Refresh 1751 Skrevet 12. Januar Dillermand Junior skrev, for 1 time siden: Tror de fleste GPer har det som @Din danske Girl Next Door det er en forretning først og fremmest og hvis du ikke selv afslutter relationen så vil de fleste bede dig om ikke at genbooke dem. Kender nu et par stykker der sagtens kan være i at kunderne er forelskede. De melder klart ud at der ikke er følelser fra deres side og trækker streger, hvis han begynder at tale om fremtidsplaner eller andre forholdslignende emner. Tror det er meget individuelt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 683 Skrevet 12. Januar En hver person og kvinde er anderledes strikket sammen. Da er den ,,danske pige,, som har måden at siger fra og lige ud at ikke booke de igen.... Hvor andre har det lidt svære med på grunden forskellige grundere og mangel i af afgrænser sig selv. Men en råde fra mig er, hvis du vil ved om hun holder lige som meget af dig som du af hende. Så fortælle hende dine følelse og sige til sidst at du kontakte hende ikke mere, men du venter på at hende invitere dig til en almenlige kop kaffe. Hvis hun kontakter dig så er da en chance. På den måde presser du hende ikke at være direkt afvisende og du kan være 100 procent sikker at hun vil være sammen med dig uden penge når hun så giver en kop kaffe. Jeg selv har oplevet det mere eller mindre i forskellige situationer og former. Og for en GP er det ikke rar at være i den situation og jeg har aldrig grinet af de mænder. Tværtimod, jeg var ked af det. Vi vil jo ikke sår nogen og kun bidrage med vores ,,forretning,, til en kundes velfærd og livs kvalitet, at være der og skaber nogen skønne øjeblikke. Ikke til de negative følelse som ,,savn,, eller en afvisning kan føre til. Sidste uge har en kunde give udtryk for at han håber på en lidt anderledes relation til mig. Jeg vil nok opsøge ham og tag en snakke med ham på en kop kaffe om det sker ikke lige. Med info at jeg sletter alle hams bookninger og hvis han vil book mig igen og alligevel så skal han være klar over at han få det hvad alle kunder få. Ikke mere eller mindre og gå med det samme. På den måde har jeg vise ham respekt over for ham som følelser og person da jeg tog mig tid uden betaling men har giver en klar grænse.. og så er bolden ved ham til hvad han vil bruge det. Men her er også en aldre forskel fra 35 år og fuldstændig udelukket at det kan føre til noget. Kærlighed kan man ikke forudse og tag sin egen vej. Serførlige kan en GP forelsker sig i en kunde.... Du skal bare finde ud om hun er det også i dig..... Og en ting mere som gør det hele måske ikke nemmere.... vil hun overhovedet indgå noget seriøst selvom hvis hun være forelsket... Da flere piger som har bevidst besluttet sig i måde den slags kærsteri halløj selvom hvis de ville synes godt om en person. Hvis det passer på hende, så giver det hende ikke mening at se velkommende person(dermed dig) uden den økonomiske fordel og den afgrænsning som med fører en køb sex relation. Jeg håber du finder din vej og du passer på dig. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bombadil 4 Skrevet 12. Januar Spændende at følge med i hvad folk har oplevet/syntes. Frygter lidt selv en dag at stå med nogle følelser i klemme. Nogle piger sælger godt nok "GFE" forbandet godt. Fik engang selv tippet; "If the reviews look like what you're getting, it ain't happening bro" Så det bare lidt svært hvis hun ikke er anmeldt x) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Usædvanlige 25 Skrevet 12. Januar bombadil skrev, for 22 minutter siden: Spændende at følge med i hvad folk har oplevet/syntes. Frygter lidt selv en dag at stå med nogle følelser i klemme. Nogle piger sælger godt nok "GFE" forbandet godt. Fik engang selv tippet; "If the reviews look like what you're getting, it ain't happening bro" Så det bare lidt svært hvis hun ikke er anmeldt x) Det forstår jeg godt, du mener. Men af hensyn til hende, vælger jeg at holde hende anonym i denne sammenhæng. Dels da jeg ikke har tlat med hende om mine overvejelser og dels da jeg ikke ønsker at hun evt. bliver hængt ud eller andet. Beklager min skepsis men jeg synes at der er en del herinde der ikke altid forholder sig respektfuldt overfor GP´erne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 13. Januar Kom lige i tanke om at jeg læste en boografi af en tidligere GP, hvor hun beskrev at nogle piger i branchen drømmer om at prinsen på den hvide hest pludselig står der og redder dem fra det liv de er havnet i. Min opfattelse var at hun talte om danske piger. Branchen er OGSÅ en holdeplads for knuste drømme både køber og sælgerside. