Spermklar 80 Skrevet 8. Januar https://annoncelight.dk/showad/369361 så er denne skønhed tilbage fra ferie dejligt gensyn jeg synes hun er den frækkeste Thai vi kommer næsten hele vejen rundt.. ingen hast og jag hos Anna Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 966 Skrevet 8. Januar (edited) Jeg er helst ikke til Thai, men da Vejle svømmer i dem for tiden og lidt for lidt at andre GP'er (Danske som udlandske) så besøgte jeg Anna. I GP skala en 5/10 (for mig) I Thai skala 9/10 Er man til Thai så går man ikke forgæves i byen. Hun er en lille fræk én. (Jeg gav 1500 og måtte gøre det hele) Redigeret 8. Januar af John41 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 49 Skrevet 9. Januar Så ved jeg da hvad der er på programmet mandag formiddag Den lille skønhed forstår altså hvordan man gør en mand glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 9. Januar John41 skrev, for 21 timer siden: Jeg er helst ikke til Thai, men da Vejle svømmer i dem for tiden og lidt for lidt at andre GP'er (Danske som udlandske) så besøgte jeg Anna. I GP skala en 5/10 (for mig) I Thai skala 9/10 Er man til Thai så går man ikke forgæves i byen. Hun er en lille fræk én. (Jeg gav 1500 og måtte gøre det hele) Hvilke GP vil du ANBEFALE i Vejle Aarhus eller Jylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg