Hop til indhold

Søde, unge, polske Nicole

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i dag besøgt polske Nicole som har været nævnt meget sparsom i en tidligere tråd.

https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n22286/7561/sweet-nicole-first-time-in-copenhagen

Nicole er noget at kønneste, sødeste og dejligste jeg længe har været sammen med. Hendes billeder er 100% retvisende og jeg havde en fantastisk time sammen med Nicole.

Jeg er stor fan af hendes prispolitik hvor stort set alt udtrykkeligt er inkluderet. Det var meget nemt at få kontakt via Whatsapp så jeg fik hurtigt lavet en aftale og så var det bare med at komme til Amager. Netop som jeg er stået af metroen skriver hun og spørger hvor langt jeg er nået og skriver at hun er klar. Så jeg var fremme hos Nicole 15 min før den oprindeligt aftalte tid.

I døren møder der mig en meget ung, meget naturlig, lille og sød pige som jeg den næste time hyggede mig gevaldigt med. Hun er meget nem at snakke med og man får lov til alt hvad der er lovet under hendes ydelser i annoncen. Hun har en perfekt lille krop med de sødeste små ungepigebryster der står lige ud i luften. Hvis der skal nævnes noget der kunne være bedre så var hendes kys ikke specielt dybe og hun kunne ikke lide at blive rørt i ansigtet. Det må man selvfølgelig respekterer og ikke noget stort problem.

Hun har en, efter min mening, helt utrolig dejlig fisse med store tykke læber så man kan få munden helt fuld når man slikker hende. At ligge med sådan en pige i en 69-er er nok noget af det bedste jeg ved. Hun stønner på en afdæmpet og troværdig måde og kom tilsyneladende 2 gange mens jeg slikkede hende. Det skal dog siges at hun også stønnede næsten lige så meget da hun senere lå og spillede min pik af med hånden samtidig med at vi nussede og kyssede. Under alle omstændigheder var det en dejlige oplevelse.

Jeg spurgte Nicole hvor længe hun bliver i København og hun vil være her yderligere 5-6 dage. Hun sagde at hun håbede på at tjene gode penge på sin tur til København men som jeg forstod det var der vidst ikke så meget gang i forretningen. Jeg håber virkelig at hun ender med at synes det var turen værd så hun vender tilbage en anden gang. Med andre ord: "Se at komme afsted og besøg Nicole!"

En sjov lille detalje var i øvrigt at hun, da jeg første gangs skrev til hende, spurgte til om jeg havde en profil på nympho eller eroguide som jeg kunne henvise til "for hendes sikkerhed". Umiddelbart er det fint med mig hvis det gør pigerne mere trygge men jeg kunne have sendt hende et link til en hvilken som helst profil og det lød heller ikke som om det var en deal-breaker.

Hr. Tudse

Skrevet

Hvor på Amager ligger det ? Har set på andre tråde det er et hotel må man spørge hvilket mere ifht til diskretheden da det er vigtigt ?

Skrevet
  • Author
Tidsløs skrev, for 1 minut siden:

Hvor på Amager ligger det ? Har set på andre tråde det er et hotel må man spørge hvilket mere ifht til diskretheden da det er vigtigt ?

Det er tæt ved Fields og Ørestad Metro. Intet problem at gå i gennem receptionen og direkte til elevatoren uden at snakke med nogen.

Hr. Tudse

Skrevet

Tak for en god anmeldelse, @Hr. Tudse.

Hr. Tudse skrev, 1 time siden:

En sjov lille detalje var i øvrigt at hun, da jeg første gangs skrev til hende, spurgte til om jeg havde en profil på nympho eller eroguide som jeg kunne henvise til "for hendes sikkerhed". Umiddelbart er det fint med mig hvis det gør pigerne mere trygge men jeg kunne have sendt hende et link til en hvilken som helst profil og det lød heller ikke som om det var en deal-breaker.

Mange tak for denne tilføjelse. Når en pige spørger efter ansigtsbilleder eller som i dette tilfælde efter en EG-profil under henvisning til “hendes sikkerhed”, så indikerer det for mig, at nogen gerne vil have noget, som de kan kompromittere dig med. Og det er nok ikke pigen selv, men dem som “hjælper” hende. Fremgangsmåden er i hvert fald set før.

Nogen vil være ligeglade, for hvad skulle det dog betyde at videregive info om sin anonyme EG-profil. Men kan dit mobilnummer på nogenlunde troværdig vis sammenkobles med din bruger, så er det et potentielt afpresningsmiddel mod dem af os, som helst vil forblive anonyme.

Så jeg holder mig væk. Også selvom den velskrevne anmeldelse godt kunne inspirere til et besøg.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden:

Men kan dit mobilnummer på nogenlunde troværdig vis sammenkobles med din bruger, så er det et potentielt afpresningsmiddel mod dem af os, som helst vil forblive anonyme.

Helt enig. Jeg er også særdeles påpasselig  med at dele alt for meget, der kan kædes sammen - og dermed kan kompromittere mig selv.  

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 7 timer siden:

Tak for en god anmeldelse, @Hr. Tudse.

Mange tak for denne tilføjelse. Når en pige spørger efter ansigtsbilleder eller som i dette tilfælde efter en EG-profil under henvisning til “hendes sikkerhed”, så indikerer det for mig, at nogen gerne vil have noget, som de kan kompromittere dig med. Og det er nok ikke pigen selv, men dem som “hjælper” hende. Fremgangsmåden er i hvert fald set før.

Nogen vil være ligeglade, for hvad skulle det dog betyde at videregive info om sin anonyme EG-profil. Men kan dit mobilnummer på nogenlunde troværdig vis sammenkobles med din bruger, så er det et potentielt afpresningsmiddel mod dem af os, som helst vil forblive anonyme.

Så jeg holder mig væk. Også selvom den velskrevne anmeldelse godt kunne inspirere til et besøg.

Jern Henrik skrev, for 26 minutter siden:

Helt enig. Jeg er også særdeles påpasselig  med at dele alt for meget, der kan kædes sammen - og dermed kan kompromittere mig selv.  

Som jeg skrev fik jeg kontakt til Nicole via Whatsapp. Her bruger jeg et mobilnummer fra et taletidskort jeg ikke bruger til andet og jeg bruger kun Whatsapp til at kontakte piger der kun er interesserede i mine penge.

Hvis I er så bange for at nogen afpresser jer eller kompromitterer jer skulle I måske overveje ikke at bruge jeres almindelige mobilnummer. Igen, som jeg skrev, jeg kunne have oplyst en hvilken som helst profil på EG.

Og endelige så var det ikke et ultimativt krav fra Nicole. I kan bare lade være med at sende hende et link. Jeg er sikker på hun tager imod alligevel.

Redigeret af Hr. Tudse
Tilføjelse

Skrevet

Kan tilslutte mig de positive anmeldelser, besøgte nicole og det er helt sikkert hende på billederne, rigtigt ung på alle de gode måder. Kontakt og aftale gik uden problemer og jeg gik derfra helt tilfreds.

Skrevet

Jeg kom i kontakt med hende. Da jeg ikke ville sende billede eller info om profiler, ville hun ikke se mig. Bare til info. Ved ikke, om jeg har været “uheldig”, eller andre har været ude for det samme.

Skrevet
Seb93 skrev, for 8 minutter siden:

Jeg kom i kontakt med hende. Da jeg ikke ville sende billede eller info om profiler, ville hun ikke se mig. Bare til info. Ved ikke, om jeg har været “uheldig”, eller andre har været ude for det samme.

Sagde hun hvad formålet med at få det var? Ikke at det er 100 % troværdigt, but still.

Skrevet

Her manager of course you mean. Very selective I didn’t have to send 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.