Tacoma 623 Skrevet 11. Januar Jeg kommer lige fra et veloverstået Gangbang i et hotel i Indre by. Vi var fem herrer mødt op, så der var rigelig tid til at alle blev tilgodeset. Vi blev taget imod af en yderst sympatisk kameramand som optog seancen til Onlyfans. Og der sad skønheden i frækt sort lingeri. Et ungt, lille nips med struttende b-skåls babser, den lækreste lille mås og langt sort hår. Vi startede på sofaen hvor hun gav blowjob (uden) på os alle der stod i rundkreds omkring hende. Og hun gav den BARE gas. Efter et stykke tog vi hende også doggystyle på skift mens hun gumlede lifligt videre på de andre pikke. Det blev min tur. Jeg stak pikken op hendes stramme fisse. Der gik ikke lang tid før jeg kunne mærke at jeg var lige ved at komme. Da det var uden gummi, ville jeg ikke risikere at komme i hende. Jeg trak mig ud og kom i stedet for i hendes mund og ansigt. Senere røg vi allesammen over i dobbeltsengen og knaldede hende på skift i munden og i fissen. Man skulle ikke tro at det var hendes første gangbang. Hun tog det som en champ. Og stønnede heftigt på den fede måde. Til sidst sluttede vi af med en omgang bukkake. Hun var på knæ og tog vores ladninger u ansigtet. Jeg kom for anden gang. Alt i alt et lækkert arrangement. Tak til mine brothers in arms for god stemning og tak til værtsparret for en fræk oplevelse. Hold jer muntre Tacoma 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spigerne 105 Skrevet 11. Januar Tacoma skrev, for 26 minutter siden: Jeg kommer lige fra et veloverstået Gangbang i et hotel i Indre by. Vi var fem herrer mødt op, så der var rigelig tid til at alle blev tilgodeset. Vi blev taget imod af en yderst sympatisk kameramand som optog seancen til Onlyfans. Og der sad skønheden i frækt sort lingeri. Et ungt, lille nips med struttende b-skåls babser, den lækreste lille mås og langt sort hår. Vi startede på sofaen hvor hun gav blowjob (uden) på os alle der stod i rundkreds omkring hende. Og hun gav den BARE gas. Efter et stykke tog vi hende også doggystyle på skift mens hun gumlede lifligt videre på de andre pikke. Det blev min tur. Jeg stak pikken op hendes stramme fisse. Der gik ikke lang tid før jeg kunne mærke at jeg var lige ved at komme. Da det var uden gummi, ville jeg ikke risikere at komme i hende. Jeg trak mig ud og kom i stedet for i hendes mund og ansigt. Senere røg vi allesammen over i dobbeltsengen og knaldede hende på skift i munden og i fissen. Man skulle ikke tro at det var hendes første gangbang. Hun tog det som en champ. Og stønnede heftigt på den fede måde. Til sidst sluttede vi af med en omgang bukkake. Hun var på knæ og tog vores ladninger u ansigtet. Jeg kom for anden gang. Alt i alt et lækkert arrangement. Tak til mine brothers in arms for god stemning og tak til værtsparret for en fræk oplevelse. Hold jer muntre Tacoma Tak for din deltagelse og for de pæne ord :-). Det var min første gang med et gangbang, så jeg var helt ærligt meget nervøs. Men mine søde gæster gjorde det nemt for mig at slappe af og fokusere på at udleve min fantasi - tak til jer alle for det 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69Hummer 273 Skrevet 11. Januar Tacoma skrev, 1 time siden: Alt i alt et lækkert arrangement. Tak til mine brothers in arms for god stemning og tak til værtsparret for en fræk oplevelse. Helt enig og selv tak for at at medvirke til den gode stemning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Det vertikale smil 96 Skrevet 11. Januar Jeg var også med i dag. Og det var en virkelig fin oplevelse. Selvfølgelig især på grund af hovedpersonen, der var både virkelig lækker og meget piksulten. Men også fordi alle deltagere var med til at skabe en fræk og rar stemning. Så tak for i dag til alle! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1875 Skrevet 12. Januar @Vixenida, @Charlie2022, @anmelder og @Skovfogeden. Hold jer til anmeldelsen, lad være med at afspore. Tag det i PM. Vixenida skrev, for 10 timer siden: Det må jeg altså også prøve i 2025 at have flere mænd om mig på samme tid er på bucket-listen stadig.. må tage modet snart 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 358 Skrevet 12. Januar Jeg kan se at "til sjov" er ny. Så jeg vil fortælle dig at din sidste meget værdiladede sætning henvises til General Debat. I det forum kan du starte en debat mod "uden gummi". Nu fremstår du bare som en nybegynder der vil docere din holdning for os andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1215 Skrevet 13. Januar sejer skrev, den 12.1.2025 at 15:46: Jeg kan se at "til sjov" er ny. Så jeg vil fortælle dig at din sidste meget værdiladede sætning henvises til General Debat. I det forum kan du starte en debat mod "uden gummi". Nu fremstår du bare som en nybegynder der vil docere din holdning for os andre. Nej, han var ikke NY. Endnu en gammel kending, der er smidt ud mindst 30 gange! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg