Hop til indhold

Oralsex og gensidig Oralsex?

Featured Replies

Skrevet

Hvad betyder den orale del af helhedsbilledet ved et møde med en skøn kvinde?

For mig betyder det utroligt meget at slikke og nyde kvindens krop. Jeg tænder faktisk mere på at give oral end at modtage. 
Det “kræver” dog samtidig at jeg kan mærke kvinden faktisk får nydelse ud af det, at det ikke bare er noget der skal overståes. Derfor vil jeg også altid helst booke en time eller mere så der er god tid til at nyde. Det bedste sex opnåes for mig gennem gensidig kemi og er sjældent noget der er optimal ved første besøg.

Hvad betyder den Orale del af mødet for dig?

Skrevet

Er helt enig. Det betyder utroligt meget, ikke bare at slikke fisse, men også kysse, sutte og slikke tæer og fingre - vi er jo nogle der aldrig kom ud af den orale fase … :rolleyes:

Skrevet
  • Author
Hr_T skrev, for 12 minutter siden:

Er helt enig. Det betyder utroligt meget, ikke bare at slikke fisse, men også kysse, sutte og slikke tæer og fingre - vi er jo nogle der aldrig kom ud af den orale fase … :rolleyes:

Lige den med at kysse splitter mig. 
Det er så intimt for mange af de piger jeg har snakket med og jeg kysser aldrig før pigen af sig selv vælger at kysse

Skrevet
Sommer79 skrev, for 18 timer siden:

Lige den med at kysse splitter mig. 
Det er så intimt for mange af de piger jeg har snakket med og jeg kysser aldrig før pigen af sig selv vælger at kysse

Jeg kysser ikke når jeg lige er kommet i deres mund, ellers gerne )

Skrevet

Oralsex til pigen er det jeg glæder mig mest til ved et pigebesøg. Jeg elsker at komme helt tæt på kvindens "aller helligste" og nyde duft, smag og kvindekønnets tekstur mod mit ansigt. :wub:

Det bedste er selvfølgelig når pigen nyder det og man mærker hvordan skedåbningen bliver mere og mere våd, mens pigen får alt sværere ved at ligge stille og kontrollere vejrtrækningen. Men jeg har det også helt fint med at der nogle gange fakes nydelse og orgasme. Jeg er klar over at mødet med gæsten er et arbejde for glædespigerne og hvis oplevelsen er dejlig så trækker det ikke ned hvis ikke alle "specialeffekter" er 100% autentiske. :)

Skrevet
Sommer79 skrev, for 21 timer siden:

Absolut intet. Jeg tænder ikke på at slikke en kvinde, og ift. oralt til mig, så er det ok, men intet jeg bare skal have.

Skrevet
Sommer79 skrev, den 5.1.2025 at 15:57:

@Sommer79 

Jeg er helt på linje med dig, den orale del betyder meget for mig.

Den giver mig en mulighed for at forberede mig mentalt på hvad der skal til og ske.

I modsætning til dem hvor man kommer ind og indenfor 5 minutter er i gang, jeg kender mig selv godt nok til at vide at så er jeg også færdig meget hurtigt.

Fordelen i min optik er den langsomme opvarmning og ja jeg bliver mentalt stimuleret af hendes reaktion, og den der smører godt…kører godt.

Dét sagt så har der også været en eller to hvor jeg ikke skulle have gjort det, et lille tip stol altid på din næse ;)

Skrevet

Det er noget af det bedste jeg ved og i sær når man kan mørke at hun også nyder det fuldt ud 

Skrevet

Det er som regel min mulighed for at tænde hende og vise at noget særligt er på vej :wub:

Det er efterhånden de færreste møder der indeholder oral til mig, fordi hun bliver så tændt af at modtage at det vil være tosset at sætte det over styr ved at hun skal sutte mig.

Altså lige bortset fra en enkelt eller to, som ligefrem tænder på at sutte <3:wub:

Lorteliv ;)

Skrevet

Jeg har aldrig været sammen med en GP uden at hun har haft min pik i munden (tidligere altid med kondom på, nu altid uden), det er ligesom standard, men betyder ikke alverden for mig. Men i de sidste næsten 30 år har jeg altid slikket hende. Det er dejligt, hvis hun nyder det, men jeg gør det altså fordi, jeg selv kan lide det. For mig er det ikke bare opvarmning men efterhånden ofte den egentlige fornøjelse.

Ikke alle har smagt eller lugtet lige godt, men jeg er ikke sart og hellere det end slet ingen smag eller duft af sæbe eller parfume. Jeg har også været ude for lugten af gummi fra foregående kunders kondomer, det må man jo ligesom tage med, når man dyrker den slags. 

Jeg kysser meget gerne, men kun hvis pigen gør det helt uden forbehold. Er jeg kommet i hendes mund først er det bare et ekstra pift. 

• 1 month later...
Skrevet
bedstefars skrev, den 6.1.2025 at 11:00:

Jeg kysser ikke når jeg lige er kommet i deres mund, ellers gerne )

Måske du skulle prøve det, det er så frækt at dele sin sperm med en kvinde.

Og hvis hun kan tage din sperm kan du vel også?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.