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1443 Skrevet 13. Januar Refresh skrev, for 29 minutter siden: Kom lige i tanke om at jeg læste en boografi af en tidligere GP, hvor hun beskrev at nogle piger i branchen drømmer om at prinsen på den hvide hest pludselig står der og redder dem fra det liv de er havnet i. Min opfattelse var at hun talte om danske piger. Branchen er OGSÅ en holdeplads for knuste drømme både køber og sælgerside. Der er mange bristede drømme i alle miljøer, samfundslag og grupper. især er der mange bristede drømme hos de piger der drømmer om prinsen på den hvide hest, flot, stærk, rig, venlig, rummelig, respektfuld, beskyttende, tolerant og altid forguder sin pige og hos de mænd der drømmer om en smuk, sexet, dejlig pige, der taler med beundring til ham, altid gerne vil nusse og have sex - også hurtig sex og som er sød ved venner uden at være for sød og som vennerne misunder ham. Der er mange bristede drømme der hvor der er helt urealistiske drømme. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sherlock 269 Skrevet 13. Januar (edited) Kære unge ven, Kære @Den Usædvanlige "Livet leves forlæns og forstås baglæns" og "De chancer man ikke tager lykkes aldrig". Livet er kun til låns, og du lever kun én gang. Hvorfor så ikke forsøge at maksimere oplevelserne og lade være med altid at lade det snusfornuftige overforsigtige tage styringen. Carpe Diem, og kom så ud over stepperne. Fortæl hende hvordan du har det, og hvis hun så siger "De følelser har jeg ikke for dig på den måde, men jeg nyder dit selskab (og dine penge)", hvad har du så mistet. Så fortsætter du da bare med at invitere hende på de oplevelsesture I har sammen, så knepper du hende da bare når du vil og hun kan. Følelser min bare - se nu at leve livet og træf de valg du får mest glæde af. Den her branche er benhård, og Darwin ville elsker den. Det er de stærkeste der overlever. Når du har samværet med de fantastiske kvinder så nyd det da for dytten, og lev fuldt ud mens du er i det. Nyd at du får glæde af dine økonomiske ressourcer. Nyd at du kan og at hun også er glad når I er sammen. Vær ærlig overfor dig selv og hende og alle andre - og lad være med at sukke og tude over alle de muligheder du aldrig turde tage - det er kun os selv vi har at takke for livet når vi står ved Porten ved livets afslutning. Hvis noget er vigtigt for dig, så kom ud med det, og acceptér hvis det bliver et nej tak til det du ville, men kom videre og lad være med at selvynke og kom væk fra at sidde der bag skærmen med klude om din hånd. LEV LIVET, nyd det mens du har det, tag glæderne og tag tæskene som en mand (eller som hvad du nu end definerer dig selv som). Det drejer sig om at gribe chancerne Redigeret 13. Januar af Sherlock 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 137 Skrevet 13. Januar Kortogkontant skrev, den 12.1.2025 at 02:08: Som en der har brugt rigtig mange timer med samtaler hos gp, kan jeg fortælle dig, at de fleste gp griner af mænd der bliver forelsket i dem. Jeg kender ikke til din konkrete situation, men jeg ville holde mig langt væk de piger er top prof, og ved hvordan de skal lukke af for alt hvad der har med følelser at gøre. De er skuespiller, ikke andet. Jeg er helt enig i alt hvad der bliver sagt her. Jeg har set en GP rimelig fast 3-4 år som nu er stoppet eller i hvert fald har besluttet at holde en lang pause fra branchen fordi der var én, der kom for tæt på (havde fundet hendes adresse, troede ægte at hun også var vild med ham