Hop til indhold

Potenslægen - Nogen der har brugt dem?

Featured Replies

Skrevet

Er begyndt af få udfordringer med rejsningen. Har overvejet at bruge et potensmidel. Er ikke så glad for at kontakte egen læge af forskellige grunde. Der er mange advarsler om køb af potenmidler på nettet, men er faldet over denne hjemmeside;

De udskriver en recept til dansk apotek efter en online-konsultation og det vil de have 200 kr for (prisen afh. Af forskellige forhold).

Er der nogen her der har erfaringer med dem?

Skrevet

Der er ikke noget forgjort i at du spørger din egen læge - gik selv med de samme tanker i et par år , tog mig sammen og skrev til lægen online at det nok snart ville være på tide om jeg kunne få nogle små blå. og lavede en smiley , der gik 15min så havde jeg en recept...

Skrevet

Enig med pdrhan. Gik selv ned til lægen og bad om de blå. Og han skrev dem bare ud after lige at have taget mit blodtryk. Og har dem bare til at ligge på en åben recept. Så jeg frit kan hente på apoteket 

Skrevet
xxl lover skrev, for 44 minutter siden:

Er begyndt af få udfordringer med rejsningen. Har overvejet at bruge et potensmidel. Er ikke så glad for at kontakte egen læge af forskellige grunde. Der er mange advarsler om køb af potenmidler på nettet, men er faldet over denne hjemmeside;

De udskriver en recept til dansk apotek efter en online-konsultation og det vil de have 200 kr for (prisen afh. Af forskellige forhold).

Potenslægen er bare en dansk læge som lægger alm recept på dit FMK og tager et mindre gebyr for det. Han tjener således lidt lommepenge på dem der ikke tør spørge egen læge.. ordinationen fremgår af dit fmk ligesom al anden medicin du måtte bruge så din læge kan jo se det hvis han kigger på dit fmk.. du skal ikke være genert for at spørge egen læge. Det er meget udbredt/almindeligt  blandt mænd over 40 år.. 

Skrevet

Har brugt potens lægen et par gange, og det virker helt som at gå til egen læge. Startede hos egen læge, men brugte P L efterfølgende, da min egen læge ikke havde brug for at kende til mit, på det tidspunkt ret store forbrug:P

Synes i øvrigt ikke at der var den helt store effekt på pillerne, efterfølgende er jeg kommet frem til at det mere er et spørgsmål om følsomhed i organet, end egentlig rejsning;) 

Men det er en anden historie 

Skrevet

Jeg er nu ikke så vild med “de små slå” som i kalder dem. De har nogen bivirkninger som ikke er så gode og øger risikoen for blodpropper. Der findes andre midler med færre bivirkninger, og der er ikke noget galt i at spørge egen læge til råds, heller ikke selvom det er en kvinde, de har jo alle tavshedspligt og det er ganske gratis.

Skrevet
xxl lover skrev, for 1 time siden:

Du går bare ned til din egen læge og siger at det er begyndt at knibe med potensen. Så får du en recept, og apokteket vil spørge dig om du bare vil ha de billigste, hvilket du så bare kan sige ja tak til. P.t koster en pakke med 12stk 35kr!!!. Det er ikke mere pinligt end alt muligt andet.

Al medicin kan ha bivirkninger. De fleste potenspiller giver mig mere eller mindre halsbrand når deres virkning er ved at ophøre (som er efter et par dage) men ikke slemt. Et studie viser at de kan ha en gavnlig effekt mod demens.

Off you go!!!!

Redigeret af TaunusDK
stavefejl

Skrevet

Jeg får dem også uden problemer af min egen læge , at de så ikke virker særlig godt på mig er en anden sag . Men vær klar over at selv om du bestiller på nettet , så kan din egen læge se det uden problemer , så efter min mening er det spild af krudt at få dem på nettet 

Skrevet

Synes det er uheldigt for trådstarter at så mange brødre herinde ikke kommer med råd som han søger. 

Trådstarter skriver utvetydigt at han af forskellige årsager IKKE kan gå til egen læge. Så hjælper det jo ikke det store at gode og velmenende brødre herinde fortæller ham at han netop bare skal gå til egen læge. Der kan være mange flere grunde end blufærdighed bag at trådstarter ikke søger egen læge. 

Mit råd er dog at kan du ikke tåle at egen læge får kendskab til dit forbrug, så køb den via en ven, eller på det skumle internet. Du kan også købe dem hos nogle af glæde-prinsesserne. 

At købe den via recept af andre læger i Danmark (f.eks. Via potenslægerne) vil gøre at din læge kan se det hvis vedkommende er opmærksom på det. 

Husk dog at der er en grund til at medicinen er på recept og at det kan være direkte sundhedsskadeligt for dig hvis lægen ikke er inde over. 

Mit råd er at du skal starte med at købe en penis-ring hvis spørgsmålet kun er at holde rejsningen :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.