Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.link/n18650/6471/evelina#profile-offers

Evelina hun holdte hvad hun lovede og lidt til.

Kommunikationen kørte uden problemer på whatsapp , aftale tiden blev overholdt.

Hun var iført som aftalt det lyserøde outfit med de lange strømper og havde fået hende til at sætte håret i rottehaler.

Bestilte en time med Anal og vi kom godt rundt i den franske , svenske,  danske og græske verden.

Ingen forbehold da hun var blevet godt varmet op i begge ender.

Fik lidt ekstra service , chokolade og blomster inden da hjælper altid;-) ligesom min Gene Simmons tunge gør.

Kommer gerne igen

Redigeret af Denwod

Skrevet

Gene Simmons tunge, det slår jo en Labrador med flere længder:D...

Tak for fin anmeldelse 

Skrevet

Gene Simmons tunge.....min er som en spædekalv´s - 1280 tungeslag i sekundet :biggrin:

Skrevet

Fin anmeldelse, der er ingen priser oplyst - hvad gav du for hele den herlighed for en time inkl anal med den smukke unge dame?

Skrevet

Med al respekt…

Glæder mig at opretter fik en god oplevelse men for mig som oveni købet bor herude på den lille Ø ville det være rart at vide hvilket område vi befinder os i bl.a. af hensyn til evt parkering eller anden transport. En nævner et pris niveau kunne også være rart af vide - ikke nødvendigvis i detaljer men mange GPere vil have kontanter så rart at være forberedt 

Er denne GP en af dem der kun vil kommunikere via whats app ? Så ryger jeg også for den bruger jeg ikke af personlige årsager !!!

Det er ikke navlet fast i granit at der er bad mulighed … var der? 
Nu lyder jeg nok noget kritisk eller negativ i nogens øre/øjne men tænk på at en anden person skal kunne bruge oplysninger fra anmeldelsen til selv at vurdere om det er noget for en, der mangler lige lidt her syns jeg ;-)

Uanset hvad er dette jo mit syn for sagen og jeg står ene og alene om den. Andre mener måske noget andet

// Amar Lover

Skrevet
  • Author
Mrxxxscor skrev, for 13 timer siden:

Fin anmeldelse, der er ingen priser oplyst - hvad gav du for hele den herlighed for en time inkl anal med den smukke unge dame?

Skriv til hende og hun sender en pris liste. .

Skrevet
  • Author
Amar Lover skrev, for 10 timer siden:

Med al respekt…

Glæder mig at opretter fik en god oplevelse men for mig som oveni købet bor herude på den lille Ø ville det være rart at vide hvilket område vi befinder os i bl.a. af hensyn til evt parkering eller anden transport. En nævner et pris niveau kunne også være rart af vide - ikke nødvendigvis i detaljer men mange GPere vil have kontanter så rart at være forberedt 

Er denne GP en af dem der kun vil kommunikere via whats app ? Så ryger jeg også for den bruger jeg ikke af personlige årsager !!!

Det er ikke navlet fast i granit at der er bad mulighed … var der? 
Nu lyder jeg nok noget kritisk eller negativ i nogens øre/øjne men tænk på at en anden person skal kunne bruge oplysninger fra anmeldelsen til selv at vurdere om det er noget for en, der mangler lige lidt her syns jeg ;-)

Uanset hvad er dette jo mit syn for sagen og jeg står ene og alene om den. Andre mener måske noget andet

// Amar Lover

Et ejendomsmægler stenkast fea Ørestad st.

Bad fik jeg uden problemer

Skrev via whats app men man kan jo bare sende en SMS ligeledes tænker jeg.

Priserne er standard men gør hende ad , hun bider kun hvis du beder hende om det

Skrevet

Hun er super sød! Og dejligt at hun imødekommer ønsker ift fetish-lingeri. Synes hun har meget forskelligt lækkert, både alm lingeri og kostumer :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.