Hop til indhold

Stille Smerte - en regn af smerte og nydelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde besluttet ikke at anmelde 2 Dominaer søger slave(r) Nordsjælland  mere, men denne endte besøget på et helt andet niveau. Derfor også en ny tråd.  De andre gange har også været gode men denne gang var der en større elegance og ægthed i sessionen.

Det startede allerede da jeg kom ind af døren.  Af med tøjet og ned på alle 4, også var vi i gang.

Efter en trav uge, havde jeg bestilt ”stille smerte”, da jeg brug for at blive forført igennem smerten. Og det skete.

Det startede med at jeg blev bundet på Shibari bondage/Bonny Tie agtigt måde. Det føltes stram og befriene.

Jeg blev ført over til en stol og fik benene fikseret. Det er lækkert når hun står og presser mine ben ud til siden, så jeg umuligt kan beskytte mig selv. Også lade hun slagene og stearinen regne ned over min krop/pik. Ikke hurtigt men konstant. Når den ene Herskerinde stoppede, så startede den anden. En sanse regn af smerte og nydelse.

Da de bandt min pik og strammede rebet, så glemte jeg alt omkring mig. Og det var netop derfor jeg besøgte dem. Men vi var slet ikke færdig endnu.

Imens jeg sad på stolen, bliver der også leget med mit åndedrag, strøm, klemmer, mindfuck ect.

Jeg blev ført over til sofaen. Og bundet så jeg lå på maven med spredte ben. Den ene Herskerinde sad foran mig så vi kunne have øjenkontant og ”holdt mig i hånden” når den anden Herskerinde ramte mine grænser. Og det gjorte hun. Det var en smuk blanding af opmærksomhed og udfordring. 

Det nærmede sig en afslutning. Jeg blev vendt rundt og skulle spille pik. Jeg havde nu bind for øjnene igen. Jeg vidste ikke hvad de gjorde. Jeg kunne mærke dem tæt på. Deres berøringer var en vekslen mellem smerte og omsorg. Det hele flød sammen. Det var en meget intens afslutning.

Samspillede mellem dem var flydende. Den ene overtog forløbet når den anden stoppede, så sessionen var i gang hele tiden. Der var ikke meget ligge tid.

De bar deres tøj godt og deres stil var enkel, sort og elegant. Det virkede på mig, som om de har fundet deres stil og hvad de nyder at have på. Jeg nød det meget. På vej hjem overvejede jeg over inviterer dem ud og spise på et fint sted. Med lidt mindre læder, så ville det nok kunne gå. 

De var ikke nærige med tiden. Jeg havde taget en pose penge med og vi havde ikke aftalt en slut tid. Jeg var der mere end 2 timer og nød hvert et øjeblik.  Desværre har jeg indgået en aftale med mig selv om kun at besøge dem en gang pr mdr. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.