Hop til indhold
Den Usædvanlige

Når man blir forelsket i en GP?

Recommended Posts

Rafaela skrev, den 24.1.2025 at 11:37:

Hello

You  @Den Usædvanlige say you’re new to this...so I don't mean to judge, but even the most experienced (include me) can be fooled when you are emotionally involved.

If you believe that the feelings are mutual, you should talk to her, why not? You only have one life and it's all yours.

It's important not to confuse the pleasure of company and sex with true feelings.

Unless the relationship has other interests, if a girl continues to do this job and is with you at the same time, the feeling of doubt and heartbreak will always be between you two or just in you.

If a woman does this kind of work, I'm sorry, but it's hard to maintain a relationship with true feelings...

A person who has feelings for you - won't want your money.

Good day to all

Rafaela 

Thank you @Rafaela for your insight.

You be right about being confused of company and sex. 

The fact that I went for GFE and dinnerdates with spending the night together afterwards (both sex and sleeping) may have gotten me confused. On the other hand I think that she just did what I asked for and payed for, and perhaps just a little too well. 

Anyway I have ended it now, and all for the best, although I do miss her and think of her a lot. 

Thank you for your thoughts and opinion on this :)

Kind regards 

:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, den 12.1.2025 at 15:44:

Kære TS

Jeg kan kun tale ud fra egne erfaringer, så tag det for det sparsomme input det er. 

Jeg har stået på den anden side, hvor klienter er blevet forelsket i mig. Det tror jeg i øvrigt mange af os oplever før eller siden. Det er der ikke noget særligt ved.

Men når jeg opdager det - og det gør vi, før eller siden - så beder jeg høfligt og respektfuldt, vedkommende om ikke at booke mig igen. Uanset hvor skøn vedkommende er at bruge tid sammen med, er det i sidste ende en forretning. Men i respekt for vedkommende og mig selv, synes jeg, det mest ordentlige er at tage ansvar for at relationen ophører. 

Naturligvis er jeg først og fremmest sammen med vedkommende, fordi man betaler mig. Men også fordi jeg synes det er søde mennesker, ellers tillader jeg ikke re-bookinger. Og slet ikke længere dates. Så det er både og. Men for mit vedkommende, kan det ene aldrig fungere uden det andet - altså ingen re-booking uden både betaling og god kemi. 

I sidste ende er det vigtigste din egen integritet. At du er tro mod dine egne værdier og de valgt du træffer i dag - også om 3-5-10 år. 

Kh.

Danske Nicole Bülow <3

Syntes det er den rigtige og mest hensynsfulde måde, du håndterer det på, men selv om der er penge imellem dem, kan pigen vel også blive forelsket i ham, vi er vel bare mennesker 

Del dette indlæg

Link til indlæg
superslikker skrev, for 5 minutter siden:

BRUGE DEM SOM DE BRUGER DIG OG IK MERE 

Lyder ikke som om du er et sted hvor du burde besøge GP'er!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Star Man

Jeg besøgt for 1 1/2 år siden en GP, som alle i flg anmeldelserne er helt oppe at ringe over. Havde ej fantastisk stund og så ikke mere end det. Indtil hun begyndte at skrive til mig. Invitere mig til en date hos sig, da hun kom igen. Skrev når hun var tæt på min arbejdsplads, hvor vi spiste frokost sammen. Blev inviteret ud at spise af hende etc etc. Blev absolut og aldeles forelsket. Men det endte ikke kønt, og jeg ved faktisk ikke om det hele blot var en leg fra hendes side - eller hun så muligheden for et andet liv.

Hos mig endte det med store “kærestesorger”, en smulret drøm, som jeg alligevel ikke ville følge, da det kom til stykket. Og i bagklogskabens lys, ville jeg ønske at jeg aldrig var taget på date med hende. At det aldrig var blevet rigtigt personligt 

Måske du kommer til samme konklusion - i hvert fald, hvis det er med samme pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...