Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde en aftale med Sofie i Haslev via sms. Jeg ankom til aftalt tid vi aftalte en times massage med håndtrold.

Sofie gik igang på min ryg og efter noget tid var der en pause og noget pigesnak på Thai som jeg af gode grunde ikke forstod.

Massagen fortsatte i et noget anderledes tempo og den var til tider udemærket og i perioder noget rodet og inkonsistent.

Efter turnarround kunne jeg se at det var en anden pige der massede. Hun hedder App og hun gik straks i kødet på lillemand der endu ikek var helt vågen.

Han blev kørt af i et hårdt og hurtigt tempo som om det var en ged der skulle malkes. Det skulle bare overstår asap.

Herefter var massagen meget ringere og rodet og det var helt tydeligt at App ikke anede hvad hun skulle lave.

Efter 45 minutter var det slut - og helt ærligt så var det en befrielse for hende roden i håret, på bryste, på arme og hænder - ja overalt nærmest.

Sofie er god til at massere - det er App ikke og jeg synes det er snyderi når der skiftes massør. 

Sofie er der ikke mere på fuld tid men mest i weekenden og nogle andre gange på hverdage. 

Lokalerne er ikke særlig tiltalende og køkkenet /toilettet ligner en rodebutik.

Generelt kan stedet ikke længere anbefales.

https://annoncelight.dk/showad/413329

https://annoncelight.dk/showad/353224

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev lidt med dem i weekenden og deres kommunikation var lidt som din oplevelse …… Rodet og uden sammenhæng, så jeg blev væk 

Redigeret af High Tower
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

App ligner slet ikke sine billeder, fik en times ultra ringe massage, og da jeg vendte rundt kastede hun sin opmærksomhed på lillemanden.

Hun taler vist hverken dansk, svensk eller engelsk, men jeg forsøgte at forklare hende, at hvis hun ville sælge HJ, så måtte hun smide trøjen.

DET ville hun ikke, nix pille nogen steder, men så kostede det kun 200, og så 100.. Jeg kan bare ikke få en ordentlig rejsning af en fuldt påklædt matrone, så holdt fast i,  nej tak..

Hun blev pisse sur, forlod rummet uden et ord, så jeg tog tøjet på, gik ud i gangen til mine sko. Imens stod hun bare tavst og holdt døren ud åben, og jeg gik, stadig uden hun sagde et ord.

Sofie kan massere, men jeg skal ikke tilbage til den butik igen....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi i Haslev sidste uge og prøve massagen samt talt med ejeren omkring anmeldelserne herinde.

Til en start fik jeg en super god og tilrettelagt massage af Lis som helt sikkert gør et godt håndværk, efter ca, 10 min. blev jeg spurgt om det var ok at, Sky kom i og var med fordi hun er under oplæring - det accepteret jeg.

Der kunne mærkes en forskel i deres erfaringer med massagen, Lisa er helt sikkert en ener og kan sit kram, hun er også underviseren og hun laver KUN massage.

Pigerne mener at nogle kunder tillader sig at forlange for meget af dem og reagere negativt ved et nej, forlanger penge tilbage osv. Det er klart at anbefale man har afstemt hinandens forventninger inden man går i gang med massagen. 

Der vil altid være forskel på pigerne der massere uanset hvilken klinik man går i på. 

Jeg vil med give deres annoncer og billeder er noget rod, men har man lyst til en speciel type pige, tynd, tyk, store bryster, god røv osv. - Så stiller de gerne op og du må vælge :)

jeg vil slutte af med at give pigerne i Haslev <3<3<3<3 ud af fem, kun pga. stedet er lidt rodet og klejnt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lisa, hende har jeg så aldrig mødt, og har da været der nogle gange efterhånden???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lisa er der i perioder hvor hun underviser de andre piger, lige nu er hun tilbage, hjemme i Herning. 

Du kan jo høre der hvornår hun er retur, hvis du ønsker en grøn og seriøs massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantramassøren skrev, for 1 time siden:

Lisa er der i perioder hvor hun underviser de andre piger

Har da hørt det er Sofie der underviser hele ugen, og derfor kun er der i weekenden??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantramassøren skrev, den 3.2.2025 at 11:59:

Jeg har været forbi i Haslev sidste uge og prøve massagen samt talt med ejeren omkring anmeldelserne herinde.

Til en start fik jeg en super god og tilrettelagt massage af Lis som helt sikkert gør et godt håndværk, efter ca, 10 min. blev jeg spurgt om det var ok at, Sky kom i og var med fordi hun er under oplæring - det accepteret jeg.

Der kunne mærkes en forskel i deres erfaringer med massagen, Lisa er helt sikkert en ener og kan sit kram, hun er også underviseren og hun laver KUN massage.

Pigerne mener at nogle kunder tillader sig at forlange for meget af dem og reagere negativt ved et nej, forlanger penge tilbage osv. Det er klart at anbefale man har afstemt hinandens forventninger inden man går i gang med massagen. 

Der vil altid være forskel på pigerne der massere uanset hvilken klinik man går i på. 

Jeg vil med give deres annoncer og billeder er noget rod, men har man lyst til en speciel type pige, tynd, tyk, store bryster, god røv osv. - Så stiller de gerne op og du må vælge :)

jeg vil slutte af med at give pigerne i Haslev <3<3<3<3 ud af fem, kun pga. stedet er lidt rodet og klejnt. 

Hvordan vil du beskrive Sky’s udseende og hendes personlighed ??? 

Er hun helt væk fra skiven eller er der muligheder ????

Tantramassøren skrev, den 3.2.2025 at 11:59:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...