Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Mrxxxscor skrev, for 4 timer siden:

Lige en lille opdatering fra mig - jeg lavede igen en aftale med Rahel - som hun så IGEN aflyste 10 min før aftalen. Så jeg tror jeg må ændre mit fokus og finde en ny favorit 

Post på social club nympho av Rahel:

Screenshot_2025-01-06-12-33-51-01_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Skrevet

Eller også, gik det op for hende, at hendes måde at spilde folks tid på, var ved at ødelægge hendes business? 

nå vil da prøve at lave en aftale med den “rigtige” Rahel nu 

Redigeret af Kortogkontant

Skrevet
  • Author
Kortogkontant skrev, for 32 minutter siden:

Eller også, gik det op for hende, at hendes måde at spilde folks tid på, var ved at ødelægge hendes business? 

nå vil da prøve at lave en aftale med den “rigtige” Rahel nu 

Har lavet en aftale med hende, men på onsdag - hvis du laver en med hende før onsdag, så lad mig lige vide om der kom nogen

Skrevet

Well har forsøgt at lave en aftale med hende til på fredag, men hun efterlod mig på læst da jeg spurgte om hun kunne den dag. Måske vender hun tilbage med en bekræftelse senere. 

du må også gerne vende tilbage hvis aftalen bliver til noget eller ej. 

Skrevet

Det ligner en situation hvor Rahel er gået independant i sit arbejde og uden om det agency/baltiske gruppe som hun tidligere arbejdede for, bare min teori. Herefter er der sikkert kommet splid og dårlig stemning mellem begge parter og man har prøvet at ødelægge hendes ry med de falske aftaler siden så mange har prøvet at lave en aftale med hende og blevet brændt af i sidste øjeblik.

Skrevet
  • Author
Punisher skrev, Lige nu:

Det ligner en situation hvor Rahel er gået independant i sit arbejde og uden om det agency/baltiske gruppe som hun tidligere arbejdede for, bare min teori. Herefter er der sikkert kommet splid og dårlig stemning mellem begge parter og man har prøvet at ødelægge hendes ry med de falske aftaler siden så mange har prøvet at lave en aftale med hende og blevet brændt af i sidste øjeblik.

Meget muligt, jeg er kun interesseret i at se om hun overhovedet dukker op til aftalt tid på onsdag

Skrevet
  • Author
Kortogkontant skrev, for 32 minutter siden:

Well har forsøgt at lave en aftale med hende til på fredag, men hun efterlod mig på læst da jeg spurgte om hun kunne den dag. Måske vender hun tilbage med en bekræftelse senere. 

du må også gerne vende tilbage hvis aftalen bliver til noget eller ej. 

Det skal jeg nok, onsdag er jo lige rundt om hjørnet :)

Skrevet

Jeg besøgte pigen på Amager om fredagen til en omgang facefuck hvilket hun gjorde/modtog uden problemer - masser af spyt og gag lyde 

Legede lidt med hendes store dejlige bryster og skal helt sikkert besøge hende hvis hun kommer herover igen 

Måtte forresten komme hvor jeg havde lyst

Skrevet

I am a bit sceptical with her new post as well. On this explanation post, she used the same photo that her imposter uploded 3 days ago. May be its fake again or I am overthinking. Please update your experience.

Skrevet
  • Author
browny skrev, for 4 minutter siden:

I am a bit sceptical with her new post as well. On this explanation post, she used the same photo that her imposter uploded 3 days ago. May be its fake again or I am overthinking. Please update your experience.

I will do that, and if its a scam again - whats the point of this - I really have no clue

Skrevet

Jeg har ingen aktie i Rahel, har ikke besøgt hende og kommer sandsynligvis ikke til det.

Men som jeg har fulgt denne sag tror jeg på nuværende tidspunkt på hende, det giver slet ikke mening at hun skulle brænde alle sine mest trofaste kunder af, men det er tilgengæld set mange gange før at bagmænd fører urent trav, de er ofte nogle modbydelige skruppelløse personer, så vidt muligt man kan undgå at støtte deres foretagende skal man gøre det, de forstår kun økonomisk konsekvens.

Skrevet
  • Author
HN-GFE skrev, for 1 minut siden:

Jeg har ingen aktie i Rahel, har ikke besøgt hende og kommer sandsynligvis ikke til det.

Men som jeg har fulgt denne sag tror jeg på nuværende tidspunkt på hende, det giver slet ikke mening at hun skulle brænde alle sine mest trofaste kunder af, men det er tilgengæld set mange gange før at bagmænd fører urent trav, de er ofte nogle modbydelige skruppelløse personer, så vidt muligt man kan undgå at støtte deres foretagende skal man gøre det, de forstår kun økonomisk konsekvens.

Jeg vælger også at tro på hende, er dog stadig lidt skeptisk af gammel skade, men lader det hele være op til onsdagens aftale. Det vil så være 3. aftale jeg har lavet med hende på en uge, hvor de 2 af dem, er jeg blevet brændt af - så lad os se om 3. gang ikke er lykkens gang

Skrevet

Hvis hun havde dobbeltbooket alle jer skulle det så ikke være underligt, hvis ikke bare en enkelt af de mange som så havde fået jeres tider så ville skrive det her? Men alle er jo blevet snydt og i er alle blevet snydt på samme måde, det lugter langt væk af et angreb på hende!

Jeg ser ingen grund til ikke at tro på hende lige nu, kender derimod rigtig mange skræmmende historier som ligner det hun skriver om der.

Ønsker Rahel alt det bedste i en super ulige kamp, på nuværende tidspunkt har hun min støtte og sympati, jeg håber deres forfærdelige angreb på hende giver kæmpe bagslag for dem der står bag.

Hvis det viser sig hun ikke har rent mel i posen, så skal jeg være den første til at indrømme jeg er blevet snydt stort af hende, men det tror jeg ærlig talt ikke der er den store sandsynlighed for, hvis hun lyver skal der jo praktisk talt intet til for at afsløre det!

Mrxxxscor skrev, for 7 minutter siden:

Det vil så være 3. aftale jeg har lavet med hende på en uge, hvor de 2 af dem, er jeg blevet brændt af.

Jeg tror lige du har lavet din første aftale med hende i denne omgang, de to andre aftaler har du nok lavet med nogle yderst usympatiske personer.

Stakkels Rahel.

Skrevet
  • Author
HN-GFE skrev, for 4 minutter siden:

Hvis hun havde dobbeltbooket alle jer skulle det så ikke være underligt, hvis ikke bare en enkelt af de mange som så havde fået jeres tider så ville skrive det her? Men alle er jo blevet snydt og i er alle blevet snydt på samme måde, det lugter langt væk af et angreb på hende!

Jeg ser ingen grund til ikke at tro på hende lige nu, kender derimod rigtig mange skræmmende historier som ligner det hun skriver om der.

Ønsker Rahel alt det bedste i en super ulige kamp, på nuværende tidspunkt har hun min støtte og sympati, jeg håber deres forfærdelige angreb på hende giver kæmpe bagslag for dem der står bag.

Hvis det viser sig hun ikke har rent mel i posen, så skal jeg være den første til at indrømme jeg er blevet snydt stort af hende, men det tror jeg ærlig talt ikke der er den store sandsynlighed for, hvis hun lyver skal der jo praktisk talt intet til for at afsløre det!

Jeg tror lige du har lavet din første aftale med hende i denne omgang, de to andre aftaler har du nok lavet med nogle yderst usympatiske personer.

Stakkels Rahel.

Jeg giver dig fuldstændig ret, det hele virker lidt suspekt, og alle os som før har haft æavet aftaler med Rahel kan ikke genkende denne adfærd, da hun er super sympatisk - som sagt, jeg vælger at tror det er hende jeg besøger på onsdag, men er dog stadig lidt skeptisk - nu ser vi

Skrevet
  • Author
Kortogkontant skrev, for 57 minutter siden:

Kan se at hendes nympho er lukket ned 

Dette billede er dukket op med en undskyldning fra Rahel - tror ikke helt på det

302ED682-9F87-45F6-9B59-219EA3698724.jpeg

Skrevet
Mrxxxscor skrev, for 5 timer siden:

Dette billede er dukket op med en undskyldning fra Rahel - tror ikke helt på det

Hvad er din teori? Hvis hun skulle have dobbelt booket jer allesammen burde en eller anden vel melde at vedkommende så havde mødt hende, med alle de aflysninger må hun have set rigtig mange, eller? Skulle hun bare sidde og lave alle de aftaler for sjov og aflyse dem igen for intet at tjene?

Skrevet
  • Author

Tror vi alle lige skal lade tiden vise hvad der er op og ned på det hele - alt er gætværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.