og det helt store show) Det paradoksale er jo, at pigen selvfølgelig er top-sød, kærlig, hengiven etc, MEN - selvfølgelig er hun det, for hun vil gerne holde på kunden. Sørgeligt at nogle mænd ikke kan skelne mellem virkelighed og fantasi. Er der ægte kemi er det da nice - det ønsker man vel også med sine kollegaer på en “normal” arbejdsplads. (Selvfølgelig fedest for GP’en at have kunder hun rent faktisk har det hyggeligt med) - Men man skal stadig vide hvor grænsen går, og huske at man betaler for en service. Det må være ubehageligt hvis der pludselig er en der tror han er berettiget alt muligt. Som kunde synes jeg man har et ansvar om at værne om pigens privatliv. Sorry hvis svaret blev lidt langt, men ærgerligt at en sød pige i branchen bliver nød til at trække sig fordi én eller flere tumper ikke kan kende forskel på virkelighed og betalt service. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17751 Skrevet 13. Januar Jeg blev forelsket i en GP. Hun blev forelsket i mig. Hvorfor blev jeg forelsket? Simpelt hen fordi jeg godt kan lide at være forelsket indimellem. Forelskelse er ikke en meteorit som lander i hovedet all of a sudden, man bliver ikke forelsket hvis man ikke er åbent for det på en eller anden måde. Vi vidste begge at forelskelse kun er kemiske substanser, selv om det er dejligt og at man har lov at nyde dem. Men det er ikke liv eller død. Hvis det ikke er kosher så gør man klogt i at hurtigst muligt blive afforelsket. Noget som er fuldt muligt. Idag er vi venner. Jeg hjælper hende. Hun hjælper mig. Vi er afforelskede, men hun har jo stadig en af byens flotteste numser 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Madsen37 Skrevet 13. Januar (edited) Ja når man søger GFE/kæresteoplevelser og ser en GP fast kan det ende med hun giver utrolig meget af sig selv. Ikke kun sexdelen men i høj grad i de snakke der er bagefter. Det er er hvad jeg oplever. Og jeg tænker kun hun giver så meget af sig selv hvis hun føler sig tryg og stoler på en. Ellers havde man heller ikke fået lov at være fast kunde. Jeg er helt med på det er en service jeg køber og at pigen er meget god til at give den. Men den der koldblodelige forretning det nogle gange bliver nævnt som, oplever jeg slet ikke. Jeg nyder denne former for besøg og gør så hvad jeg kan for at pigen også gør. Svar til TS: Det ikke ynkeligt at få følelser eller blive forelsket i en GP. Det kan ske hvis man søger ovennævnte oplevelser. Så ja enten skal man trække sig fra pigen(inden hun selv gør) Eller så skal man gøre op med sig selv og huske på at man aldrig må være i det her for at finde en kæreste. Det er for oplevelserne. Og når du dertil er kan der være virkelig mange gode stunder i vente. blot mine tanker om dette. Redigeret 13. Januar af Madsen37 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2512 Skrevet 13. Januar (edited) Bananas skrev, 1 time siden: Hvorfor blev jeg forelsket? Simpelt hen fordi jeg godt kan lide at være forelsket indimellem. Forelskelse er ikke en meteorit som lander i hovedet all of a sudden, man bliver ikke forelsket hvis man ikke er åbent for det på en eller anden måde. Jeg har, som bekendt, (vistnok) aldrig været 'rigtig' forelsket. Måske fordi jeg ikke har været åbent for det? Det med forelskelse har altid været lidt af et mysterium for mig .. måske kan du @Bananas give mig en forklaring? Jeg har ved gud grød haft nogle (uigengældte) passioner. Men det gik mest på det erotiske .. og så er det vist ikke forelskelse .. ? Bananas skrev, 1 time siden: Hvis det ikke er kosher så gør man klogt i at hurtigst muligt blive afforelsket. Noget som er fuldt muligt. Jeg har et par gange oplevet at fantasierne er blevet lidt for ukontrollable efter det første besøg. Så har jeg holdt en 'time-out' hos den pågældende, og er så vendt tilbage når hormonerne er lidt kølet af. Så er der ingen problemer. Men det er vel næppe at af-forelske sig .. ? Jeg har læst at forelskelser normalt varer eet til to år - så sker af-forelskelsen automatisk ... Men ellers synes jeg @Maspero udtrykker meget godt i sit indlæg ovenfor, hvordan jeg også oplever det .. Redigeret 13. Januar af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 13. Januar (edited) sneræven skrev, for 46 minutter siden: Jeg har et par gange oplevet at fantasierne er blevet lidt for ukontrollable efter det første besøg. Så har jeg holdt en 'time-out' hos den pågældende, og er så vendt tilbage når hormonerne er lidt kølet af. Så er der ingen problemer. Men det er vel næppe at af-forelske sig .. ? Jeg har læst at forelskelser normalt varer eet til to år - så sker af-forelskelsen automatisk ... Kunne du uddybe lidt om fantasierne? Var det seksuelle eller drømmen om at i kunne blive mere end et kundeforhold? De 1-2 år er baseret på mennesker der er i forhold med hinanden. Ugengældt forelskelse (altså uden intim omgang) går typisk over meget hurtigere (få måneder) og relationer med tid imellem intime møder (en hemmelig elsker eller en GP) kan forelskelsen vare i årevis... Jeg er ret forelsket i et par piger fra branchen. Mødet med den ene skabte drømme i os begge og vi var i gang med at arrangere at vi skulle ses privat. Desværre kom jeg til skade og følte ikke rigtig at jeg kunne være nok for hende, så jeg var så dum at holde mig væk i stedet for at tale med hende om det! Da jeg endelig vendte tilbage blussede mine drømme op, men hendes var gået ud. Jeg blev nødt til at holde op med at se hende fordi det gjorde ondt at mærke at hendes drømme var væk. Det sidste halve års tid har jeg gået og arbejdet med at finde ro i at det er som det er, så jeg kan se hende igen. Jeg har set andre hvor min forelskelse ikke var gengældt og har fint kunnet tage ansvaret for mine egne følelser, men det var overvældende at miste den smukke drøm vi delte. Jeg kunne ikke drømme om at forsøge at blive afforelsket. Det vi kan sammen og hendes betydning for mig er langt vigtigere end at skulle udviskes. Hvis jeg holdt op med at elske hende tror jeg slet ikke det ville være interessant at se hende igen. Redigeret 13. Januar af Refresh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2512 Skrevet 13. Januar Refresh skrev, for 7 minutter siden: Kunne du uddybe lidt om fantasierne? Var det seksuelle eller drømmen om at i kunne blive mere end et kundeforhold? De var seksuelle - enkelt sagt ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 13. Januar sneræven skrev, for 2 minutter siden: De var seksuelle - enkelt sagt ... Ok, så tænker jeg mere det var begær end forelskelse. I forelskelsen tænker man på små tossede ting som at holde i hånd eller kigge hinanden i øjnene uden nogensinde at give slip igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 152 Skrevet 14. Januar (edited) Mange gode forslag, og her er mit: hvad har du at miste, ja pigen, og det gør du under alle omstændigheder, den eneste lille chance for at det kan blive til mere end et kundeforhold er, at du gør op med dig selv, om du vil det her 100% og har overvejet konsekvensen ved at trække hende væk fra sit arbejde, du skal kunne forsørge hende i den tid det tager for hende af få et nyt liv. Hvis du virkelig vil det, så skal du lægge alle kortene på bordet overfor hende og være helt klar i spyttet når du spørger hende, om hun er med på projektet. Du kan allerhøjst få et nej, og hvad har du så mistet ? Ikke noget, for så havde du mistet hende alligevel. Du har den lillebitte chance, at hun siger ja, og så har du vundet i lotteriet, men så skal du også være parat til at gå linen ud 100% uanset hvad der sker og hvad din omgangskreds siger, når de finder ud af hvad hun har lavet før. Men det er jo netop derfor det har udviklet sig, og fordi hun er så god til det hun laver. Så i mine øjne er der kun én ting at gøre: inviter hende ud og forelæg hende projektet på det rigtige tidspunkt. Go for it man, you have nothing to loose. God luck. Redigeret 14. Januar af MrExtra 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2512 Skrevet 14. Januar Refresh skrev, for 17 timer siden: Ok, så tænker jeg mere det var begær end forelskelse. Jaah - joooh ... For mig er det