Hop til indhold

Blow med slug og kaffe i Ringsted

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/389193

Jeg havde skrevet sammen med hende for over 1 måned siden, men hun havde ikke svaret og jeg tænkte hun sikkert var stoppet eller holdte en ferie - så jeg var bare afventede.

Lige indtil hun skrev til mig i mandags, at nu var hun klar igen.

Jeg havde set en del reviews af hende og jeg var meget tændt på den oplevelse hun kunne tilbyde, blow, hvor det hele kunne filmes - fantastisk. Jeg fik derfor lavet en aftale med hende igår omkring kl 15, hvor jeg måtte køre en times tid for at nå til hende.

Jeg ankom til tiden og bankede på hendes dør, hvor jeg blev modtaget en en køn slank kvinde - nøjagtig hende på billederne - så alt var godt der.

Vi fik afregnet og jeg fik smidt bukserne - jeg havde forinden bedt hende om at gøre nogle ting som jeg så kunne filme under akten - og så var vi igang.

Det var "kun" blow, men det her blow var ikke bare et blow - hun var fabelagtige til at lave et blow, masser af spyt, dejlig vådt og helt ned til roden samt så var hun rigtig god til at kikke frækt ind i kameraet mens hun suttede løs på min pik - fantastisk.

Jeg kom i hendes mund, hvor hun slugte hver en dråbe og takkede endda for det - igen, fantastisk.

Vi småsnakkede lidt og jeg tog mit tøj på, gav hende et kram og sad ude i bilen 15 minutter efter.

Ud fra de tøser jeg nu har mødt på den korte tid jeg har været single, var dette alle pengene værd - og jeg kommer bestemt tilbage igen - hun er fantastisk til det hun gør.

Redigeret af Mrxxxscor

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, for 17 minutter siden:

Eevee giver et super frækt øko blowjob <3

Hun kan sit kram, den ros skal hun virkelig have :)

Redigeret af Mrxxxscor

• 3 weeks later...
Skrevet
Dillermand Junior skrev, den 9.1.2025 at 14:41:

Eevee giver et super frækt øko blowjob <3

Hvad er et øko blowjob ? 

Skrevet
jni skrev, for 11 minutter siden:

Hvad er et øko blowjob ? 

Blowjob uden kondom.
Når vi aligevel er her så får du den engelske version også: OWO som er Oral WithOut condom.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.