Hop til indhold

Til “romance & pleasure” hos Eva L

Featured Replies

Skrevet

Ja, jeg er kæmpe fan af Eva L. Det er under 2 uger siden jeg sidst besøgte hende. Dengang skrev jeg følgende i en andens tråd:

“Jeg var på visit lillejuleaftens dag. Det var noget nær det bedste besøg jeg nogensinde har haft. Det sidder stadig i kroppen og kan ikke beskrives med ord. Det var ikke mit første besøg hos Eva. Jeg har tidligere nydt hendes b2b “behandlinger”. Denne gang tilkøb af franske kys og længere tid.

Da jeg ankom havde hun lige gjort sig i stand efter fitness træning. Dejligt velduftende og med makeup. Lækkert rødt lingeri, med tilhørende røde stiletter. Og så den krop! Hun stod bare der, foran mig, som en levende julegave, lige til at pakke op.!!

Vores seance på lagenet var præget at intimitet,  og lysten til at give og modtage var meget jævnbyrdig. På ingen måde nærig med kys, masser af tunge.Jeg holdt mig længere end jeg havde troet muligt, med hende. Jeg måtte, højlydt, overgive mig stående bagfra. Med den skønneste udsigt af hendes bagdel og forløbet fulgt i spejlet på væggen! Som TS beskriver, bliver jeg også helt opstemt af at skrive dette.

Eva er en fantastisk elskerinde og en meget dejlig pige. Hun vil fortsat være her en måned endnu. Har du endnu ikke besøgt hende, har du noget fantastisk til gode. For mig selv, venter der endnu mere Eva. HUSK: Nobody is perfect, but Eva is very very real!”

NU fortjener hun sin egen tråd, Igen. Og jeg ville selv følge op på den forrige skønne oplevelse. Eva er fantastisk nem at kommunikere og lave aftaler med. I dag havde jeg faktisk ingen aftale, bortset fra et tidspunkt. Jeg havde dog sagt at jeg havde sparet det samme beløb op, som sidst. Dem fik hun og jeg fik en hurtig skyller.
Efter hun var blevet pakket ud, lagde vi os, og fortsatte med at gramse, nusse og kysse. Jeg efterlyste at starte med lidt ‘69er og det blev vel modtaget. “Selvom det ikke var hendes plan” der var ingen aftaler, men jeg fortalte at hun var min morgenmad. Så efter lidt gensidigt slikken, fik jeg spist op, med Eva liggende på ryggen. Efter hun havde sundet sig lidt, skulle hun også. Og jeg fik den dejligste behandling af skaft og kugler. Med hovedet løftet på en pude kunne jeg bare nyde hende sultne blik og mund. Det var ren Nydelse. fantastisk øjenkontakt. Der var ingen tvivl om at hun skulle gøre gengæld. Det skete også, efter vi havde sexet os gennem et par stillinger, med den lækreste indlevelse.

Eva er så dejlig at lære at kende og vi får talt og grinet sammen. Og sexen bliver mere og mere intim. Hun er her endnu 3 uger, inden hun skal på ferie. Derefter har hun STORE planer. Hun kommer tilbage……..Jeg glæder mig til mere nydelse og romantik.
Har DU ikke været forbi endnu, har du noget at glæde dig til.

Er der en venlig sjæl, som vil Indsætte link til Eva L. Nympho eller EG.

Skrevet

Må vist snart få taget mig sammen og besøge Eva.

Har kigget på hende så mange gange, men noget har holdt mig tilbage. Jeg er selv en gammel tyk mand så kan vist ikke tillade mig at være kræsen - but still :rolleyes: Holder Evas alder og hvordan ser hendes ansigt ud?

Skrevet
  • Author
Mr_Swingking skrev, for 6 timer siden:

Må vist snart få taget mig sammen og besøge Eva.

Har kigget på hende så mange gange, men noget har holdt mig tilbage. Jeg er selv en gammel tyk mand så kan vist ikke tillade mig at være kræsen - but still :rolleyes: Holder Evas alder og hvordan ser hendes ansigt ud?

Evas alder kan hun sagtens snyde sig til. Om hun er 30 skal være usagt, men hun træner og holder sig meget fit. Hendes ansigt er yndigt. I går med knap så meget makeup, som sidst. Hun er køn alligevel..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.