nok lidt mere kompliceret ... Men det er en lidt anden - og længere - historie, og ikke så relevant for tråden ... Refresh skrev, for 17 timer siden: I forelskelsen tænker man på små tossede ting som at holde i hånd eller kigge hinanden i øjnene uden nogensinde at give slip igen. Jeg ka' godt li' den formulering ... Den illustrerer meget godt hvad det er der er svært for a-romantikere ved forelskelser. Læste et indlæg en gang fra en kvinde der var a-romantiker, men ikke a-seksuel ... Hun havde det netop svært med, at mændene var for klæbende og for invaderende hvis de først blev forelskede ... Og valgte i øvrigt derfor, ind imellem at udleve sin seksualitet som sexarbejder (men det var lidt en sidebemærkning i hendes beskrivelse) Så tænker problemet er reelt nok - det er 'ikke kun mig' .. men det er emne for en anden tråd .. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2736 Skrevet 23. Januar Det har jeg også prøvet, det blev til en smertelig kold tyrker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pianistinden Skrevet 24. Januar Jeg var forelsket i den SD jeg havde for et par år siden.....vældig meget endda....vi var sammen i et års tid og branchen var stadig ny for mig. Jeg tog imod hans penge, selv om jeg i den sidste halvdel af vores relation, hellere ville have haft en buket blomster, men jeg kunne ikke finde ud af hvordan jeg skulle kommunikere ud af jeg synes at økonomien skulle falde fra.....hvad nu hvis han så ikke ville ses længere? Hvis økonomien mellem os definerede noget i HAM som retfærdiggjorde relationen for HAM? Tingene er ikke kun sort/hvid.... Og....vær nu sød at stoppe med at generalisere både mænd og kvinder i denne branche, det er trættende at læse "om sig selv" som værende proff skuespiller der vil gøre alt for mændenes penge.....bare stop....nogle er højrehåndet, nogle er venstrehåndet, nogle er nærsynet, nogle er kortsynet, vi er FORSKELLIGE.. En forelsket GP bør ikke tage imod penge fra den gæst som hun et forelsket i. Jeg gjorde det fordi jeg ikke vidste hvordan jeg skulle lade være, så kommunikation er et godt sted at starte.... I dag er jeg blevet klogere, mere erfaren i at navigerer i det hele og jeg VED at jeg ikke kan tage imod penge fra en gæst hvis jeg har private følelser for ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 308 Skrevet 24. Januar Refresh skrev, den 13.1.2025 at 07:13: Branchen er OGSÅ en holdeplads for knuste drømme både køber og sælgerside. Spot on. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 477 Skrevet 24. Januar (edited) Hello You @Den Usædvanlige say you’re new to this...so I don't mean to judge, but even the most experienced (include me) can be fooled when you are emotionally involved. If you believe that the feelings are mutual, you should talk to her, why not? You only have one life and it's all yours. It's important not to confuse the pleasure of company and sex with true feelings. Unless the relationship has other interests, if a girl continues to do this job and is with you at the same time, the feeling of doubt and heartbreak will always be between you two or just in you. If a woman does this kind of work, I'm sorry, but it's hard to maintain a relationship with true feelings... A person who has feelings for you - won't want your money. Good day to all Rafaela Redigeret 24. Januar af Rafaela 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wannabewild 183 Skrevet 24. Januar (edited) Den Usædvanlige skrev, den 12.1.2025 at 01:11: Jeg har ingen forventninger om, at hun og jeg skal blive kærester - så naiv er jeg trods alt ikke Hvis du ikke forventer i skal være kærester...... hvad er problem så? Du behøver da ikke sige noget om hvordan du føler, hvis du har ingen forventning i forvejen... Du har selv svaret, mens du skrev tråden! Find en anden GP eller bare nyd hende mens du er sammen med hende. Redigeret 24. Januar af wannabewild tilføjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 24. Januar Pianistinden skrev, for 8 timer siden: En forelsket GP bør ikke tage imod penge fra