Hop til indhold

Recommended Posts

Nok den korteste anmeldelse, jeg har set.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må man sige....men hvad kan man sige??! "Selvgjort er velgjort..."  :-P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nye piger og en stor overraskelse, absolut et besøg værd.....

"nye piger"....................Nå!

"Stor overraskelse"...............Okay!

"Absolut et besøg værd".........Det var da godt!

Ja, jeg kan ikke bruge det til så meget, men tak for info :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

"nye piger"....................Nå!

"Stor overraskelse"...............Okay!

"Absolut et besøg værd".........Det var da godt!

Ja, jeg kan ikke bruge det til så meget, men tak for info :shock:

hvad mener du ? anmeldelsen er da meget positiv, jeg tager fluks af sted for at prøve overraskelsen :D

Kinder æg med legetøj.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er "en stor overraskelse"?

Når du tror pigen kæler for bagindgangen viser det sig at være en Ladyboy, der banker 22 cm i bund.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor er det skønt at se Eroguide fungere på en om muligt mere nedern måde end beskrevet i medier nyligt - men en flok selvbestaltede smagsdommere der hygger sig med at ødelægge pigernes forretning.

Nu er jeg træt af at læse de beske kommentarer og afsporing af emner - så selv om jeg er enig i, at Behave skulle have lagt denne "anmeldelse" under reklamer for piger og klinikker istedet - så har jeg kommet på stedet siden Tic startede det og der er absolut INGEN 22 cm ladyboy eller andet skummelt på stedet. Pigerne er super søde og giver faktisk rigtig god massage OGSÅ fodmassage og doktorfisk m.v

Håber I det mindste at NOGEN af jer nu retter ind og får fjernet denne dårlige tone der her fremviser ovenfor- gør dette Forum konstruktivt og ikke destruktivt eller et sted hvor I skriver nonsens for at få større indlægstal - det sidste er jo åbenbart det som gør en troværdig - via nonsens : stort nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor er det skønt at se Eroguide fungere på en om muligt mere nedern måde end beskrevet i medier nyligt - men en flok selvbestaltede smagsdommere der hygger sig med at ødelægge pigernes forretning.

Nu er jeg træt af at læse de beske kommentarer og afsporing af emner - så selv om jeg er enig i, at Behave skulle have lagt denne "anmeldelse" under reklamer for piger og klinikker istedet - så har jeg kommet på stedet siden Tic startede det og der er absolut INGEN 22 cm ladyboy eller andet skummelt på stedet. Pigerne er super søde og giver faktisk rigtig god massage OGSÅ fodmassage og doktorfisk m.v

Håber I det mindste at NOGEN af jer nu retter ind og får fjernet denne dårlige tone der her fremviser ovenfor- gør dette Forum konstruktivt og ikke destruktivt eller et sted hvor I skriver nonsens for at få større indlægstal - det sidste er jo åbenbart det som gør en troværdig - via nonsens : stort nej.

Men, istedet for at kritisere andres tone, kunde du jo foregå med godt eksempel. Din tone er jo heller ikke særligt sød. Eftersom du har kommet på stedet i lang tid kunne det måske være en god idé at skrive den anmeldelse Behave ikke har skrevet. Eller tilhører du dem der synes at thaisteder kun skal anmeldes med ligegyldig info om buslinjer, blomster og kaffe?

B

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men, istedet for at kritisere andres tone, kunde du jo foregå med godt eksempel. Din tone er jo heller ikke særligt sød. Eftersom du har kommet på stedet i lang tid kunne det måske være en god idé at skrive den anmeldelse Behave ikke har skrevet. Eller tilhører du dem der synes at thaisteder kun skal anmeldes med ligegyldig info om buslinjer, blomster og kaffe?

B

Man skal da vist være Svensker for at mene, at denne tråd på nogen måde lægger op til en anmeldelse ?

Du må nok nøjes med det jeg skrev før uden saftige detaljer som kaffe eller buslinier...

Nej min tone er ikke sød - men er det ikke sjovt så sensitive du her er når det rammer dig selv mens du åbenbart kan skrive hvad du finder passende om andre - selvom det rammer hele stedet da stedet derved miskrediteres uberettiget ?

Nu er der flere farver en sort og hvid - eller gul og hvid i tilfældet en Banan ! Herinde kan folk skrive hvad de finder passende sålænge det er konstruktivt.

Hvis du har sådan et behov for at læse på niveau med Ugens Rapport eller De Grå Sider - så find et alternativt sted Banan istedet for at kritisere andres indlæg så snart det ikke opfylder dine behov - eller bare spring det over f.eks ved fremover at bruge ignore funktionen på pågældende forfatter - så slipper du helt for at se det.

Jeg har skrevet et indlæg for at få anmeldelsen på rette spor igen - dette burde jeg jo nok have gjort under diskussion efter de anvisninger der er lagt - så dette blir mit sidste svar under denne post. Er du til mere snak herom så lav emne der , så skal jeg gerne stå til rådighed med mine meninger og mit moralske kodeks !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ej .... du er jo faktiskt rigtigt sød  :grin:

Og meget sober og konstruktiv. Til inspiration for alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu forstår jeg endelig så hvad Behave mener med stor overraskelse. Det er jo ingen dårlige piger man får anstændig massage af dette sted i Holbæk.

Altså vi snakker massøser der næsten kunne være fotomodeller:

CW-05_0048ns.jpg

1.jpg

Og eftersom det er anstændighedens fanebærere Behave himself, der reklamerer for stedet, så er alt selvfølgelig rigtigt og ægte.

Alt andet - som f.eks stjålne billeder - ville jo være uanstændigt.

B

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Vil det være muligt at få lidt flere detaljer om pigerne, som f.eks. alder, ydelser udover den normale massage, b2b massage og hj?

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har ikke set en eneste anmeldese i denne tråd.. synes reelt set den sku lukkes, og så kan evt. anmeldese lave ny tråd..

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det var en anmeldese, det syns jeg ikke, gide ikke at køre til holbæk fra Faxe men måske hvis det var en anmeldese man kun brug til nog

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi forleden men valgte at køre igen da det virkede lidt useriøst. Der var to yngre piger på stedet og det ligger ret diskret i et industriområde.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det lyder fandme useriøst!!!!!! Diskret og to unge piger, fy for satan!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skideriks to helsætninger er to helt forskellige observationer. De behøver ikke indbyrdes have noget med hinanden at gøre.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det var i hvert fald ikke mindre service i meddelelsen end i trådstarterens meddelelse: "stor overraskelse"

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

Jeg må tilstå, at jeg ikke orker at se denne fra starten af afsporede efterlysning udvikle sig yderligere!

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...