Hop til indhold

BJ Queen Fyn

Featured Replies

Skrevet
Rgem5 skrev, for 5 minutter siden:

Følger lige med her :-)

Hvorfor ikke bare bruge "Følg dette" øverst til højre???

Skrevet

Halløjsa 

Hende har jeg mødt på en meget mørk rasteplads i en mørk bil hvor der var plads til at ligge ned bag i, lå faktisk rigtig dejligt og fik et skønt blow job med godt med savl og hvor der blev gået dybt. Bollerne fik også en dejlig tur.

Måtte gerne gramse mens hun var i gang fik hun også fundet sit en store bryste frem dejligt naturligt bryst, hvor vorten blev lækker stiv.

Der kom også lyde fra hende så lød til hun nød hvad hun lavede.

Ville gerne have besøgt hende hjemme hos hende men det var desværre ikke en mulighed.

Jeg skal bestemt møde hende igen og gerne til mere end et blow job selvom hun er en stor pige.

Skrevet
Badboyfyn skrev, for 1 time siden:

Hende har jeg haft fornøjelse af at bruge alle 3 huller på hun er sgu dejlig 

Hvad måtte du slippe for sådan en dejlig omgang?

Skrevet
  • Author

Herligt. Tak  for gode anbefalinger. Hendes annonce er desværre allerede inaktiv. Håber hun snart tager imod igen, så jeg kan besøge hende. 

• 1 year later...
Skrevet

Hun er en pænt dejlig kvinde med 3 lækre huller, er sikker på hvis man for hende varmet godt op er hun frisk til mere end kun sut.

hvis hun er aktiv igen kan hun varmt anbefales 

Hun elsker mælk fra kæppen af 

Redigeret af Balkan

Skrevet
Pregman skrev, den 5.1.2025 at 02:07:

Herligt. Tak  for gode anbefalinger. Hendes annonce er desværre allerede inaktiv. Håber hun snart tager imod igen, så jeg kan besøge hende. 

Så er vi to.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.