Hop til indhold

Søde skønne Natty i Brøndby

Featured Replies

Skrevet

Var idag et smut forbi denne skønne og meget søde kvinde. Hendes billeder sagde mig at jeg skulle booke 1 time hvilket jeg ikke har fortrudt. 
Hun tog imod mig i frækt lingeri hvor kun fantasien sætter grænsen, efter en hurtig skyller lå jeg på maven og fik en ubemærket massage. Ved turn around smed hun dresset og shit en krop, hun var over alt på mig, dejlige kys, spansk, owo, pussyslide, og jeg kunne kæle for hende imens,, dejligt, på med badehætten og derud af , hun er skøn.

aftale: nemt og hurtigt svar dog lidt udfordringer med hvor man skal gå hen ved ankomst.

Natty: super sød og smilende fra start til slut, hun sørgede for at jeg havde en dejlig tid og ingen stress fra hendes side. Kan være lidt svært at forstå men det går.

kropen: flad mave, kønt ansigt, lavede bryster med strittende, nok den mindste popo jeg har set.

Massage: hun fandt de rigtige punkter for min krop, ikke rigtig nogen pirring eller spil op under denne del.

sexen: hun gør alt for at man har det skønt, virker til at hun nyder en cowgirl hvor hun giver den gas og er klar på mere.

jeg har haft holdt en længere pause så at raketten skød tidligere end den plejer er absolut ikke hendes skyld,, og næste besøg er allerede på tegnebrættet hvor der nok skal ses mere til den lille popo.

god aften

Redigeret af Mr.monly4you

Skrevet

Natty

nu med link.

jeg var knapt så imponeret, men det kan være et spørgsmål om kemi

Skrevet
  • Author
Goldbæk skrev, for 8 minutter siden:

Natty

nu med link.

jeg var knapt så imponeret, men det kan være et spørgsmål om kemi

Tak for hjælpen med link,, 

måske , jeg savnede ikke meget ved mit besøg nok mest pga min egen udfordring.

Skrevet

Hvordan vil du vurdere alderen, for der trækkes oftest noget fra og det synes jeg især Thaier er gode til?

Skrevet
Mr.monly4you skrev, for 8 timer siden:

aftale: nemt og hurtigt svar dog lidt udfordringer med hvor man skal gå hen ved ankomst.

Det er ikke hende selv der har telefon kontakten..

Skrevet

Nu er Brøndby et vidt begreb ang beliggenhed, er det øst, vest eller ved stranden :wacko:

Skrevet
butterfly skrev, Lige nu:

Nu er Brøndby et vidt begreb ang beliggenhed, er det øst, vest eller ved stranden :wacko:

McD Roskildevej..

Skrevet
butterfly skrev, for 1 minut siden:

Så øst :) takker 

Jeg ville kalde det "nord vest", men jeg er jo heller ikke fra byen.

Det er i krydset korsdalsvej ..

Skrevet
½angel skrev, for 3 timer siden:

Hvordan vil du vurdere alderen, for der trækkes oftest noget fra og det synes jeg især Thaier er gode til?

Det normale fradrag er 5-10 år for de fleste thai’er. Mange af dem ligner faktisk den alder de lyver sig til. Natty er ca 35-40 år vil jeg skyde på. 

Skrevet
Mr.monly4you skrev, for 11 timer siden:

dejlige kys

Hvilken type kys fik du ?

Skrevet
  • Author
F-jernet skrev, for 8 timer siden:

Det normale fradrag er 5-10 år for de fleste thai’er. Mange af dem ligner faktisk den alder de lyver sig til. Natty er ca 35-40 år vil jeg skyde på. 

Enig, midt 30 ca.

Redigeret af Mr.monly4you

Skrevet
  • Author
Blue man skrev, for 6 timer siden:

Hvilken type kys fik du ?

De gode, hun var ikke nærig med dem.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.