Hop til indhold

Ukrainske bagmænd anholdt

Featured Replies

Skrevet
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

Man kan ikke løbe fra sit ansvar som sex køber. 
den holder ikke. 
Den er for let købt. At sige man ikke havde en chance. 

nej ikke et enkelt stående tilfælde du høre bare ikke om alle dem der kæmper sig igennem uden at anmelde noget. 

du høre ikke om alle dem som er sluppet ud af det. 

og til sidst du høre ikke noget fra dem der ikke tør eller kan anmelde det. 

Jeg tror at mange mænd har besøgt hende og haft en dejligt besøg. Ikke skænket det en chance. Og hvor hun har været veloplagt. 
Så er der selvfølgelig også de brødre herinde som skriver om mystiske hændelser og en dag hvor tøsen var fraværende og græd. Det kan igen ske hos og for mange. 
Som sagt, jeg føler med hende og ingen bakker om om menneske handel og andres fortjeneste på en stakkels pige. 

Skrevet
BLUC2720 skrev, for 12 minutter siden:

Jeg tror at mange mænd har besøgt hende og haft en dejligt besøg.

Det var da herligt mange mænd har haft et dejligt besøg. 
hos hende. 
så skide værd med hende. :wacko:

BLUC2720 skrev, for 12 minutter siden:

og græd. Det kan igen ske hos og for mange. 

Ja så det skal man ikke tænke over. 
de græder lidt en gang imellem. 
helt naturligt. 

Redigeret af Larschristian

Skrevet
BLUC2720 skrev, for 22 minutter siden:

Jeg er sikker på dette er et enestående tilfælde. Ellers ville vi vel også se flere piger stå frem som her. 

Du er med på at det er grimme typer der snildt truer med slem vold både til pigen og hendes familie hjemme?

Og Danmark er så velovervejet et samfund at vi efter afhøringer osv. smider pigen hjem til et liv i armod og et besøg fra bagmændene, så vi har stort set indbygget beskyttelse af banditterne.

Det er naivt at tro at det er enestående.

Jeg er sikker på at der er udenlandske kvinder der er her på rimelige vilkår, men langt de fleste bliver groft udnyttet.

Skrevet

Mit profilnavn fortæller, at jeg ikke kunne være kunde hos "Elisabeth petite" - så jeg kan sagtens være hellig og holde mig udenfor, men...

Eroguide er et forum for købe-sex. Det er et marked med forskellige aktører.

Når jeg vælger danske piger, er det for mig en måde at få adgang til dejlige, unge kvinder, som jeg ellers ikke ville komme i nærheden af at score. De har selv valgt at tilbyde sig, og jeg behandler dem med respekt og beundring. Forhåbentlig en win-win relation. Men bare det, at det er mig, der betaler, gør faktisk pigen til den stærke part i den relation.

Andre opsøger dominans, pisk eller bondage. Der er mange variationer.

Men hvem er det, der opsøger udenlandske piger, som ikke engang kan gøre sig forståelige på hverken dansk eller engelsk?

Det må handle om magt. Om overlegenhed. Om udnyttelse.

Magt er sexet!

Men så stå dog for pokker ved, at I er tiltrukket af kvinder, som er underkuede. Rejs til lande, hvor I kan føre jer frem som velstående danskere, eller opsøg de udenlandske kvinder i Danmark, som kommer på steder, som ikke er helt fine i kanten.

Lad være med at spille naive, I kan jo godt lide det!

Redigeret af køb dansk

Skrevet

Lad dog bare være med at snakke udenom, please.

Prostitution er problematiskt. Men det er faktiskt aldrig ok at skylde sin adfærden på naivitet. "Hvordan skulle jeg kunne vide?"

Hvis du ikke har styr på antennerne, så lad dog være. Ikke en eneste gang er det ok at udnytte et andet menneske. End of story.

Undskyldninger eksisterer ikke i den her branchen. Prostitution er problematiskt og hvis du ikke kan forstå det, så lad dog være. 

Skrevet
Bananas skrev, for 24 minutter siden:

Prostitution er problematiskt.

Nu vil jeg ikke kaste mig ind i en debat om for og imod prostitution; jeg er blot nysgerrig.
Mener du alt prostitution er problematisk (herunder også når GPer der er afklarede med deres valg, og som nyder deres arbejde)? Eller mener du, at det er problematisk set ift. at man ikke ved hvem der tvinges til det?

Skrevet
køb dansk skrev, for 20 timer siden:

Magt er sexet!

Men så stå dog for pokker ved, at I er tiltrukket af kvinder, som er underkuede. Rejs til lande, hvor I kan føre jer frem som velstående danskere, eller opsøg de udenlandske kvinder i Danmark, som kommer på steder, som ikke er helt fine i kanten.

Lad være med at spille naive, I kan jo godt lide det!

Ja, jeg ved ikke, men at magt skulle være vigtigt for mig i sexuel sammenhæng, kan jeg overhovedet ikke genkende.

Jeg har besøgt en ret ligelig fordeling af danske og udenlandske piger. Tænker at de fleste har kunnet tale lidt engelsk. De fleste udenlandske, er helt sikkert Thaipiger. Det er svært at føle sig magtfuld, når man får skøn massage og efterfølgende lader pigen føre sig gennem en dejlig “behandling” frem mod happy ending. 

Jeg tror i høj grad du er ude på en vildmand her. Og i og med du ikke selv besøger udenlandske piger, må man vel også tænke at det grundlag du har for at udtale dig om dem og de mænd der besøger dem, er i den helt tynde ende.
Tænker mange der slet ikke køber sex, ville kunne sige det samme om dig, som sexkøber overhovedet, som du siger om de der besøger udenlandske piger. 

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 4 minutter siden:

Det er svært at føle sig magtfuld, når man får skøn massage

Indrømmet, det var nok lidt provokerende og meget generaliserende.

Jeg tænker, der er noget om det, ud fra tonen i nogle anmeldelser, og at der overhovedet er et marked for piger, som ikke selv har indflydelse på eller ved, hvad de bliver solgt til ... det er ikke det at være udenlandsk i sig selv, eller at gå til udenlandske piger.

Skrevet
køb dansk skrev, for 11 minutter siden:

Indrømmet, det var nok lidt provokerende og meget generaliserende.

Jeg tænker, der er noget om det, ud fra tonen i nogle anmeldelser, og at der overhovedet er et marked for piger, som ikke selv har indflydelse på eller ved, hvad de bliver solgt til ... det er ikke det at være udenlandsk i sig selv, eller at gå til udenlandske piger.

Jeg tror at alle sexarbejdere oplever sexkøbere der tænder på magt. Og har man betalt for sex, tænker jeg det får nogen til at føle sigt magtfulde. Jeg har det mere, som dig, at jeg faktisk nogen gange, næsten har for meget respekt for pigerne. Så meget, at jeg ikke får formuleret mine ønsker for jeg vil jo ikke intimidere den søde pige. Fx.  Har jeg svært ved at spørge om prostata massage kan tilkøbes, hvis ikke der er nævnt i annoncen:wacko:

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, 1 time siden:

Jeg har det mere, som dig, at jeg faktisk nogen gange, næsten har for meget respekt for pigerne. Så meget, at jeg ikke får formuleret mine ønsker for jeg vil jo ikke intimidere den søde pige. Fx.  Har jeg svært ved at spørge om prostata massage kan tilkøbes, hvis ikke der er nævnt i annoncen:wacko:

Hvor er det typisk dig. 
i sådan ufattelig ulykkelig situation som pigen er havnet i. 
Formå du at dreje det rundt så det handler om dig. 
5-6 gange i et lille skriv jeg jeg jeg jeg. 

hvor er det forfærdeligt at du har svært ved at spørge pigerne om de gider stikke fingeren op i måsen på dig. 

ved ikke om det er gået op for dig men tråden har et større problem end om man tør spørge om pigen vil stikke finger op bag i.  
og er pigen som i dette tilfælde udnytter som mange af de udenlandske er så kan du ikke pudse glorien med at jeg respekter pigen, 

det hjælper hende ikke en skid. 

og nej ikke person angreb som du plejer at melde mig for. 
bare en konstatering 

Skrevet
Larschristian skrev, for 2 timer siden:

og nej ikke person angreb som du plejer at melde mig for. 
bare en konstatering 

Tror vist egentlig du taler om noget andet end jeg gør, for jeg svarede på et konkret indlæg.

men jeg har vist aldrig jeg har anmeldt dig, blot stoppetdebatten med dig. Det gør jeg så også nu.  Jeg burde naturligvis have vist at du ville reagere fuldstændig tosset på mit indlæg her. 

Redigeret af Slowman

Skrevet
Larschristian skrev, for 9 timer siden:

Hvor er det typisk dig. 

.... og hvor er det typisk dig at afspore og ikke tale pænt og respektfuld til andre herinde. 1 advarsel mere og du får et permanent ban, @Larschristian. Men lige nu kan du tage dig en tidlig påskeferier.

Redigeret af Stapler

Skrevet
køb dansk skrev, den 13.1.2025 at 20:55:

Men hvem er det, der opsøger udenlandske piger, som ikke engang kan gøre sig forståelige på hverken dansk eller engelsk?

Det må handle om magt. Om overlegenhed. Om udnyttelse.

Det kunne du sagtens have formuleret i en mere høflig og respektfuld tone, @køb dansk

Skrevet

Gode råd, i en respektfuld tone, brugerne imellem om, hvordan man undgår at støtte kriminelle aktiviteter er i høj grad prisværdigt. 

Læs også gerne:

https://politi.dk/anmeld-kriminalitet/seksualforbrydelser/tip-politiet-om-rufferi-og-menneskehandel

Tak til @heeejmor for at gøre opmærksom på problemet.

Personligt har jeg meget lidt erfaring på området. Jeg har en enkelt gang for utroligt mange år siden oplevet, at jeg havde en mistanke. Jeg afbrød. Takkede GP, undskyldte forstyrrelsen og gik til den nærmeste politistation. Jeg sagde at jeg havde været kunde et sted, hvor jeg havde en mistanke om at hun ikke var på arbejde frivilligt.

De takkede for anmeldelsen og sagde at de ville undersøge sagen. Jeg fik ingen råd af den venlige strisser om at jeg skulle have gjort noget andet - så jeg tror at jeg gjorde det rigtige. Det tog mindre end en halv time at indgive anmeldelsen.

Jeg blev aldrig indkaldt af politiet til et follow up. Men tænker at det er som det skal være.

Redigeret af Stapler

Skrevet

Det er forfærdeligt det der er sket. En grædende pige på et bordel mener jeg klokkeklart bør anmeldes til politiet hvis man ikke kan finde ud af hvad årsagen er. Min erfaring er at udenlandske GPer normalt ikke vil vise det til tilfældige kunder hvis de har det meget skidt. Mange sælger jo foruden sex også en illusion. Udenlandske GPer kan godt få gode anmeldelser selv hvis de har væsentlige problemer. Derfor er gråd voldsomt. Problemer der ellers normalt ville være meget utydelige er kommet op til overfladen, og så endda over for en fremmed hun ikke kunne tale med (ikke den mest tillidsvækkende).

Da jeg var i tyverne ”besøgte” jeg en jævnaldrende gadepige som jeg i dag ved var handlet og havde det rigtig svært. Efter at have tænkt over det tror jeg det er bedst jeg ikke fortæller om det, for det kan fejlagtigt lyde som om der virkelig skal meget til før noget er galt. Mit indtryk er at man sjældent vil få et så tydeligt signal som at hun græder hvis der er problemer. Og det gjorde hende jeg så for øvrigt ikke. Altså måske bortset fra i et svært tilfælde som dette. Man bliver nødt til at se situationen som den er og prøve at sætte sig ind i pigens sted. Tror det er svært at skære ud i pap hvornår noget er galt og hvor galt det er, og jeg ved det heller ikke nødvendigvis. Det er svært når hun prøver at få en til at føle sig godt tilpas. Derfor er det nok bedre at overreagere.

Der blev foreslået at gå til danske GPer. Udmærket råd. Hvis man ikke gør det så tænker jeg det er en god ide hvis man kan tale sammen. Det er jo altså heller ikke umuligt at lære f.eks. rumænsk hvis man besøger mange rumænske piger. Eller thai hvis man besøger thaipiger. Et fælles sprog tror jeg også kan hjælpe med at man ser pigen som et menneske. Det er nemmere når hun har en stemme. Så er hun ikke bare en krop der skal give god service så man bliver blind over for signaler, som det måske er tilfældet her.

Jeg har i perioder været sammen med nogen piger i lang tid og har derfor tænkt på forskellige ting. Hvad kan vi kunder gøre? Hvad kan pigerne selv gøre? Gøre for hvad? For at vi kan undgå piger som den ukrainske pige, og reagere hvis det sker. For at pigerne arbejder mest muligt uafhængigt og lovligt. For at de får bedre arbejdsbetingelser. Jeg har ikke rigtig nogen gode løsninger. I min naivitet skrev jeg tidligere indlægget om Flaca’s historie, om en udenlandsk GP. Tanken var at skrive en hel serie om forskellige piger og forsøge at finde mere forståelse for branchen, for de udenlandske piger, m.m. Det lykkedes ikke. Måske er det heller ikke den rigtige vinkel i forhold til lige præcis denne sag.

Et lille lavpraktisk råd er at man kan overveje at ringe til en GP, ikke kun tekste. Det er velkendt at det er svært at vende i døren. Ved at ringe kan man høre hvordan hun lyder. Kan man overhovedet tale med hende? Er hun meget passiv? Er det tydeligvis en helt anden person man får i røret? Og så bør vi nok blive bedre til at gå. Hvis hun tydeligvis ikke vil så er det nok i virkeligheden et nej og så er det uklart om man egentlig har samtykke, så kan man brokke sig i en anmeldelse?

Nu må jeg hellere holde før jeg får skudt alt muligt i skoene. Men hvis kommentarer bliver skudt ned og der kun er 1 rigtig løsning så dør debatten jo nok hurtigt. Og så ved jeg ikke om vi kan gøre andet end at nikke til at det er trist. Ærgerligt, for straffeloven brydes fortsat efter denne sag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.