Hop til indhold
Guest tvr

Far er ikke vred, far er skuffet !!

Recommended Posts

Guest tvr

Hold da op....

Her har jeg brugt de meste af de sidste 6 måneder i lande hvor man IKKE kan læse sider som EROGUIDE, og når man så kommer hjem, og læser lidt op, så noterer man sig at:

- Tonen er blevet ENDNU hårdere end den var.

- Der køres hetz på både mandlige og kvindelige brugere.

- Mine private mails med LINE er forsvundet (hvor blev Line lige af)

- Der er piger der bliver opsøgt privat og truet med offentliggørelse ?? Eller hvad var det ?

- Det er ikke meget respekt man har omkring andres holdninger herinde. Jo nogle få har, men mange farer da lige i blækhuset ved det mindste.

Så slap lige lidt af... der er forår i luften. Nyd det :)

Anyway, godt at være tilbage, håber I alle har det godt ! 

TVR

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hold da op....

Her har jeg brugt de meste af de sidste 6 måneder i lande hvor man IKKE kan læse sider som EROGUIDE, og når man så kommer hjem, og læser lidt op, så noterer man sig at:

- Tonen er blevet ENDNU hårdere end den var.

- Der køres hetz på både mandlige og kvindelige brugere.

- Mine private mails med LINE er forsvundet (hvor blev Line lige af)

- Der er piger der bliver opsøgt privat og truet med offentliggørelse ?? Eller hvad var det ?

- Det er ikke meget respekt man har omkring andres holdninger herinde. Jo nogle få har, men mange farer da lige i blækhuset ved det mindste.

Så slap lige lidt af... der er forår i luften. Nyd det :)

Anyway, godt at være tilbage, håber I alle har det godt !

TVR

Hey frække. Jeg er lige her hihi... Jeg har holdt en lille pause herinde fra, måske derfor vores pm's er væk??? Velkommen hjem smil. Og lad dig ikke gå på af hvad andre gør og siger, bare gør det bedre, hyggeligere, sjovere og kærligere selv... Karma har det med at bide i måsen... Man får som bekendt det man giver, og du giver god karma, så du får ( og ser ) kun det samme SMIL. Skønt at komme hjem til forår ikk? Alt det nye liv og glade isspisende ,forelskede, storsmilende, solbrille mennesker overalt juuuuhuuu love it. Stort kram knus til dig Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overskriften er sammenfaldende med et udtryk jeg brugte i en anmeldelse, hvor jeg var blevet skuffet. Hvis det er mit indlæg din overskrift hentyder til, så synes jeg ikke, at jeg var for hård i mit ordvalg - det var i hvert fald ikke min hensigt. Jeg har i samme anmeldelse siden skrevet, at det lykkedes at få en aftale med pigen, der holdt - og som gav en god oplevelse.

Hvis overskriften ikke er møntet på mig, så lad det endelig ligge. Jeg mener også, at vi skal sikre en god tone og ikke hænge nogen ud - især ikke uberettiget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Warmgun, den var bestemt ikke møntet på dig. Jeg må med beklagelse sige at jeg ikke har læst dit indlæg.

Beklager hvis det kunne forstås sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...