke et arguement for hvor den skal ligge. 

Hvis en bruger mener at vi har flyttet et indlæg til et forkert sted, så kan de rapportere at den skal flyttes. Så kigger vi naturligvis på det - men det er ikke ensbetydende med at den nødvendigvis bliver flyttet tilbage, hvor den kommer fra. Det har vi flere eksempler på.

Engang imellem hører vi "der er så mange der ligger forkert", "hvorfor er der ikke konsekvens, hvor indlæg ligger". Svaret til det er: Det er et fælles forum. Vi tager kun stilling til det der bliver rapporteret. Vi oplever nogle gange at folk sender rapporter på noget, der har ligget forkert i årevis - hvor det åbenbart ikke har interesseret folk, at indlægget ligger forkert. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stapler skrev, for 4 timer siden:

Jeg har svaret i PB på denne. Men umiddelbart er mit svar:

Hvis mange på kort tid fortæller os at noget ligger forkert, så flytter jeg den til der hvor mange mener at den burde ligge. Oftere er jeg mere kritisk. Men blot fordi en bruger mener at det ikke er et Sex Event, så er det ikke ensbetydende med at det ikke er en sex event. En gang imellem er der grundlag for tvivl og misforståelser. Om en anmeldelse er let eller svær at fremsøge er ikke et arguement for hvor den skal ligge. 

Hvis en bruger mener at vi har flyttet et indlæg til et forkert sted, så kan de rapportere at den skal flyttes. Så kigger vi naturligvis på det - men det er ikke ensbetydende med at den nødvendigvis bliver flyttet tilbage, hvor den kommer fra. Det har vi flere eksempler på.

Engang imellem hører vi "der er så mange der ligger forkert", "hvorfor er der ikke konsekvens, hvor indlæg ligger". Svaret til det er: Det er et fælles forum. Vi tager kun stilling til det der bliver rapporteret. Vi oplever nogle gange at folk sender rapporter på noget, der har ligget forkert i årevis - hvor det åbenbart ikke har interesseret folk, at indlægget ligger forkert. 

Så moderator linien er altså at det er en popularitets konkurence hvor hvis flest anmelder så følger i pøbelvældet og ellers så er er det lige meget hvor ting ligger ? 

I min optik så er forummet Sexevents en stor reklame søjle det er det eneste sted hvor pigerne må reklamere så alt i sex evvents er annonceringer og reklamer. Når de så er overståede burde de logisk ryge over i Tidligere afholdte sexevents, men det gør de ikke, det gør de nogen gange meget sjældent og oftest hvis dee fortsat skrives i et Sexevent opslag efter at det er afholdt og nogen anmelder det og ellers ikke. 

Og så er det så en sjælden gang at hvis nogen laver en anmeldelse fra et sexevent og andre brugere anmelder det  så ryger det derover i Allerede afholdte sexevents skraldeforummet. 

Men det er kun få gange langt de fleste bliver de liggende i anmeldelser. 

Jeg synes jeres linie burde være ift. anmeldelser af sexevents at i flytter dem som var engangs sexevents som højst sandsynligt ikke ikke gentages hele tiden fordi de brugere der læser anmeldelsen kan ikke prøve det selv senere hvorimod de anmeldelser af sexevents som feks. Pussy Partys eller de her dobbelt gang bangs med Tina og Lucy som de gentager flere gange og brugerne derfor også kan opleve hvis de får lyst de får lov at blive i tråden med anmeldelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 9 timer siden:

0g så er det så en sjælden gang at hvis nogen laver en anmeldelse fra et sexevent og andre brugere anmelder det  så ryger det derover i Allerede afholdte sexevents skraldeforummet. 

Dine argumenter oser af, at hvis en beretning om et gangbang/sexevent lægges under anmeldelser, så bliver den læst af mange, hvorimod hvis beretningen/anmeldelsen af et gangbang/sexevent bliver lagt under Allerede afholdte sexevent "skraldeforummet", så bliver det læst af få.

Fakta er følgende:

Anmeldelser Sjælland og København           Allerede afholdte sexevents

Antal læsninger af de 5 øverste            15.814                                                                37.564

Antal læsninger af de 10 øverste          43.620                                                                50.603

Så din frygt for, at beretningen/anmeldelsen ikke bliver set, under Allerede afholdte sexevents er altså helt ubegrundet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, den 15.1.2025 at 19:01:

Der er sgu da ingen der kigger under "Allerede afholdte sexevents" for at finde anmeldelser af GangBangs

Det har du ikke ret i. Se min statistik i svaret til Dillermand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benjamin skrev, for 9 minutter siden:

Fakta er følgende:

Anmeldelser Sjælland og København           Allerede afholdte sexevents

Antal læsninger af de 5 øverste            15.814                                                                37.564

Antal læsninger af de 10 øverste          43.620                                                                50.603

Så din frygt for, at beretningen/anmeldelsen ikke bliver set, under Allerede afholdte sexevents er altså helt ubegrundet.

Det er en misvisende statistik, da tråde der flyttes fra "Sexevents" til "Allerede afholdte sexevents" beholder de visninger de havde, da de stadig lå i moderkategorien. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 2 minutter siden:

Det er en misvisende statistik, da tråde der flyttes fra "Sexevents" til "Allerede afholdte sexevents" beholder de visninger de havde, da de stadig lå i moderkategorien. 

Præcis min pointe ! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Derudover er der en forskel på hvad folk bruger forummet til nogen læser anmeldelser andre jagter sexevents og oplevelser nogen begge dele antallet der skimmer events er helt sikkert større end dem der læser anmeldelser. 

Derudover fejler din statestik i at man ikke kan se repeat views her kan sexevents generere flere visninger hvis man læser en anmeldelse så ofte læser man den en gang ikke mere. i få tilfælde hvor der opstår en diskussion i anmeldelsen så vender flere brugere tilbage til den gentagne gange. men ellersikke mange gentagne visninger. 

Mens et spændende sexevent har bedre chance for mange gentagne visninger og dermedhøjere visninger. 

Hvis man skulle bruge din statstik til noget seriøst så skulle du kun sammenligne visninger for anmeldelser i begge forums overfor hinanden ikke sexevents der kan generere flere visninger generelt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...