Hop til indhold
tor johansen

Frisk og sød pige nogen der har tid til at ses nu og her...bor i nordvest og kun incall

Recommended Posts

Har ikke været der - må indrømme at jeg synes jeg har et ret godt billede efter profiltekst + billeder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
spaceman99 skrev, 1 time siden:

Seriøst? Læs hendes tekst. Hun bor på et bosted og har brug for hjælp.

Det kan jo være der har nogen der har prøvet og jeg er bare nysgerrig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var sgu alligevel nysgerrig - skrev lige til hende (og hun er sjov at kommunikere med) til de priser hun har, der er det de 200 kr uden gummi, hvor i den pris kan komme oppe i hende - derudover er slug inklusiv sex prisen.. Så er det bare at besøge hende drenge - overvejer sgu egentlig selv... Hmmmm, de beslutninger  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrxxxscor skrev, for 6 timer siden:

Jeg var sgu alligevel nysgerrig - skrev lige til hende (og hun er sjov at kommunikere med) til de priser hun har, der er det de 200 kr uden gummi, hvor i den pris kan komme oppe i hende - derudover er slug inklusiv sex prisen.. Så er det bare at besøge hende drenge - overvejer sgu egentlig selv... Hmmmm, de beslutninger  

Det er nemlig derfor jeg selv har overvejet det flere gange

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrxxxscor skrev, for 7 timer siden:

Vil blive helt forvirret at skulle bruge en hel nat med hende for de 3.500 kr - og så på et bosted :)

Det kan vi da lige meget hvis hun er god og lige glad hvis andre kan høre hvad I laver at man bare kan gå til hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...