Hop til indhold
Fisken16

Fissens evne til at gendanne sig selv

Recommended Posts

Jeg har tit tænkt på hvordan en fisse kan være stram for os med en lille pik, og samtidig være vært for dem med en stor pik uden at gå i stykker?

Jeg har oplevet at en fisse er dejlig stram først på dagen hvor pigen ingen kunder har haft, men hvis man kommer sidst på dagen kan den samme fisse være lidt slatten, hvis der har været besøg af nogle store pikke, og dermed ikke yde samme fornøjelse for os med en lille pik.

Så jeg efterspørger viden om hvor lang tid der går for at en fisse vender tilbage til sit normale leje, og igen er dejlig for alle størrelser af pikke at kneppe. For os mænd er det jo ret hurtigt at pikken vender tilbage til normal leje, nogle gange efter mindre end 1 minut efter udløsning, men dog altid senest når vi forlader bollerummet og kysser pigen farvel, sådan tror jeg ikke det er for piger.

Det vil i mange tilfælde være rart at vide lidt om tids-intervallet, da det mange gange kan være med til at bestemme hvornår man vil booke en tid hos en GP.

Jeg er med på at mange andre ting også spiller ind, - er hun ung, er hun gammel, har hun fået børn, er hun blevet brugt meget m.m. men der må være en "tidsrummelighed" for hvornår en fisse er klar til at tage imod pik igen uden at være slatten ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der tænker jeg desværre ikke der er et entydigt svar på. Personligt kan jeg ikke mærke om den er stram eller slatten. Og dermed ikke vide tidsintervallet. 
Spørger nu heller ikke til pik størrelsen inden folk kommer. Så personligt ville jeg være ud af stand til at hjælpe en med en lille pik til, at vælge det rigtige tidspunkt. 
Som du selv er inde på er det forskelligt, ikke blot alder osv. men og knibe øvelser mm. 
Har dog aldrig oplevet nogen brokke sig. Men de kan selvfølgelig godt ha tænkt noget. 
Nogen stillinger hjælper også på følelsen af stram fisse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Temmeligt hurtigt for nogle - jeg har prøvet at fiste en kvinde for derefter at tage hende. Og med nogle kvinder er de stramme næsten med det samme igen. Jeg oplever mere at hvis hun er for våd kan man miste følelsen af en stram fisse. Især hvis hun sprøjter meget. Så det korte svar er nok at det er ekstremt forskelligt. Men jeg tror simpelthen ikke at pikke er stor nok til at udvide hende fra kunde til kunde. Så er hun i hvert fald nok generelt bare lidt slap i det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er kun mit gæt, men jeg tror ikke, det handler så meget om, hvad "fissen" kan - men mere om, at kvinden kan føle sig lidt brugt og være mindre oplagt efter en dag med flere mere eller mindre inspirerende mænd? Det omvendte kan selvfølgelig også tænkes, nemlig at hun er varmet godt op ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænk lige over at den er udviklet gennem årtusinder til at der kan komme et barn ud den vej. Der er vel ingen, der har en pik i den størrelse? Lige DER er det nok nødvendigt med noget gendannelse.

Jeg synes ikke at jeg oplever nogen forskel på dem, der har født, og dem der ikke har.

Chokotøsen, der vist er stoppet nu, var så stram omkring en finger at det var svært at forstå at der kunne blive plads til en pik. Hun sagde at hun havde født 4 børn. Jeg tror ikke jeg har mødt nogen, der har fået så meget pik som hende. Jeg tror at i hendes tilfælde er musklerne blevet stærkere af at blive brugt, og hun mente også at de piger der ikke var glade for sex skulle tage sig sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for de fine svar og jeres ærlighed når i beretter om jeres oplevelser, og mange tak til SweettieDK for at indvie os mænd, som kun er bruger af fissen, i fissens forunderlige verden, hvor hun også fortæller at kvinder ikke selv kan mærke om de i et givent øjeblik er stram eller slatten.

Så vidt jeg kan konkludere, så må min erfaring, med at jeg synes at fissen er mere slatten anden gang end første gang, være en vrangforestilling. Jeg havde bare en fornemmelse af at man ved et morgenbesøg, havde brug for at, makke lidt mere med at få, selv en lille pik, op i fissen første gang, end der er nødvendig hvis man er så heldig at kunne præstere en ekstra gang inden for 10 eller 20 minutter, hvor det tit kan lade sig gøre selv hvis pikken ikke er helt stiv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærligt, så tror jeg mest det er noget metalt hos dig.

Min kones kæreste er noget større end jeg og selv om jeg overtager få sekunder efter at han har gennemkneppet hende, så mærker jeg ingen forskel.

Der løber jo også blod til området, når hun er liderlig, så det kan også handle om at hun måske bare er et andet sted når det føles anderledes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror da findes mange holdninger og myten om en disse er løs når den er brugt meget og har født børn.... Meeeennnnn enlige er det lige omvendt da muskulaturen opbygger sig ved en hver omgang sex mere.... Og naturligvis kan udvide sig rigtig meget når en kvinde er ordentligt tændt. 

Led mig sige hvis du få følelsen af ,,finen,, er stream, så er hun måske ikke særlige tændte eller har ikke mere lysten efter en lang dag. Men mændene med en almindelig stor... skulle enlige ikke har problemer med en kvinde som er tænd og dermed udvidet... Da bløden også ved kvinder samler sig i kønsorganer og pumper sig op og og skulle strammer til selvom alt så er der mega våde.. 

Alle de forkerte ideer om en gammel meget aktiv kvinde er løs for neden stå tværtimod all biologisk realitet da de muskler i bagbundet er særligt godt trænet af de kvinder. 

Dermed kan du glem din idee om ,, beregning,, hvornår du helst skal besøge kvinden for hun er så stram som muligt. 

Måske spiser du makral i tomat før du besøger hende eller gøre noget andet som undgå at hun blev tændt af dig og dermed ikke er så våde. Det kan hjælp dig måske. 

Men en sjovt tænker med at beregning om hvornår få man den bedste følelse for picken 

Redigeret af cowgirl.90

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kom lige i tanke om at jeg besøgte en GP der tilbød fisting. Hun føltes så "stor" indeni, når man havde hånden deroppe at jeg tænkte at det umuligt kunne stramme om min pik. Men set føltes ganske fint og dejligt da vi knaldede bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyde skrev, den 12.1.2025 at 13:18:

Tænk lige over at den er udviklet gennem årtusinder til at der kan komme et barn ud den vej. Der er vel ingen, der har en pik i den størrelse? Lige DER er det nok nødvendigt med noget gendannelse.

Jeg synes ikke at jeg oplever nogen forskel på dem, der har født, og dem der ikke har.

Chokotøsen, der vist er stoppet nu, var så stram omkring en finger at det var svært at forstå at der kunne blive plads til en pik. Hun sagde at hun havde født 4 børn. Jeg tror ikke jeg har mødt nogen, der har fået så meget pik som hende. Jeg tror at i hendes tilfælde er musklerne blevet stærkere af at blive brugt, og hun mente også at de piger der ikke var glade for sex skulle tage sig sammen.

Chokotøsen, hun var bestemt et besøg værd, da hun var aktiv, men hun havde også let til lettere overdrevet historier, 4 børn har hun aldrig født, hun har 2, men desværre ser vi nok ikke hende længere i denne Branche 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...