Swarley 501 Skrevet 14. Januar Da jeg så duoen Tina @Tinapigen og Lucy @Gangbang-milf endelig kom til kbh sammen var det bare om at slå til. Jeg har haft fornøjelsen at deltage til flere af Lucy’s GB men havde aldrig haft fornøjelsen af Tina’s GB, så var spændt på hvad de kunne udrette sammen og det var helt fantastisk Jeg startede med at holde mig lidt tilbage og lade de andre deltagere komme til, mens jeg så dem lege med de andre deltagere samt hinanden der bestod af slik og kys. Da jeg endelig bød ind startede jeg med doggy af Lucy mens jeg nød synet af hende slikke Tina der havde en Pik i munden. Da der var lidt fra fald, (som der desværre for pigerne, nogle gange er), havde jeg de sidste 30min alene med dem begge That was Heaven. Her kommer et lille uddrag af hvilke dejlige oplevelser jeg havde med de 2 skønne. Godt med deepthrouth mouthfuck med masser af savl fra begge , 2 munde på skaftet og kugler samtidig og fik givet rimming og slikket dem begge, hvor jeg skiftede fra den ene til den anden og tilbage igen. Slikkede Lucy mens Tina tog sig af mig med mund og fisse og derefter slikkede jeg Tina mens Lucy tog sig af mig med mund og fisse. Blev reddet af Tina både almindelig og reverse hvor der virkelig blev givet gas. Og så red Tina mig også mens hun lå ned. Svært at beskrive men kan helt klart anbefales og til slut kom jeg ud over Lucys dejlige fisse. Og ind imellem nød jeg at se dem kysse og slikke hinanden. Jeg kommer helt sikkert igen både til deres single GB og deres duo GB Link til deres annoncer og ellers hold øje under sexevent, hvis i ikke vil gå glip af disse https://annoncelight.dk/showad/396982 https://annoncelight.dk/showad/419128 12 2 Del dette indlæg Link til indlæg
superslikker 75 Skrevet 15. Januar Et afbud fra mig tinapigen suser til KBH Når Swarley du fik prøvet tinas drenge knepperi det er vildt godt og man forstår hvordan pigerne har det med det stopper ilge inden man kommer hun stoppede lige da jeg var ved at komme og flere gange men det jo også vildt meget energi hun skal bruge for at gøre det Nu er hun jylland igen var købehavnerne for slatten ?? 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 501 Skrevet 15. Januar superslikker skrev, for 4 minutter siden: Nu er hun jylland igen var købehavnerne for slatten ?? Det kan kun @Tinapigen svare på. Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 71 Skrevet 15. Januar Lækker beretning fra den frække virkelighed.Jeg ville SÅ gerne ha været en del af dette paradis forleden, da jeg har en rigtig god fornemmelse med de to kvinder. Min intuition ser ud til at holde stik baseret ud fra Swarleys fantastiske beskrivelse som gjorde mig helt vild og potent. Desvære fik jeg en akut forretningsrejse :-/. Hvis bjerget ikke kan komme til Jeppe må Jeppe jo komme til bjerget en dag …. (Eller hvordan det nu er). 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Tinapigen 173 Skrevet 16. Januar superslikker skrev, for 14 timer siden: Et afbud fra mig tinapigen suser til KBH Når Swarley du fik prøvet tinas drenge knepperi det er vildt godt og man forstår hvordan pigerne har det med det stopper ilge inden man kommer hun stoppede lige da jeg var ved at komme og flere gange men det jo også vildt meget energi hun skal bruge for at gøre det Nu er hun jylland igen var købehavnerne for slatten ?? Drenge knepperi… Sjov formulering, men ved heller ikke hvordan “teknikken” skal beskrives bedre Jeg forsøger at bevæge mig rundt omkring, der er skønne mænd i hele dk tænker jeg… 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg