Hop til indhold

Nogen der kender til hende her? Slemtøs

Featured Replies

Skrevet

Annoncen er oprettet i dag, tilmed på AL, forholdsvis nydelig krop på hvad der må formodes at være en dansk pige, og priserne er påfaldende lave... Rødt flag!

Her ser det dog ikke ud til der er det store brugbare, men noget ser ikke helt godt ud: https://www.180.dk/nummer/42614195

Redigeret af Mr. Nobody

Skrevet

Hun har haft andre annoncer, jeg tror hun er Real nok - men som jeg husker ikke super gode anmeldelser 

Skrevet

Eneste decideret dårlige oplevelse jeg har haft med løbesex. Hun har før kaldt sig Analie og Analise.

Skrevet
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Eneste decideret dårlige oplevelse jeg har haft med løbesex. Hun har før kaldt sig Analie og Analise.

Det lyder udmattende :D

Skrevet

Hun har været her længe, men var tidligere tæt på søerne / Forum. Hun er vist flyttet til en anden del af Frederiksberg …. 

Hun er ikke indlevende på nogen måde, men mere til at hendes huller er dine i en periode. Det orale er ok, og hun kan kneppes men når du tager hende i røven opdage man lidt engagement. 

Hun kan være lidt hård i tonen, men tror det er lidt hvad dag man møder hende på….

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.