den gæst som hun et forelsket i. Jeg gjorde det fordi jeg ikke vidste hvordan jeg skulle lade være, så kommunikation er et godt sted at starte.... I dag er jeg blevet klogere, mere erfaren i at navigerer i det hele og jeg VED at jeg ikke kan tage imod penge fra en gæst hvis jeg har private følelser for ham. Tusinde tak for at dele. Jeg har været i situationen et par gange og en pige fra branchen der betyder rigtig meget for mig har bedt mig om at blive væk fordi hun ikke kan håndtere hendes følelser for mig. Det er hårdt nok at leve med savnet, men tilføjer til frustrationen at de fleste insisterer på at det ikke kan være virkeligt, så dine delinger betyder meget for mig Har du eksempler på kunder som du har fået følelser for efter du er blevet klogere? Og hvordan udspiller de relationer sig så? Jeg er polyamorøs og har ingen problemer i at have følelser for kvinder i branchen, fordi de ikke behøver at betyde en masse andet og ikke står i vejen for noget, men jeg oplever præcis som du beskriver at kvinderne har svært ved at håndtere de følelser der opstår hos dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pianistinden Skrevet 24. Januar Refresh skrev, 1 time siden: Har du eksempler på kunder som du har fået følelser for efter du er blevet klogere? Og hvordan udspiller de relationer sig så? Jeg er polyamorøs og har ingen problemer i at have følelser for kvinder i branchen, fordi de ikke behøver at betyde en masse andet og ikke står i vejen for noget, men jeg oplever præcis som du beskriver at kvinderne har svært ved at håndtere de følelser der opstår hos dem. Nu går jeg ikke rundt og forelsker mig hver hveranden dag, måned eller år, men jeg har ét eksempel og derfor ved jeg hvordan jeg reagerer . Den ene, er en relation som foregår i mit privatliv og jeg deler ikke yderligere om den . At jeg var uerfaren med min SD er på ingen måde fair at bruge som argument for at: 'kvinderne har svært ved at håndtere de følelser der opstår hos dem'. Det var MIN beskrivelse af MIG som uerfaren SB/GP. Mine reaktionsmønstre er skabt gennem livserfaring på samme måde som min selvindsigt. Jeg lærte at tage action på det, såfremt det skulle ske igen, så jeg ikke ville ende i en forvirrende situation. De piger DU har mødt, har reaktionsmønstre skabt af DERES livserfaring og selvindsigt. Hvis du har en oplevelse af det citerede som værende generelt, så er de piger du besøger, måske ikke groundede nok i sig selv endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
easykid123 155 Skrevet 28. Januar Jeg har fået meget ud af at lytte til hende her på YouTube: Sex Love and Soul. Hendes seneste video handlede om hvordan hun håndterede at en af hendes tætteste klienter blev forelsket i hende. Hun gennemgik sine egne følelser og indså at hun faktisk var på arbejde når de sås, og det hun søgte i en mand besad han ikke. Så hun gav det rent faktisk idéen en chance. Så der kan være et split imellem det professionelle forhold og det ægteskabelige forhold, hvor man forholder sig forskelligt. Men er der gensidig kemi og lyst og ser man en vej sammen, tror jeg meget kan lade sig gøre, man er trods alt menesker. Men vigtigt at beholde sine ben på jorden. Man må hver i sær tage ansvar for sine egne følelser. Forhold lykkes ud fra min viden bedst når det er kvinden som ikke vil give slip på manden, eller også tager hun chancen og forelsker sig muligvis efterfølgende hvis han f.eks er en god forsøger. Held og lykke. Følelser skal man erkende, de er flygtige, men vil gerne annerkendes. Såbarhed er at stå nøgen og det kræver mod og dermed et tegn på indre styrke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 580 Skrevet 29. Januar Vel - Nogen er som @Din danske Girl Next Door- muligvis de fleste. Andre igjen innleder et forhold og lever lykkelige. Du skal høre deg op din egen mening. Jeg ved selv at alt er muligt. Dessværre havde jeg ikke mod nok til at holde på pigen da hun gav mig et ultimatum: Bliv min kjæreste eller stop at se mig. Lykke til. K 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg